NOD lijst door tot iedereen op roze! 23 april (8) Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Daphne1002 - 3e kindje - 34 jaar - ronde 2 Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Ellen1989 - 3e kindje - ronde 1 25 april (5) Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 14 mei (1) Luchia - 25 jaar - 2de kindje - 3de ronde 20 mei (1) Preitjuh - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde 21 mei (2) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 23 mei (1) BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 mei (1) Kitbe - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 26 mei (2) Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Seabert1 - 31jaar - 2e kindje - ronde 3 na ma 27 mei (1) Mothertobe - 29jaar - 3e kindje - ronde 4 28 mei (0) Totaal (12) Wachtend op de eisprong (3) Wachtbankje (5) Zwanger (6) Ongesteld (1) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.
Aaah shit nee! Dat is niet fijn.. Hier temperatuur nog steeds niet heel hoog. Denk zelf dat eisprong niet is gelukt deze maand. We gaan het zien. Hoop dat ik maandag mag bloedprikken op progesteron.
Ppffff ik heb zooo realistisch gedroomd! Ik had 3(!!!!) Positieve testen vanmorgen in mn droom. Op 8dpo dus das natuurlijk n wonder opzich. Jullie begrijoen dat mn testdrang hoooog was maar heb het niet gedaan!! Knap hè Vanmorgen helaas donkerbruin bij afvegen....geen idee dus wat dat nu weer betekend...innesteling of aankomst menstruatie. We shall seeee....
Hé bah wat spannend weer! Dit heb je vaker toch? Nou hier is het ook maar gek deze maand. Temperatuur dinsdag en woensdag netjes omhoog en gisteren en vandaag weer lager.. Grrr kan er zo onzeker van worden!
Wat vervelend! Heb je vaker geen eisprong dat je mag bloedprikken? Ik ben vandaag 7 dpo (CD22) en net ineens wat bloed verlies Minimaal, maar hoop zo erg dat mijn menstruatie nog niet doorkomt. Niet eens perse voor een zwangerschap (al zou dat natuurlijk best fijn zijn ), maar ook gewoon voor een normale cyclus! Ik heb nooit zo’n korte cyclus en ook nooit eerder zo vroeg een eisprong opgemerkt. Duimen dat het nog even rustig blijft.
Ik hoop dat ik wel een eisprong gehad heb maar begin steeds minder vertrouwen in te krijgen. Ik ben 1 maand in het ziekenhuis gevolgd en toen was mijn progesteron hoog. Maar nu is de temperatuur ook wel hoger dan voor de eisprong maar minimaal...
Jaaa super irritant allemaal! Ja normaal vamaf 7dpo donkerbruin en daarna dus ongesteld....hopelijk dit keer niet!
Wat vervelend zeg, als je het vertrouwen in je lichaam zo kwijt bent Ik zie dat jullie in ronde 6 zitten voor een 1e kindje. Mag ik vragen waarom je dan nu al gevolgd bent in het ziekenhuis? Op zich natuurlijk helemaal niets geks aan als het >6 mnd duurt. Niet vervelend bedoeld hoor, want elke maand voelt te lang!
Ja en toch wel vertrouwen want hij is wel wat hoger maar niet zo hoog als normaal. Ik heb last van tussentijdse bloedingen daarom ben ik doorgestuurd omdat mijn huisarts het niet vertrouwde maar uiteindelijk alles goed en alle waardes ook. Had een ectropion deze is aangestipt.
De temperatuur na je eisprong stijgt. En als je innesteling hebt hoeft niet altijd kan hij 1 dag dalen en daarna weer omhoog gaan. Maar dat hoeft niet bij innesteling dat hij daalt!
NOD lijst door tot iedereen op roze! 23 april (8) Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Daphne1002 - 3e kindje - 34 jaar - ronde 2 Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Ellen1989 - 3e kindje - ronde 1 25 april (5) Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 14 mei (1) Luchia - 25 jaar - 2de kindje - 3de ronde 19 mei (1) Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 20 mei (1) Preitjuh - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde 21 mei (1) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 23 mei (1) BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 mei (1) Kitbe - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 26 mei (2) Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Seabert1 - 31jaar - 2e kindje - ronde 3 na ma 27 mei (1) Mothertobe - 29jaar - 3e kindje - ronde 4 28 mei (0) Totaal (12) Wachtend op de eisprong (3) Wachtbankje (5) Zwanger (6) Ongesteld (1) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.
@Preitjuh90 ; Hoe is het nu? Nog geen menstruatie? Hoeveel dagen na het bruin verlies begint normaal je menstruatie? Hier blijft het helaas heel raar Vanmorgen/middag steeds heel iets helderrood bloed verlies. Voornamelijk bij afvegen. En nu; Niets meer Snap er helemaal niets van. Nooit eerder gehad ook. Of nou ja, wel toen ik nog een spiraal had.
Tja. Vanmorgen best veel donkerbruin gehad (zoveel dat een inlegkruisje nodig was zeg maar). Maar het is heel dikkig (sorry voor de details...) Nu is t weer minder! Maar dat kan zo nog wel een week door gaan....pffff Bij jou misschien innesteling? Helderrood en gezien je NOD pas volgende week? Ik hoop t voor je!!
He @Luchia wat rot! Op naar roze in de volgende ronde! @Preitjuh90 He weer dat bruin, ik duim voor je dat het dit keer een goed teken is! @Rosan89 spannend zeg als je dat normaal nooit hebt, wie weet innesteling? Heb je ook krampen of dat niet? Hier ook raar, ik heb altijd op dag 14 en soms iets eerder mijn eisprong. Nooit later eigenlijk. Gister (op dag 16) ineens toch groeipijn van mijn ei! Is ergens vannacht gesprongen denk ik want vanmorgen was de pijn over. Heel gek, zou het door de tarwekiemolie komen dat het een paar dagen later is? Gisteravond dus nog even gezellig gemaakt, hopelijk is de timing dan goed geweest. Spannend!!! Nu dus ook officieel op het wachtbankje, maar een cyclus van 30 of 31 dagen, nog langer wachten, shit haha. 28e of 29e dan mijn NOD...
NOD lijst door tot iedereen op roze! 23 april (8) Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Daphne1002 - 3e kindje - 34 jaar - ronde 2 Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Ellen1989 - 3e kindje - ronde 1 25 april (5) Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 14 mei (1) Luchia - 25 jaar - 2de kindje - 3de ronde 19 mei (1) Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 20 mei (1) Preitjuh - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde 21 mei (1) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 23 mei (1) BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 mei (1) Kitbe - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 26 mei (2) Seabert1 - 31jaar - 2e kindje - ronde 3 na ma 27 mei (1) Mothertobe - 29jaar - 3e kindje - ronde 4 28 mei (0) Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Totaal (12) Wachtend op de eisprong (3) Wachtbankje (6) Zwanger (6) Ongesteld (1) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.
@Preitjuh90 ; Wat vervelend dat het bruin verlies ook iedere keer zo lang is voor je menstruatie al? @Desse ; Spannend weer! Helaas nog een tijdje geduld voor jou, maar ik duim met je mee! Ik heb werkelijk geen flauw idee. Tot nu toe niets meer. Vanmorgen wel ook een soort vervelend gevoel in mijn buik en lies. Ik heb eigenlijk nooit last van menstruatie krampen, maar meer vreemd een gevoel in mijn onderbuik tijdens menstruatie. Nu was dat dus ook vanmorgen, maar dan wat erger en een soort kramp in mijn lies. Kan het niet echt uitleggen. Heel vervelend, maar zou wel echt gigantisch balen als ik nu ineens een cyclus van 22 of 23 dagen zou hebben . Benieuwd hoe het morgen weer is. Gekke vrouwenlichamen toch altijd weer.