Dan zou nu wel heel veel korter zijn inderdaad. Hopelijk is het toch van een innesteling. Hoeveel dpo ben je? Ik heb een innestelingsbloeding gehad bij mijn eerste zwangerschap. Maar was toen heel weinig, alleen rozige afscheiding. Maar je leest ook wel vaker dat er gedacht wordt aan een menstruatie, maar diegene toch zwanger bleek te zijn.
Mijn temperatuur na de eisprong was 36.7 en donderdag en vrijdag nog iets lager. Vanmorgen 36.8. Basaal is tussen 36.3 en 36.5 voor eisprong. Het is bloedverlies met vooral veel slijm er tussen door niet zoals bij menstruatie en heb ook wel wat krampen gehad.
Ja kan nog alle kanten op maar dan moet het wel maandag gestopt zijn.. ook veel last sorry haha van drukkende pijn bij mijn vagina (schaamlippen) heel gek. We gaan het zien de komende dagen. De hoop is voor nu wat weg maar wie weet kan de hoop weer terug komen haha.
Ik ben vandaag 9dpo. Het bloedverlies gehad op 7 en 8 dpo. Tot nu toe weer niets Zou er dan vandaag al wat te zien moeten zijn op een test?
Maar dit klinkt wel hoopvol toch? Ik heb niet zoveel verstand van het temperaturen, maar het is juist goed als hij nu hoger wordt of blijft toch? En dat bloedverlies en krampen klinkt ook wel alsof het een innesteling kan zijn? Ik duim voor je!
Spannend dames! Zoals ik t lees zouden dat innesteling kunnen zijn! Wanneer gaan jullie testen? Hier nog steeds af en toe wat bruin en soms ook rood bloed verlies. Hier en daar n drupje. Denk echt dat menstruatie er aan komt...veel puistjes, chagie en huilerig . Jammerdebammer. Had de hoop gevestigd op de cup hihi!!
Ja klopt. Lijkt nu ook weer bijna weg maar kan zo weer er zijn het bloedverlies maar toch beetje gekke buikpijn kan het niet zo goed plaatsen.. ik wacht het af en verwacht niks deze maand dan valt het alleen maar mee.
@LVV117 Ik vind het wel spannend klinken wat je hebt, wellicht toch aan het innestelen, zou fijn zijn! Mijn temperatuur is deze ronde ook lager dan de vorige ronde, wellicht door wat kouder op het begin. Al was hij vanochtend voor eerst boven 37 graden (nu 5DPO) @Rosan89 Ik zou in jouw situatie ook jezelf nog niet zo snel op rood zetten, ik vind hem spannend! @Preitjuh90 Aah nee zelfs de wonder cup nog niet het ding gedaan, maar wie weet is er nog hoop! Balen dat je als "nieuwe" intake nog niet mag komen, hopelijk mag het snel wel weer. @Luchia Aah balen @Desse Ik lees wel eens dat tarwekiemolie de eisprong wat later kan geven, daarom gebruik ik hem vanaf de eisprong. We willen niet achter het eerste deel van mei topic aan hoor, wij willen roze!
Weten jullie of symptomen van menstruatie zoals humeur, acne etc weg blijven als je zwanger bent? Maw, de symptomen die ik nu heb...is het dan een grote kans dat t niet raak is?
@Kitbe ; Dank je! Ik was er gistermiddag van overtuigd dat ik ongesteld werd, daarom toen direct op rood gezet. Eind van de ochtend was ik daar weer van overtuigd. Het leek echt wel op een beginnende menstruatie, best veel bloed. Zeg maar een tampon vol En nu.. Niets meer! Echt, ik snap er helemaal niets meer van. Ik denk nog steeds dat dit met een menstruatie te maken heeft hoor, maar snap er helemaal niets van zo!
Uit mijn ervaring zit daar bij mij geen verschil bij. De vorige zwangerschap wist ik dat ik zwanger was, omdat ik ineens al 3 ochtenden wakker werd met extreme honger en over de dag ineens heel veel moest eten. Verder geen symptomen anders dan bij menstruatie. Pijnlijke borsten etc kwam pas een week later geloof ik!
Ik heb net toch maar een testje gewaagd, maar negatief! Had er ook niets van verwacht, maar stiekem altijd jammer natuurlijk . Ik lees alleen net dat deze testen (Zwanger en kids dipstick) sowieso niet heel goed zijn en altijd meer hcg nodig hebben. Haha. Maar ik wilde mijn laatste Predictor niet verspillen
Hihi balen negatief! Misschien nog even een andere test aanschaffen dan hihi. Hier steeds meer helderrood dus denk echt menstruatie. Balen!! Wat tellen jullie als dag 1 vd menstruatie? Ik heb nu altijd de dag aangehouden dat ik echt helderrood vloei...
Hier ook juist minder pms symptimen zoals pijnlijke borsten. Ik was alleen vanaf 10 dpo ineens misselijk met vlagen, vooral na het avondeten moest ik een keer plat op de bank. Dat was voor mij het signaal om de volgende dag maar eens te testen
Okeee. Dan weet ik dat als ik minder pukkeltjes en moodswings heb het n goed teken is hihihi. Helaas nu toch echt niet raak!!
Ik ga zo meteen bloed prikken voor mijn progesteron of ik een goede eisprong heb gehad. Gisteren wat minder bloedverlies maar temperatuur blijft maar hangen op 36.7 vind ik echt te laag. Mocht het deze maand niet lukken gaan we om een zaadonderzoek van mijn man vragen. Zijn nu 6 rondes officieel en echt gericht bezig maar dat half jaar daarvoor een beetje met we zien wel. Dus toch al een jaar bezig als je alles bij elkaar op telt... misschien zeggen sommige nu al maar wij gaan het gewoon vragen!
Jup helaas ongesteld....op naa reen volgende ronde. Wij hebben ook al zaadonderzoek gehad hoor. Mijn vriend had een thuistest gedan en was 2x negatief. Zo doende een "echte" aangevraagd en was dus idd mindere kwaliteit. We hebben een doorverwijzing gekregen...mar dat ligt nu dus allemaal stil
NOD lijst door tot iedereen op roze! 23 april (8) Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Daphne1002 - 3e kindje - 34 jaar - ronde 2 Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Ellen1989 - 3e kindje - ronde 1 25 april (5) Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 14 mei (1) Luchia - 25 jaar - 2de kindje - 3de ronde 19 mei (1) Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 20 mei (1) Preitjuh - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde 21 mei (1) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 23 mei (1) BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 mei (1) Kitbe - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 26 mei (1) Seabert1 - 31jaar - 2e kindje - ronde 3 na ma 27 mei (1) Mothertobe - 29jaar - 3e kindje - ronde 4 28 mei (1) Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 Totaal (15) Wachtend op de eisprong (0) Wachtbankje (7) Zwanger (6) Ongesteld (2) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.