Ja idd balen. Maar wel prima dat t zo snel komt na t bruin...soms nog n week er tegen aan hikken... nu nieuwe ronde wel korte LF....11 dagen..en dat terwijl ik nu begonnen ben met tarwekiemolke!
NOD lijst door tot iedereen op roze! 23 april (8) Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Daphne1002 - 3e kindje - 34 jaar - ronde 2 Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Ellen1989 - 3e kindje - ronde 1 25 april (5) Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 14 mei (1) Luchia - 25 jaar - 2de kindje - 3de ronde 19 mei (1) Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 2 20 mei (1) Preitjuh - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde 21 mei (1) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 23 mei (1) BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 mei (1) Kitbe - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 26 mei (1) Seabert1 - 31jaar - 2e kindje - ronde 3 na ma 27 mei (1) Mothertobe - 29jaar - 3e kindje - ronde 4 28 mei (1) Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 13 juni (1) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - 7e ronde Totaal (15) Wachtend op de eisprong (1) Wachtbankje (6) Zwanger (6) Ongesteld (3) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.
Jammer zeg! Was dit topic kwijtgeraakt doordat ik geen mails krijg en nu balen zoveel rood te zien Wat dat betreft ging het vorige maand beter.. Ik zie hier dat mijn nod staat op 23 mei maar als ik nu in m'n app kijk staat het op 25 mei. Nog langer wachten Hoe is het met iedereen op het wachtbankje? En de dames die onverhoopt toch ongesteld zijn geworden? Ik ben bijna jarig dus gingen gister bij mijn schoonouders in de tuin langs, hadden ze speciaal omdat ik het zo lekker vind een visschotel gehaald met gerookte zalm, rauwe tonijn, makreel, gerookte heilbot en speciaal voor mij twee oesters Normaal heerlijk maar zo op 8 dpo schoten even de stressvlekken in m'n nek haha. Met veel acteerwerk en mede door de ruime afstanden aan tafel (man en ik zaten aan andere tafelt ivm corona) kon ik de meeste dingen aan man voeren en vooral stokbrood eten en de zalm
Neehee we willen roze! Jeetje we gaan de 1-15 mei hard achter na @Rosan89 Balen, balen, balen, stomme lijven ook die opeens wat anders verzinnen. @Preitjuh90 Zo rot, jammer dat de cup nog niet het gewenste effect heeft gegeven. @LVV117 Krijg je dan al vrij vlot de uitslag er van? Ik vraag me ook wel eens af nu we na deze ronde 6 maanden gericht bezig zijn en er echt nog helemaal niks gebeurd of we dan echt niet iets mogen onderzoeken zeg maar. Misschien moeten we ook maar eens een thuistest halen. @BloemNH Zitten we samen op 25 mei op het bankje, laten we hopen een vruchtbare dag Hier nog 6DPO, maar niks bijzonders, vannacht slecht geslapen. Geen progesteron klachten dus huppel lekker door. Hopelijk wel met straks wat positiefs. Oei lastige met dat eten, daar zit ik ook wel steeds een beetje mee, zijn vaak met familie en ik ben gek op biefstuk.. Al heb ik ergens gelezen dat het gewoon eerst nog mag, gezien nog niet via bloed verbonden. Alleen willen wij dan ook nog is t/m 12 weken echo niemand wat laten weten, dan wordt die al moeilijker. Nou ja eerst maar zien of het ons gegund is om zwanger te worden.
Yes we gaan voor een vruchtbare dag inderdaad! Slaap je vaker slecht? Ik had gister met die vis even een vlaag van misselijkheid en vandaag in de supermarkt verviel het me ook heel kort. Maar zoek daar niet perse wat achter. Kan ook door m'n lage bloeddruk komen en heb dat wel vaker. Dat het eerst nog mag hoor ik ook wel eens dus die ene hap makreel waarvan ik dacht dat het wat anders is wat wel "mag" zal echt niet ineens kwaad kunnen. Maar liever neem ik vanaf m'n eisprong het zekere voor het onzekere. Haha als je ineens een super doorbakken biefstuk vraagt zullen ze ook wel raar opkijken dan Heb ook ineens het idee dat beide ouders nog vaker vragen of ik een wijntje wil als we langskomen. Zij (en wij) zijn zeker niet drinkers in de vorm van dat dat normaal altijd is. Zouden ze testen? 12 weken is wel lang inderdaad. Mijn man doet dat ook liever wanneer het ons gegund is maar ik vind het ook oneindig lang en bijvoorbeeld met 10 weken zou ik echt ouders wel willen vertellen.
He balen meiden! Dat was niet de bedoeling van het lijstje, zoveel rood! Extra vervelend omdat jullie al zo lang bezig zijn. Lijkt me frustrerend dat alle afspraken daaromtrent niet doorgaan, hopelijk nu de druk in de ziekenhuizen afneemt snel weer verder. Hier erg rommelende darmen sinds gister, niet te doen! Moet in de avond echt mn normale broeken uit of knoop open. Overdag nergens last van. Misschien gewoon aangekomen in deze tijd van minder beweging haha. Heb ook een soort bandenpijn in mn liezen en zijkanten maar dat is natuurlijk veel te snel om zwangerschapsgerelateerd te zijn. Of ik moet een dubbele eisprong hebben gehad ipv een late, haha. Na je eisprong nog vis eten of een biertje / wijntje is echt nog niet erg hoor. Maar dat zal meer een gevoelskwestie zijn Alcohol drink ik al weinig, maar een wijntje in het weekend vind ik wel lekker. Vanaf de eisprong doe ik dat eigenlijk ook niet. Maar ik eet nog lekker vis zolang het kan hoor haha! Wij willen dit keer ook langer wachten met vertellen. Mede omdat we nu al een dochter hebben die er ook iets van mee krijgt, lijkt me zo erg als het dan mis gaat. De eerste zwangerschap vertelden we het voor de eerste echo. Die was niet goed maar het was fijn dat het gezin het al wist. Super veel steun aan hen gehad. Mijn schoonzusje was 3 weken langer zwanger en toen zij het tijdens een familie aangelegenheid aankondigden, hebben ze dat wegens mijn miskraam super discreet aangepakt, was ik hen zo dankbaar voor! Bij mijn dochter hebben we gewacht tot een tweede goede echo met 8,5 week en toen verteld. Wij gaan dus verhuizen binnenkort, mocht het nu raak zijn dan zou ik rond de 13 a 14 weken zijn. Mij lijkt het zooo leuk dat we dan een rondleiding door het huis doen en er in de toekomstige babykamer ineens een foto staat van de echo met de uitgerekende datum erbij. Maar dan moeten we het wel kei lang voor ons weten te houden. Achja, ik droom teveel, eerst maar eens zwanger worden.
Jaa ik maak me ook niet al teveel zorgen. Zeker niet om vis in z’n algemeen maar dan eerder nog de rauwe varianten. Wat een fantastisch idee van die echo! Die ga ik onthouden want wij verhuizen ongeveer in dezelfde periode ook. Dus mocht het inderdaad snel raak zijn...
Goedemorgen meiden! Ik dacht, even kijken hoe het gaat hier, de lijst is rood begonnen helemaal niet leuk! Hopelijk komt er nog wel een beetje roze bij. Ik duim heel hard voor jullie en blijf jullie volgen tot iedereen zwanger is! Hier gaat alles goed, gisteren een goede echo gehad .
@BloemNH Eigenlijk slaap ik altijd vrij goed, hele nacht door, maar sinds een tijdje wordt ik regelmatig 's nachts even wakker. Weet niet hoe lang dat nu is, maar die nacht was ik heel vaak wakker, het komt wel vaker voor als ik me druk ergens over maak. En nu wil ik alles van me af zetten, maar met 5 op 6 DPO in beeld en wat lichte keelkriebels(niet echt pijn), dacht ik, dat zie je vaker met innesteling en was ik steeds aan voelen als ik 's nachts wakker werd of ik er nog "last" van had. Heel stom, wil het van me afzetten dan, maar dat lukt dan gewoon niet. Dank denk je joh doe normaal kom op. Nou ja niks aan te doen, verstand wil wel, hoofd niet. Qua eten neem ik ook wel liever het zekere voor het onzekere en je wil niet weten hoe vaak ik heb gedacht laatste biefstuk, maar ja inmiddels is dat nog niet aan de orde haha. Ik drink geen alcohol dus dat is voor mij weer makkelijk. Alleen BBQ seizoen komt er wel aan en dat wordt denk ik heel lastig als in zomer raak zou zijn om dan 12 weken lang geheim te houden, maar ik wil het wel graag zo houden, want ben bang dat als het mis gaat dat ze blijven vragen en het is iets van ons samen zeg maar. @Desse Ow ja gevoel heb ik ook wat opgezette buik vooral opgeblazen heb ik het idee, dat mijn shirtjes opeens niet mooi meer zitten. Ik denk ook maar aan aangekomen, al ben ik nog wel steeds actief. Maar laten we hopen dat het wat positiefs is! Ik kan me voorstellen dat dan eerder vertellen wel fijn is. In onze familie verwacht ik verder nog geen zwangerschappen, al zou ik daar mee kunnen dealen denk ik als het wel zo. Al moet ik zeggen nu we even bezig zijn zie ik opeens overal baby en zwanger en dan denk ik, ik wil ook! Super leuk idee met verhuizen en de babykamer en echo! Wij hebben ook al regelmatig wat bedacht, dat zou zo leuk zijn of zo, maar het is nog niet gelukt, dus ideeën zijn de ijskast weer in. Hopelijk mogen we onze ideeën snel de vrije loop laten. @sedese Wat fijn! Heerlijk op de roze wolk, genieten!
Maak je je druk door jullie kinderwens op dat soort momenten? Dat je daar mee bezig bent? Lijkt me ook heel moeilijk om iets van je af te zetten wat je het liefste wilt. Oei ja, ik ben bang dat in dat soort situaties we het toch eerder zouden vertellen. Maar ook niet bij vrienden enzo maar alleen bij ouders bijvoorbeeld. Liever blijft het ook even langer onder ons saampjes.
Ja of het een keer lukt of alles wel werkt, want alles klopt zo far so goed. Zo'n stabiele cyclus en duidelijk alles, maar toch nog niet gelukt. Heel stom, moet het van me afzetten, maar dat is erg lastig als je iets heel graag wil. En het ergste is nog dat ik soms ook begin te twijfelen of ik het wel wil, vooral de bevalling lijkt me zo eng (erg he..). Is ook lastig, hopelijk lukt het ons voor ons te houden, maar ja eerst zien of het ons gegund is natuurlijk
Het is volgens mij helemaal niet gek als het even een paar maandjes duurt? Mij helpt het altijd dat de statistieken zeggen dat echt bijna iedere vrouw een kindje kan krijgen. Of dat het in ieder geval meer regel dan uitzondering is dat het lukt. Al kan het natuurlijk heel lang duren of met allerlei trajecten. Een vriendin, helemaal gezond en geen afwijkingen bij beide heeft er twee jaar over gedaan om, wel op de natuurlijke manier uiteindelijk, zwanger te worden