Nou, als je een late innesteling zou hebben, dan is helaas wel je kans verkeken, en dan een hele cyclus verder duurt toch wel langer dan net die paar dagen extra. Dus dat maakt het wel ook onzeker helaas. Ik weet van mijn tweede zwangerschap dat de innesteling op 7dpo was. (Innestelingsdip) dus ik weet wel dat het kan. Maar als het nu toch een aantal rondes niet gaat lukken, hoop ik er wel iets aan te kunnen doen. 11 dpo begint bij mij mijn nieuwe cyclus. Maar op dag 9 daalt mijn progesteron alweer, en mijn temperatuur dus ook. Dan weet ik dat ik dag 10 helemaal niets hoef te verwachten,.. en dan is het wachten op rood. Maar hopelijk voor ons allen deze ronde een heeele lange ronde.
NOD lijst door tot iedereen op roze! 23 april (8) Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Daphne1002 - 3e kindje - 34 jaar - ronde 2 Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Ellen1989 - 3e kindje - ronde 1 25 april (5) Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 14 mei (1) Luchia - 25 jaar - 2de kindje - 3de ronde 20 mei (1) Preitjuh - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde 21 mei (1) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 23 mei (1) BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 25 mei (1) Kitbe - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 26 mei (1) Seabert1 - 31jaar - 2e kindje - ronde 3 na ma 27 mei (1) Mothertobe - 29jaar - 3e kindje - ronde 4 28 mei (1) Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 12 juni (1) Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 13 juni (1) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - 7e ronde Totaal (15) Wachtend op de eisprong (2) Wachtbankje (5) Zwanger (6) Ongesteld (3) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.
Sorry meiden, even een paar dagen niet zo actief geweest. Teveel om op iedereen te reageren. Heb mijzelf weer opnieuw op de lijst gezet, aangezien hier de menstruatie alweer voorbij is
Ja dat is waar ook! Dan is het minder fijn. Kunnen ze dat makkelijk beïnvloeden? Wel interessant dat je door consequent temperaturen zo weet wat er gaande is. Zal voor je duimen dat je temperatuur nu fijn hoog blijft en het raak is
NOD lijst door tot iedereen op roze! 23 april (8) Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Daphne1002 - 3e kindje - 34 jaar - ronde 2 Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Ellen1989 - 3e kindje - ronde 1 25 april (5) Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 14 mei (1) Luchia - 25 jaar - 2de kindje - 3de ronde 20 mei (1) Preitjuh - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde 21 mei (1) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 25 mei (2) Kitbe - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 26 mei (1) Seabert1 - 31jaar - 2e kindje - ronde 3 na ma 27 mei (1) Mothertobe - 29jaar - 3e kindje - ronde 4 28 mei (1) Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 12 juni (1) Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 13 juni (1) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - 7e ronde Totaal (15) Wachtend op de eisprong (2) Wachtbankje (5) Zwanger (6) Ongesteld (3) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst. Mezelf even verplaatst. Ik stond nog op 23 mei maar dat is volgens mijn app verschoven naar 25 mei. FIngers crossed.
Haha oh wat stom! Verkeerde naam onthouden. Hopelijk zwangerschapsdementie Ik zou bandenpijn niet herkend hebben zonder mijn eerste zwangerschap. Geen idee of ik het toen had, denk het niet. Maar zou wel gek zijn zo vroeg... Ik merkte toen ook heel weinig totdat ik een paar dagen voor mn NOD ineens met vlagen misselijk werd, vooral na het avondeten. Dus opzich nog niet verontrustend dat ik weinig voel... wel veel steken onderin maar vooral links en rechts bij mn eierstokken lijkt het. Dat herken ik wel van de eerste paar weken van mn zwangerschap maargoed vorige maand dacht ik vanalles te voelen wat ik herkende van mijn vorige zwangerschap en dat was ook dikke onzin... Dus ik zie het over een paar dagen wel!
Lieve berichtjes van iedereen. Ik ben nog steeds niet ongesteld heeft niet doorgezet. Gaat wel weer wat beter gelukkig ben aan het wachten tot ik ongesteld word. Uitslag progesteron was niet best week na eisprong vandaar dat ik ook eigenlijk weet dat ik ongesteld ga worden. Hopelijk na mij wel alleen maar roze want dit is geen best begin. Hoe is het verder met iedereen?
@Desse Heb je gelijk in, zonde dat ik dat lijstje op begin ben gaan zien toen aan het inlezen was. Ben er dus met de verkeerde instelling ingegaan (te positief). De timing is ontzettend goed, maar die zes gooien dat doen we dan nog net weer niet @BloemNH Heerlijk een paar dagen er tussenuit, hopelijk op een roze wolk @Rosan89 Dat gaat weer snel, dat juni maar een vruchtbare maand mag zijn! @LVV117 Mooi waardeloze uitslag Kan dat ook eenmaal gewoon een keer voorkomen in een cyclus of niet? Hier temperatuur naar beneden dus ik vermoed ook over en uit helaas.
Volgens mij kan dat wel eens een keer voorkomen. Hebben maandag een afspraak bij de huisarts dus dan horen we dat van zelf.
Hopelijk zet het snel door. Die dagen zijn dan het moeilijkst. Dan kun je daarna tenminste weer verder. Heb je de bloedtest gewoon via de huisarts geregeld? Ik had vanochtend echt een giga temperatuurdaling. Zelfs onder de lijn. Nu al! Vandaag 8dpo. Dus ik verwacht ook dat ik nu moet wachten tot de volgende ronde gaat starten,..
@Seabert1 Kan een innestelingsdip zijn toch op 8DPO? Ik zal heel hard duimen dat die morgen omhoog is!
Het is meer een ravijn, dan een dip 0,6 naar beneden. Ik heb begrepen dat een innestelingsdip rond de 0,3 zit. Wachten tot morgen duurt nu ineens heel erg lang.
Wat spannend @Seabert1 ! Ik heb geen verstand van temperaturen, maar hoop op een goed teken voor jou. De lijst kan wel wat meer roze gebruiken
@LVV117 ah wat jammer! Ondanks dat hoop ik toch dat het raak is! Ik had vannacht roze afscheiding en sindsdien best veel afscheiding.. 2 maanden geleden had ik ook 5 dagen voor NOD al bloed en bruine afscheiding. dus ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld word.
@LVV117 neeee wat rot! Dat je dan maar snel door mag naar de volgende ronde... sterkte! @Seabert1 wat spannend! Duim duim! Ik dacht de afgelopen 2 dagen dat er iets mis was met de pannen, ik hield na het eten een ijzersmaak in mn mond. Gister ging het snel weg maar nu heb ik het nog steeds. Schijnt een symptoom te kunnen zijn. Heel raar, heb deze smaak nog nooit gehad. Verder weinig klachten, koffie smaakt nog goed, dus ik durf nog nergens op t hopen...
Hoe gaat het met iedereen? Hier zn gangetje. Nog een paar dagen wachten en dan kan ik alweer beginnen met ovu testen...gaat toch best wel snel!
@Preitjuh90 ; Fijn hè! Wanneer ga jij weer starten met testen? Ik denk dat ik maandag ga beginnen. @Seabert1 ; Hoe was je temp vandaag? Ben benieuwd. @LVV117 ; Hoe is het nu? Menstruatie al doorgekomen?
Hoog gelukkig. Maar ik twijfel nu of die van gister wel klopt. Ik weet niet zeker welke dag mijn eisprong was. Als ik uitga van een lf van 10 dagen zoals afgelopen maanden, is maandag mijn nod. Dus zou morgen mijn temperatuur normaal gesproken weer zakken. Ik heb vanochtend getest maar was omowit helaas.