Ik denk het ik heb geen idee. Ben nu vandaag wel echt ongesteld geworden eindelijk! Dus Deze week weer doorkomen en dan mogen we weer aftellen tot een eisprong.
NOD lijst door tot iedereen op roze! 23 april (8) Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Daphne1002 - 3e kindje - 34 jaar - ronde 2 Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Ellen1989 - 3e kindje - ronde 1 25 april (5) Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 14 mei (1) Luchia - 25 jaar - 2de kindje - 3de ronde 20 mei (1) Preitjuh - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde 21 mei (1) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 25 mei (2) Kitbe - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 26 mei (1) Seabert1 - 31jaar - 2e kindje - ronde 3 na ma 27 mei (1) Mothertobe - 29jaar - 3e kindje - ronde 4 28 mei (1) Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 12 juni (1) Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 13 juni (1) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - 7e ronde 25 juni (1) LVV117 - 27 jaar - 1 kindje - ronde 7 Totaal (15) Wachtend op de eisprong (3) Wachtbankje (5) Zwanger (6) Ongesteld (3) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst. Mezelf even verplaatst. Ik stond nog op 23 mei maar dat is volgens mijn app verschoven naar 25 mei. FIngers crossed.
Fijn dat het nu toch eindelijk heeft doorgezet. Ik blijf voor je hopen op een mooie test over een aantal weken.
@Kitbe i hope so.. had gisteren helemaal geen afscheiding of roze bloed. Vandaag tot nu toe ook niks. dus dat geeft me wel weer hoop maar heb bij 2 zwangerschappen geen sporen van een innesteling gezien. @BloemNH @Seabert1 @Desse Hoe is bij jullie? @BloemNH en @Kitbe vandaag is jullie NOD!
Was er heilig van overtuigd ongesteld te worden. Zoooveel buikpijn Maar tot nu toe in ieder geval nog niks. Sinds m’n spiraal eruit is zijn mn menstuaties echt hels. Ben er zo naar van en verlies zo extreem veel bloed. Rest van de maand voel ik me beter dan ook. Dus had al gezegd dat ik nooit meer hormonen wilde maar deze menstruaties zijn ook niet ok. Ach, hopelijk snel zwanger en dan is dat een latere zorg
Bij de eerste zwangerschap heb ik een innestelingsbloeding gehad. 3 dagen achter elkaar af en toe een heel klein beetje roze. Maar bij de tweede zwangerschap weer niet. Dus dat zegt blijkbaar niets over of je dat altijd wel, of niet hebt. Ik had dit donderdag vrijdag en zaterdag ook. Dus hoopte op een mooie test. Helaas, maar ook nog niet ongesteld. Vandaag mijn nod, 11 dpo. En als het vanwege innesteling was geweest, dan had ik nu wel al een positieve test moeten zien.
Hier ook oom wit deze ochtend. 10/11 dpo. Helemaal klaar mee, wordt m echt niet deze ronde. Bij mn dochter testte ik nu positief. Dus ik wacht het gewoon af donderdag of vrijdag. Ik heb geen testen meer liggen dus ga nu gewoon wachten. Mocht ik nog signalen krijgen als dingen ineens vies vinden ruiken of geen koffie meer lusten dan haal ik er wel een. Probeer maar te denken dat eitjes van rechts niet best zijn. Mijn miskraam voor mn dochter kwam van rechts, dochter van links en afgelopen 2 maanden ook van rechts. Ik voel me echt een trut dat ik me al lichtelijk zorgen begin te maken als het in ronde 2 niet lukt na zo verwend te zijn met 3x In 1x zwanger. Slaat natuurlijk nergens op. Wat betreft de verhuizing: bij mijn vorige zwangerschap was ik de hele dag door zooo misselijk, alsof je wagenziek bent en dat de hele dag door. Ook doodmoe, ging in de werkpauze regelmatig naar huis voor een powernap en ik kon in de avond niks meer. Dat lijkt me niet heel handig tijdens verhuizen. Daarbij heb ik nu nog een actieve dreumes rondrennen (goddank <3) en daarmee wordt een eventuele zwangerschap al wat zwaarder verwacht ik. Denk dat we het toch proberen volgende maand, desnoods kiezen we alsnog voor een verhuisbedrijf ipv zelf doen, dat risico nemen we dan maar
Stom hé, die witte testen,.. Ik herken mezelf ook helemaal hierin hoor. Ik ben 2x in 1x zwanger geworden. Nu maak ik me dan zorgen of er door die curretage het een en ander gebeurd is waardoor het nu niet lukt,.. Dat is niet fijn nee, maar dat hoeft bij een volgende zwangerschap (hopelijk snel) natuurlijk niet weer het geval te zijn. Zou fijn zijn als je je dan beter voelt. En een goede oplossing! Een verhuurbedrijf inschakelen, en wie weet voel je je dus wel top fit!
@BloemNH nou wie weet blijft het weg!!!! Ik heb ook andere menstruatie sinds me spiraal eruit is. Paar dagen voor NOD veeg ik al roze bloed dus dat is best vervelend zodra het vloeit dan is het ook best veel. Was echt niet meer gewend ongesteld te worden. @Seabert1 ja dat zegt zeker niks we wachten gewoon rustig af. Hoop dat de rode duivels weg blijven !
Helaas, temperatuur naar beneden, dus ik zal vandaag of morgen op rood gaan. Laat het dan ook maar meteen vandaag zijn, Ipv nog een dag langer wachten. Pff. Spannend nog even voor jou.
NOD lijst door tot iedereen op roze! 23 april (8) Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Daphne1002 - 3e kindje - 34 jaar - ronde 2 Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Ellen1989 - 3e kindje - ronde 1 25 april (5) Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 14 mei (1) Luchia - 25 jaar - 2de kindje - 3de ronde 20 mei (1) Preitjuh - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde 21 mei (1) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 6 25 mei (2) Kitbe - 32 jaar - 1e kindje - ronde 5 BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 27 mei (1) Mothertobe - 29jaar - 3e kindje - ronde 4 28 mei (1) Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 12 juni (1) Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 13 juni (1) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - 7e ronde 23 juni (1) Seabert1 - 31jaar - 2e kindje - ronde 4 na ma 25 juni (1) LVV117 - 27 jaar - 1 kindje - ronde 7 Totaal (15) Wachtend op de eisprong (4) Wachtbankje (4) Zwanger (6) Ongesteld (3) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.
Wat veel berichtjes weer. Ik zal proberen op iedereen te reageren. Gisteren weinig tijd gehad! @Seabert1 aaah nee shit wat vervelend. En inderdaad dan ook maar meteen ongesteld worden! @BloemNH wat spannend bij jou zeg dan nog! Heb je al getest? Kan goed zijn dat ik het niet mee gekregen heb haha.. @Preitjuh90 jaa gisteren echt ongesteld geworden. Vanmorgen zoooo buikpijn gehad. Maar ben heel blij dat het nu door is gezet en ik gewoon echt weer aan een nieuwe cyclus ben begonnen. Hopelijk dan ook samen nu zwanger deze ronde haha! Hoe is het bij jou? Welke dag zit je nu? @mothertobe1 had jij wel al getest? Ook wel spannend dan hoor zeg. En jeetje ik hoop toch wel dat de lijst wat meer roze gaat kleuren! Of ook wel gewoon helemaal heel snel. Hier gisteren gesprek gehad huisarts. Dat je geen eisprong hebt komt vaker voor maar veel vrouwen merken dit niet omdat ze niet met zwanger worden bezig zijn of niet temperaturen. Als ik niet had getemperatuurd had ik ook gewoon gedacht een eisprong te hebben gehad. Mijn man word nu getest op zijn zaad en daarna gaan we een vervolg plan maken met de huisarts. Daar hebben we volgende week de uitslag van. Heel spannend! Ben gisteren begonnen met yoga en dat is rustgevend voor je lichaam en hoofd zeg! Woow ben heel relax op dit moment. Echt een tip voor iedereen!
@LVV117 Gaat goed. Ben nu 3 dgn aan het testen. Zie wel iets van hormoon maar nog geen oploop. Zal zo even een fotootje plaatsen. Ben nu mijn oude en nieuwe testen tegelijk ah doen zodat ik xe goed kan vergelijken hopelijk niet nodig voor volgende maand maar toch... Zou inderdaad leuk zijn als het bij ons beide raak is volgende ronde!! Is allemaal spannend met uitslgen. Ben benieuwd!! Hopen op een goede zaad kwaliteit
Zie nu zelfs dat er afloop is van vandaag..haha...maar in ieder geval duidelijk dat de gele varianten veel gevoeliger testen!
Balen van je negatieve test!! Wel een fijne oplossing een verhuisbedrijf mocht het zo zijn! Hoelang was je vorige verhuizing zwanger dat je zo vreselijk misselijk was? Klinkt niet goed hoe jij het omschrijft nou echt hoor! Moest altijd met een vergrootglas kijken onderhand of ik ongesteld was. Paar druppels that’s it. Nu voelt het of m’n ingewanden eruit komen wanneer het zover is Snapte nooit dat sommige vrouwen dagen niet functioneerden iedere maand. Nu snap ik het meteen. @LVV117 nog geen bloed en nog niet getest maar was vorige maand ook twee dagen later dus zegt nog niks
@Preitjuh90 Ah ja dat kan, al is het bij mij nooit hoog geweest haha, maar na 10 jaar samen wordt het er ook niet meer beter op Alweer aan testen, wat gaat de tijd snel dan weer haha. @Seabert1 Balen @LVV117 Gelukkig toch ongesteld, kan je in ieder geval door. Ik denk zelf dat ik ook een keer geen eisprong heb gehad, die maand had ik 0,0 progesteron klachten, was toen nog niet aan temperaturen, maar leek mij het meest logisch dan niet gesprongen. Ben benieuwd naar de uitslagen, wel fijn dat het al zo snel kan, al is de aanleiding naar de gyn zo snel natuurlijk niet leuk. @mothertobe1 Ook al omowit bah, het is echt niet de beste maand. @BloemNH Nog steeds geen rood? Zou het dan toch... iemand die op roze mag, zou toch leuk zijn. Of we gaan deze ronde allemaal voor rood om volgende ronde allemaal op roze te gaan Hier menstruatie weer over na twee dagen, weer bloed uit navel gehad, zag ook duidelijk een blaasje erin wat eruit komt oftewel de endometriose volgens de dokter. Voelt niet fijn, maar heb ook 0,0 last van menstruatie dus ja het zal wel goed zijn. Op naar de volgende ronde.
NOD lijst door tot iedereen op roze! 14 mei (1) Luchia - 25 jaar - 2de kindje - 3de ronde 25 mei (1) BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 27 mei (1) Mothertobe - 29jaar - 3e kindje - ronde 4 28 mei (1) Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 12 juni (1) Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 13 juni (1) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - 7e ronde 22 juni (1) Kitbe - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 23 juni (1) Seabert1 - 31jaar - 2e kindje - ronde 4 na ma 25 juni (1) LVV117 - 27 jaar - 1 kindje - ronde 7 Totaal (15) Wachtend op de eisprong (5) Wachtbankje (3) Zwanger (6) Ongesteld (1) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Zwanger in april: Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Daphne1002 - 3e kindje - 34 jaar - ronde 2 Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Ellen1989 - 3e kindje - ronde 1 Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.
Heb mezelf weer op de wacht gezet, vinden jullie het zo iets om zwangere per maand er onder te zetten? Zo niet verander gerust weer terug hoor, dan mijn excuus. Zag het in ander topic