Eigenlijk wel goed... Bij elke man komen wel zaadcellen met een afwijkende vorm voor. Zaadcellen met een normale vorm hebben echter meer kans om de eicel te bevruchten. Het beeld wordt normaal genoemd als meer dan 4% van de zaadcellen een normale vorm heeft. Dit hoort het te zijn maar bij mijn man is dit maar 1%. Niets om ons zelf druk over te maken dit komt vaker voor omdat het een moment opname is. Waarschijnlijk is het bij een nieuwe zaadtest wel gewoon goed. Maandag weer afspraak bij de huisarts. Het belangrijkste is in ieder geval dat we allebei vruchtbaar zijn en samen kinderen kunnen krijgen!
@LVV117 Waar ben je ? Er staat opeens niet meer actief? Heb geen kennis van zaad, ben benieuwd wat de huisarts zegt. @BloemNH Wat vervelend. Verder geen ervaring mee, een belletje naar assistente HA kan natuurlijk nooit kwaad om de vraag voor te leggen?
Hmm vreemd ze is echt weg?! Jammer.. Hoe gaat t met iedereen? Pff dit wachtbankje duurt lang!!! Vrees dat ik toch weer vroeg zal testen dit keer...haha oepsie heb er wel een goed gevoel over...? Geen idee waarom...maargoed dat heb ik al eens eerder gehad
Spannend! Op welke dag zit je nu? Hopelijk houdt je het nog even vol om langer te wachten met testen deze ronde. Hier gaat het goed. Vandaag 2DPO, nog een tijdje geduld dus. Maar een drukke week voor de boeg, komt vast goed.
Jullie zitten in ieder geval alweer op het wachtbankje hihi Ik denk maandag weer piek, zoals afgelopen 3 rondes. Wil ook weer op het bankje plaats nemen.
Oh ik hoop het zo voor je! Kunnen wel wat roze gebruiken weer eens. Zo schiet het niet op met deze lijst. Heb je al testdrang? Hier is het goed. Verwacht maandag weer ei dus gezellig weekend voor de boeg Die wachtgang duurt laaaang Heb ook helemaal niet het geduld hiervoor haha.
NOD lijst door tot iedereen op roze! 14 mei (1) Luchia - 25 jaar - 2de kindje - 3de ronde 27 mei (1) Mothertobe1 - 29jaar - 3e kindje - ronde 4 28 mei (1) Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 2 12 juni (1) Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 3 13 juni (1) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - 7e ronde 22 juni (1) Kitbe - 32 jaar - 1e kindje - ronde 6 23 juni (1) Seabert1 - 31jaar - 2e kindje - ronde 4 na ma 24 juni (1) BloemNH - 27 jaar - 1 kindje - ronde 3 25 juni (1) LVV117 - 27 jaar - 1 kindje - ronde 7 Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Totaal (15) Wachtend op de eisprong (5) Wachtbankje (2) Zwanger (7) Ongesteld (1) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Zwanger in april: Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Daphne1002 - 3e kindje - 34 jaar - ronde 2 Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Ellen1989 - 3e kindje - ronde 1 Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 Zwanger in mei: Mothertobe1 - 29jaar - 3e kindje - ronde 4 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.
@BloemNH Ja gaat wel goed.. af en toe misselijk.. vaak plassen en erg moe.. Hoe is het met jou? @Preitjuh90 jouw NOD komt steeds dichterbij!
Is je eerste echo al gepland? En herken je hoe je je voelt van je eerdere twee zwangerschappen? Bij mij nog niks bijzonders. Verwacht maandag/dinsdag weer m'n ei dus gezellig weekend En dan weer op die eeuwige wachtbank
De eerste echo staat gepland op 25/06. Ja ik herken de symptomen wel van de andere 2 zwangerschappen. Vanaf 6/7 weken begon bij mij de extreme misselijkheid dus ben benieuwd bij deze zwangerschap. Nou zou komende dagen goed benutten. wat ik dit keer wel bewust heb gedaan is om de dag klussen en niet elke dag. Hopelijk hebben jullie allemaal deze maand en positieve test in handen
Ohoh duimen dat dat nu mee gaat vallen! Kan je nog wachten tot de echo? Wel super leuk een 3e Steeds meer mensen in onze omgeving gaan ook voor een 3e waar ik eerder het idee had dat iedereen het bij twee wilde houden. Hmm dat is misschien wel een goede tip inderdaad. Thanks! Morgen even dagje pauze dus
Lief dat je het vraagt! Geprobeerd deze maand me er iets minder op te focussen.. Maar begin nu allerlei dingen weer te merken aan me lichaam waardoor dat niet zo makkelijk gaat hahaha Donderdag is me NOD dus ben benieuwd.. Hoe is het met jou?
Gisteren veels te vroeg al een Kruidvat testje gedaan hahaha maar me vriend en ik dachten heel lang wel heel licht iets te zien maarja soms ga je ook dingen zien die je wil zien Nu wachten tot Dinsdag denk ik. Jij nog een weekje tot je NOD?