Deze maand voor het eerst met ovulatie testen aan de slag.. Zelf dus nog niet super veel ervaring ermee dit was van vandaag. Zou dit al de piek kunnen zijn?
Is dit ook meteen je eerste testje? Ik ken deze test zelf niet dus ik weet niet of deze nog meer kan knallen. Ik zou er in ieder geval rekening mee houden dat dit de piek kan zijn. Ik zou nog blijven testen, om te kijken of die nog meer gaat knallen, of toch af gaat lopen.
Heb de voorgaande dagen ook getest toen waren ze een stuk lichter. Kreeg net ook al van iemand te horen dat deze testen blijkbaar nog meer kunnen 'knallen'
Ik denk dat ik mijn piek vanavond alweer heb. Ga zeker de komende dagen nog even doortesten hoor. Ben heel erg benieuwd of ik daardoor ook weer een hele korte cyclus zal hebben zoals 2 maanden geleden ineens
NOD lijst door tot iedereen op roze! 25 juni (1) LHV - 27 jaar - 1 kindje - ronde 7 Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 9 juli (2) Preitjuh - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4 20 juli (2) Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 na ma Kitbe - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 25 juli (1) BloemNH - 27 jaar - 1 kindje - ronde 3 Totaal (15) Wachtend op de eisprong (5) Wachtbankje (0) Zwanger (8) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Zwanger in april: Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Daphne1002 - 3e kindje - 34 jaar - ronde 2 Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Ellen1989 - 3e kindje - ronde 1 Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 Zwanger in mei: Mothertobe1 - 29jaar - 3e kindje - ronde 4 Zwanger in juni: LHV - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.
NOD lijst door tot iedereen op roze! 25 juni (1) LHV - 27 jaar - 1 kindje - ronde 7 Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 9 juli (2) Preitjuh - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4 20 juli (2) Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 na ma Kitbe - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 25 juli (1) BloemNH - 27 jaar - 1 kindje - ronde 3 Totaal (15) Wachtend op de eisprong (4) Wachtbankje (1) Zwanger (8) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Zwanger in april: Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Daphne1002 - 3e kindje - 34 jaar - ronde 2 Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Ellen1989 - 3e kindje - ronde 1 Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 Zwanger in mei: Mothertobe1 - 29jaar - 3e kindje - ronde 4 Zwanger in juni: LHV - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.[/QUOTE]
NOD lijst door tot iedereen op roze! 25 juni (1) LHV - 27 jaar - 1 kindje - ronde 7 Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 9 juli (2) Preitjuh - 29 jaar - 1e kindje - ronde 8 Rosan89 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4 20 juli (2) Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 5 na ma Kitbe - 32 jaar - 1e kindje - ronde 7 25 juli (1) BloemNH - 27 jaar - 1 kindje - ronde 3 Totaal (15) Wachtend op de eisprong (3) Wachtbankje (2) Zwanger (8) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Zwanger in april: Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Daphne1002 - 3e kindje - 34 jaar - ronde 2 Nosilla - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Ellen1989 - 3e kindje - ronde 1 Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Fryskefrou - 32 jaar - 1e kindje - ronde 8 Zwanger in mei: Mothertobe1 - 29jaar - 3e kindje - ronde 4 Zwanger in juni: LHV - 27 jaar - 1e kindje - ronde 7 Desse - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst.[/QUOTE][/QUOTE]
volgens mijn app vandaag mijn eisprong. Dit keer geen testjes om het beetje los te laten...verder dus ook weinig actief hier (sorry!!). Ik hoop dat het helpt... afgelopen dagen veel geklust (niet omdat t moet maar omdat mn libido gewoon mega is rond deze dagen hihi). We zullen zien! @LHV op hoeveel DPO had je een positieve test?
Misschien n rare vraag...maar herkent iemand het dat tijdens ovulatie periode de boel daar beneden strakker is? Strakker in zin van smaller haha. Het valt me iedere keer op (en mn vriend ook haha).. kan er niks over vinden op Google. Ik kan er wel n logische reden bij bedenken...maar vroeg me af of anderen dat ook hebben
Of juist wel, al hoop ik dat ze me na een tweede wat minder strak hechten Geen idee @Preitjuh90 , vaak gaat het door het vruchtbare slijm juist wat soepeler. Kan het zijn dat jezelf onbewust wat meer gespannen bent rond die tijd ivm zwanger worden?
Hoi dames ik kom even binnen vallen om te kijken hoe het met jullie gaat. Ik zie nieuw roze op lijst @Desse @LHV van harte gefeliciteerd! Ik zit een beetje in een onzekere tijd ivm bloedingen die ik heb gehad vandaar dat ik wat afwezig was. 2x een echo gehad en daar was een kloppend hartje op te zien gelukkig.
Sorry beetje late reactie. Ik had op 11 dpo een positieve test wel nog heel licht. Op 13 DPO was hij al veel duidelijker.
Dankjewel. Wat ontzettend vervelend! Fijn dat het hartje wel klopte. Bij hoeveel weken heb je eerste echo gehad? Het is ook wel echt heel spannend nu hoor de komende weken tot je de eerste echo hebt!
eerste echo was ik 6 weken.. ik had een bloeding en mocht langs komen.. volgens mijn berekening zou ik al 7w3d zijn maar na de echo zei de vk dat ik nog niet zo ver was. Week daarna weer echo gehad en embryo was gegroeid en nu over een weekje weer hopelijk is het dan weer gegroeid.
Geen probleem! Oke. Ben benieuwd...volgende week NOD...toch weer spannend ondanks ik het probeer los te laten.