Morgen je NOD toch? Of is die opgeschoven nu? Ik heb deze maand geen ovu testen gebruikt, dus ik heb geen flauw idee. Afgelopen maanden tussen dag 25 en 28 ongesteld geworden. Morgen is CD25, maar totaal geen klachten. Verwacht de komende dagen gewoon ongesteld te worden, alleen dus even geen idee wanneer Irritant!
Tja geen idee eigenlijk. Heb niet mn ovu gevonden met testjes voor de vakantie. Maar zou eigenlijk maandag NOD hebben volgens mijn app. Er is nog geen donkerbruin te bekennen (wat bij mij altijd een halve tot hele week voor NOD begint). Verder weinig/geen acne wat ook een paar dagen ervoor begint...dus fingers crossed Spannend dan lopen we ongeveer gelijk!
Oehh spannend! Ik duim voor je. Leuk dat wij bijna gelijk (blijven) lopen, alle datums liggen nu zo ver verspreid op de lijst. Ik ga volgende maand toch maar weer ovu testen gebruiken, vind het niks om niet te weten wanneer ik ongesteld moet worden. Niet om de test drang etc, maar meer het idee dat het zomaar door kan breken nu terwijl we op pad zijn ofzo Onhandig meer. Voor mijn 2e zwangerschap was ik altijd heel regelmatig en had ik daar geen last van.
Ja gezellig he?! Hihi Ja nou ik ook! Eerst heel regelmatig en nu ineens de afgelopen 3 maanden een ratjetoe. Vreemd! Maar ik loop nu 90% vd dag in zwemkleding...dus iedere keer als ik wat voel ga ik panisch checken of t bloed is Zo gek ook. We zitten midden in een wijnstrijk (we drinken graag wijn hihi) en normaal zouden we veel proeven en de lekkerste mee naar huis nemen...nu nog geen druppel gedronken afgelopen 2 weken! Wel lief, vriendlief drinkt ook niks. We zitten dus aan de alcohol vrije radler etc. De alcoholvrije wijn is hier echt vies!
@Rosan89 hoe is t? Hier nog niks te bekennen. Geen menstruatie krampjes...geen gevoelige borsten (wat ik meestal voor menstru heb) en het belangrijkste; geen donkerbruine afscheiding! Ben benieuwd... Wel lastig. Had nav het telefoontje met de gyn geen hoop meer op de natuurlijke weg. Wat n soort van rust gaf ofzo?! Maar door dit gedoe stijgt mn hoop natuurlijk gigannntisch!! En bij mn partner ook...
O ik snap heel goed dat jullie hoop nu toch weer gigantisch aan het stijgen is! Zou je willen gaan testen komende dagen? Hier ook niks te bekennen nog. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik sowieso niet heel veel voortekenen heb voorafgaand aan een menstruatie. Zegt dus helemaal niks hier Vorige zwangerschappen wist ik gewoon dat ik zwanger was, voordat de test positief was. Nu heb ik dat gevoel ook niet. Maar goed, of dat wat zegt? Geen flauw idee. Haha. Eigenlijk gewoon afwachten dus. Vandaag CD27. Uiterlijk dinsdag menstruatie, maar verwacht hem morgen..
Spannend joh!! Ben heel benieuwd morgen... Ja ik heb geen idee..zou mn 1e zwangerschap zijn hihi. Morgen volgens mn app mijn NOD, dus dinsdag misschien testen als er nog niks te zien is? Ik had bijna vanmorgen getest maar mn vriend hield me tegen, haha! Sorry voor de details..maar had ineens pijn aan mn tepel...en ik kijk...een enorme puist erop!! Auwww...echt nog nooit in mn leven gehad! Kan ook niet vinden op google of dat iets zou betekenen (haha) dus zal wel gewoon puur pech zijn dat die puist zich daar gevestigd had..hihi
Nog geen rood te bekennen...test gedaan..op de 1e zagen we een soort schaduw...2e test omowit...ik ga nu afwachten tot woensdag en dan evt nog n test doen...
Spannend weer. Jammer dat de test negatief was, maar je weet natuurlijk niet wanneer je eisprong was. Alles kan nog ! Hier ook geen bloed te bekennen, maar ook geen symptomen. Met je mee getest en ook negatief !
Oooo man. Onze lijven zijn super vervelend!! Vanmiddag had ik ineens een paar druppels helder rood bloed. Ik was helemaal overstuur. Zo boos op mijn lichaam dat hij me zo voor de gek hield... nu moet ik er wel om lachen... Maar goed daarna dus helemaal niet meer...vreemd allemaal dit!! Wanneer wil jij weer testen?
@Preitjuh90 en @Rosan89 Oh wat spannend. Ik hoop echt dat jullie ook op roze mogen, en voorlopig geen wijn voor jullie! Jullie zijn beide dus niet helemaal zeker hoeveel dpo je bent?
@Preitjuh90 ; Wat frustrerend. Hopelijk blijft het bij die paar druppeltjes. Het is in ieder geval geen bruinverlies, zoals je normaal altijd hebt. Ik weet nog niet of en wanneer ik weer ga testen. Voel mij helemaal niet zwanger en verwacht mijn menstruatie echt wel vandaag of morgen. Sowieso nu 3 drukke dagen. @Seabert1 ; Lief van je! Ik verwacht het voor mijzelf niet deze maand. Maar ik heb inderdaad geen idee hoeveel dpo ik ben. Normaal cyclus tussen de 25-28 dagen met een LF van 10 dagen. Nu geen ovulatietesten gebruikt. Vandaag CD 28.
@Rosan89 Nou, eerst dus paar druppels helder rood en dacht daar is de menstruatie..daarna is dat gestopt en gister piep klein beetje donkerbruin aan de tampon zitten. Verder ook niet met afvegen oid (als er geen tampon in zat natuurlijk haha). Heel gek...ga zometeen weer een testje doen. Mocht het een innestelingsbloeding zijn geweest maandag dan zal die schaduw die we zagen opgelopen moeten zijn lijkt me.. Maar dat bruin lijkt me dan de oude variant van het helderrood van maandag..ik voel me verder helemaal niet anders dan anders.. En is bij jou de menstruatie door gebroken?? Ik hoop het niet!! @Seabert1 nee idd. Komende maand toch weer testjes gaan gebruiken. Scheelt een hoop onzekerheid de 17e krijg ik sowieso een echo ben ik ook heeel benieuwd naar. Dan gaan ze kijken naar mn folikels etc. Naast dat ik benieuwd ben vind ik het ook nog eens super interessant. Biologie altijd n leuk vak gevonden
@Preitjuh90 ; Wat houd je het spannend zeg! Heb je nog getest? Hier nog geen menstruatie te bekennen. Vandaag CD29. Vanmorgen snel een test gedaan, maar negatief. Ben benieuwd wanneer het eindelijk doorbreekt.
Nou hier ook nog niet!! We zitten beetje in hetzelfde schuitje irritant he?? Mn vried zei al...je bent ook helemaal niet chagie Maargoed test was omowit dus weet t effe niet wat dit is!! Zo lang na NOD zou toch wel positief moeten zijn denk ik....
Heeeeeeel vreemd . Maar je weet uiteindelijk niet wanneer je nod is toch? Als ik uit ga van mijn langste cyclus was dat gister, maar ik heb natuurlijk niet getest deze ronde. Gekke is dat ik juist nu gevoelige borsten begin te krijgen en heel erg moe ben. Sinds gisteravond/vandaag. Maar ik denk dat als dat symptomen zijn, ik vandaag misschien al positief had moeten testen. We wachten maar weer verder af!
Nee das waar. Maar normal cyclus van 27 dagen met een aanloop van 3 a 4 dagen donkerbruin. Nu dag 29.. vind t maar vreemd!! Toevallig dat we beide achterlopen...is er iets met de sterren of de maan aan de hand ofzo? Wel spannende symptomen! Had je vandaag nog getest?? Mijn testjes zijn nu op...
Even een tijdje er af geweest hoe is het hier? Ik lees dat er meer op hun menstruatie wachten ben inmiddels nu ook al 2 dagen overtijd maar ook witte testen
@Preitjuh90 ; Maar ik kan mij ook herinneren dat je eisprong veel later was dan normaal toch? Blijkbaar is je hele cyclus iets opgeschoven. Hopelijk schuift hij nog véél langer op . Ik heb vanmorgen getest, maar die was wit. @Luchia ; Ooo ook al zo spannend. Zal er dan toch iets in de lucht zitten? Haha. Ben jij wel zeker van je eisprong? Hier ook nog steeds niets te bekennen. Helaas moet ik morgen ochtend vroeg werken en daarvoor gehaast met kids klaar maken voor de opvang. Geen tijd om opnieuw te testen. Ik heb ook nog maar 1 test liggen, misschien voor vrijdag dan. Geen idee meer .