Ja klopt. Ik zal die van mij is uploaden die heb ik net gedaan. En bij mij is deze zo positief aangezien sensitest wel ook al positief is. Dan kan je vergelijken.. Zie bijlage! Heb wel flitser aan zie ik maar goed..
NOD lijst 16 tot en met 30 april 23 april (5) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 Pandora - 2e kindje - 40 jaar - ronde 4 Modellicious - 2e kindje - 33 jaar - ronde veeeeeel Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Nosilla - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam 24 april (0) 25 april (1) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 26 april (3) Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Babje17 - 24 jaar - 3e kindje - Kitbe - 31 jaar - 1e kindje - ronde 4 27 april (0) BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 28 april (0) 29 april (0) 30 april (2) Mothertobe1 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 Vindjelief - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal (10) Wachtend op de eisprong (10) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
@sedese jaa had idd gelezen hier dat de meeste 2x testen per dag wil hem niet mislopen natuurlijk haha! @LVV117 thnx voor het delen. Ik moet dus nog even door testen. We maken het hier wel vaak genoeg gezellig maar vorige maand voelde ik van alles wil dus nu wel weten wanneer mijn eisprong is
NOD lijst 16 tot en met 30 april 23 april (5) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 Pandora - 2e kindje - 40 jaar - ronde 4 Modellicious - 2e kindje - 33 jaar - ronde veeeeeel Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Nosilla - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Luchia - 2e kindje - ronde 2 24 april (0) 25 april (1) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 26 april (1) Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 (na ma) Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 27 april (0) 28 april (0) 29 april (0) 30 april (2) Mothertobe1 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 Vindjelief - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal (7) Wachtend op de eisprong (9) Wachtbankje (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
NOD lijst 16 tot en met 30 april 23 april (5) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 Pandora - 2e kindje - 40 jaar - ronde 4 Modellicious - 2e kindje - 33 jaar - ronde veeeeeel Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Nosilla - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Luchia - 2e kindje - ronde 2 24 april (0) 25 april (1) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 26 april (1) Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 (na ma) Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 27 april (0) 28 april (0) 29 april (0) 30 april (2) Mothertobe1 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 Vindjelief - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal (7) Wachtend op de eisprong (10) Wachtbankje (1) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
NOD lijst 16 tot en met 30 april 23 april (6) LVV117 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 5 Pandora - 2e kindje - 40 jaar - ronde 4 Modellicious - 2e kindje - 33 jaar - ronde veeeeeel Sedese - 3e kindje - 34 jaar - ronde 10 Nosilla - 2e kindje - ronde 2 na vroege miskraam Luchia - 2e kindje - ronde 2 24 april (0) 25 april (1) Preitjuh1990 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 5 26 april (3) Lieverding - 37 jaar - 3e (5e) kindje - ronde 6 Babje17 - 24 jaar - 3e kindje - Kitbe - 31 jaar - 1 kindje - rond 4 27 april (1) BloemNH - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 28 april (0) 29 april (0) 30 april (2) Mothertobe1 - 29 jaar - 3e kindje - ronde 3 Vindjelief - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 Totaal (13) Wachtend op de eisprong (11) Wachtbankje (2) Zwanger (0) Ongesteld (0) MMM (0) Negatieve test (0) Twijfel-/Tuurtest (0) ♡♡♡♡♡ WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren.
He wie weet hoe het zit met vruchtbaar slijm, bah sorry voor vieze woord. Maar ik heb dat meestal paar dagen, is je eisprong dan erna of tijdens?
Haha zondag laatste keer... vanavond en vrijdag nog en dan zitten we goed hopelijk. Vanmiddag om half 4 positieve testen ook bij clearblue. Andere maanden dag van smiley en dag erna gedaan en dan de dag daarna meestal pas eisprong maar dan vaak geen seks meer gehad. Dus deze maand vanavond en vrijdag nog een keer wie weet helpt het haha!
Temperatuur jij ook? Wij doen het ook altijd dag van en dag erna maar ook nog zonder succes had jij dan de dag erna pas je eisprong?
Ooo al dames op het wachtbankje! Spannenddd! Ik heb nog geen positieve test, wel lichte oploop! Even afwachten dus ondertussen merk ik wel aan mijn lichaam dat er weer eat gaat gebeuren...hihi wat meer zin zeg maar
Ja ik temperatuur ook en dan heb ik als het goed is zaterdag temperatuur verhoging. Ik heb meestal na de positieve ovulatietest pas 48 uur daarna eisprong. Dus gisteren positief getest vrijdag pas eisprong. Nu gisteravond seks gehad, vandaag doen we niet (normaal wel) en dan nu morgenavond weer!