♥ NOD lijst 23 t/m 30 juni 2015 ♥ 23: (1) - Anno2014, 32 jaar, 8e ronde, 2e kindje 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Datumloos: Buiten de lijst: Totaal: Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel
♥ NOD lijst 23 t/m 30 juni 2015 ♥ 23: (2) - Anno2014, 32 jaar, 8e ronde, 2e kindje - Eiram, 35 jaar, 2e ronde na MK, 2e kindje 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: Datumloos: Buiten de lijst: Totaal: Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel
♥ NOD lijst 23 t/m 30 juni 2015 ♥ 23: (2) Anno2014, 32 jaar, 8e ronde, 2e kindje Eiram, 35 jaar, 2e ronde na MK, 2e kindje 24: (1) Vrolijklente, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje 25: 26: 27: 28: 29: 30: Datumloos: Buiten de lijst: Totaal:3 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel
♥ NOD lijst 23 t/m 30 juni 2015 ♥ 23: (2) Anno2014, 32 jaar, 8e ronde, 2e kindje Eiram, 35 jaar, 2e ronde na MK, 2e kindje 24: (1) Vrolijklente, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje 25: 26: 27: 28: 29: 30: Datumloos: (1) Freddel, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal:4 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel
Ik heb mezelf op datumloos gezet omdat mijn cyclussen heel onregelmatig zijn. Volgens mijn kalender app is mijn NOD 25 juni Voor ons de eerste ronde dus heel spannend allemaal!
Hoi dames wie hier al kletsen. Ik ben bezig op ronde (raak haast de tel kwijt) 26 kindje nummer 3 voor het eerst deze maand aan de clomid en geschatte datum nod is de 24ste juni. Kan iemand mij aan de lijst toe voegen? Oh en ik ben 29 jaar
♥ NOD lijst 23 t/m 30 juni 2015 ♥ 23: (2) Anno2014, 32 jaar, 8e ronde, 2e kindje Eiram, 35 jaar, 2e ronde na MK, 2e kindje 24: (2) Vrolijklente, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje Elly010, 29 jaar, 26e ronde, 3e kindje 25: 26: 27: 28: 29: 30: Datumloos: (1) Freddel, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal:5 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel
Hey dames. Mag ik er ook bij? Ronde 4, NOD 27 juni,1e kindje en ik ben 30 jaar. Hopelijk een roze ronde voor iedereen!
♥ NOD lijst 23 t/m 30 juni 2015 ♥ 23: (2) Anno2014, 32 jaar, 8e ronde, 2e kindje Eiram, 35 jaar, 2e ronde na MK, 2e kindje 24: (2) Vrolijklente, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje Elly010, 29 jaar, 26e ronde, 3e kindje 25: 26: 27: (1) Martina84, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje 28: 29: 30: Datumloos: (1) Freddel, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje Buiten de lijst: Totaal:6 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel
Mag ik er ook bij? Toekan, 26jaar, 2e kindje, ronde 7 (1e ronde ivf/icsi) Eerste ronde ivf/icsi dus mag op datumloos...geen idee wanneer exact het ergens zal zijn..
Hoi , Ik kom hier ook vast melden ! Ik krijg eerst een laproscopie in juni met tubatesten hopelijk daarna eindelijk snel een beeb ! Trutje89, 22,ronde 10 , 1ste kindje ,nod 29 juni Denk niet dat het raak is deze ronde vandaar dat ik me vast meld ! Succes iedereen ! En heeeeel veel roze !! Wil iemand mij op de lijst zetten
♥ NOD lijst 23 t/m 30 juni 2015 ♥ 23: (2) Anno2014, 32 jaar, 8e ronde, 2e kindje Eiram, 35 jaar, 2e ronde na MK, 2e kindje 24: (2) Vrolijklente, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje Elly010, 29 jaar, 26e ronde, 3e kindje 25: 26: 27: (1) Martina84, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje 28: 29: (2) Tearmiss, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje Trutje89, 22,ronde 10 , 1ste kindje 30: Datumloos: (2) Freddel, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje Toekan, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje Buiten de lijst: Totaal:9 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel
Hoi meiden, ook ik meld me graag weer aan voor een vorige ronde... Na positief getest te hebben een aantal dagen alsnog ongesteld geworden... Kippetje88, 27 jaar, ronde 3, eerste kindje
Dat is dan helemaal een zware dobber natuurlijk.. Bah bah maar zeker dat het geen zwangerschap is? En je toch gewoon bloed verlies hebt?
Hallo dames, Ik meld me bij deze aan. Gisteren is mijn spiraal verwijderd en heb altijd wel ongeveer het idee wanneer ik ongesteld zou moeten worden en dat is rond deze tijd geweest. Ik verwacht dat eind juni ergens mijn ongi zal komen. Ik ben 29 jaar en dit zou voor ons het derde kindje betekenen. Onze eerste dochter is vroegtijdig geboren en overleden en onze tweede dochter is nu 2 jaar en 8 maanden ongeveer. Heel spannend nu dus allemaal, maar we gaan er helemaal voor en zien wel wat de toekomst ons brengt. Heel veel succes allemaal! xxx roompje
Ik ben idd al naar de huisarts geweest... Die begreep mijn onzekerheid maar vond en de zwangerschap zo pril, 4 weken en paar dagen en...mocht het wel nog zo zijn wilde ze me niet onerzoeken vanwege infectiegevaar (o.i.d. was er niet helemaal bij met mn hoofd)...Ik ben nu heftig aan het vloeien met sorry voor de woorden stolsels en heftige buikkrampen dus het lijkt mij vrij duidelijk...Afwachten is het enige wat ik kon doen, en observeren of ik geen gekke dingen zou krijgen zoals koorts want dan moest ik terug komen...Mijn gevoel zegt ook dat het mis is gegaan... dus ga ervanuit gewoon een mislukte innesteling vanwege wel de aanwezige hcg waarde die terug leek te lopen vanwege steeds lichtere testen...
Knuffel kippetje... Ik mag trouwens in het groen op de lijst... Al sinds de start vooreen brusje in de mmm..