Is dat pendelen een soort van voorspellen? En hebben ze dat vaak goed? Sorry nog nog nooit van gehoord. Hier nog een witte ovu test. Aangezien dit de eerste maand is dat ik dat doe, weet ik er nog niet zo veel van. Nu dag 11. Hele regelmatige cyclus van 28 dagen. Zondag zou dan eisprong ong zijn. Is het dan raar dat er nog helemaal geen enkel streepje komt?
Idd voorspellen Helaas bij mij ook niet goed gependeld in de winter. Maar ach wat kan het kwaad. De tarotkaarten hebben wel veel verteld voor me...
Hier nog geen positieve ovulatietest. Vandaag wel veel waterige afscheiding ( sorry) en t gevoel of m'n baarmoedermond wat open stond? Vanavond maar weer testen...
Hier vandaag een duidelijke ovutest dan dinsdag en maandag dus erg benieuwd... Zul je net zien dat ei zaterdag of zondag komt net nu wean naar zuiden van frnakrijk rijden
♥ NOD lijst 23 t/m 30 juni 2015 ♥ 23: (4) anno2014, 32 jaar, 8e ronde, 2e kindje j010, 30 jaar, 7e ronde, 1e kindje wendy188, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje L4atje, 32 jaar, ronde 1 na 2e mk, 1e kindje 24: (3) vrolijklente, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje elly010, 29 jaar, 26e ronde, 3e kindje izie , 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje 25: (1) monique, 26 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje 26: (5) sahi, 27 jaar, ronde 5, bam-mam met zi, 2e kindje Kolibri, ...jaar, ronde 4, 3e kindje linda109, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje alpa, 35 jaar, ronde 10, 1e kindje molensteen, 31 jaar, ronde 7, 2e kindje 27: (6) martina84, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje sanza, 28 jaar, 13e ronde (2de ronde iui), 1e kindje* roompje25, 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje teddy26, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje zonnetje2015, 28 jaar, 12e ronde, 1e kindje mom2be92, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje 28: (12) annneliesje, 33 jaar, 7e ronde na bbz, 2e kindje wistaire, 25 jaar, 12e ronde,1e kindje meisje89, 25 jaar, 2e ronde, 2e kindje izi, 28 jaar, 2e ronde na bbz, 1e kindje appelboompje, 31 jaar, ronde 21, 1e kindje aapje7, 28 jaar, ronde 7, 2e kindje vlindermeisje, 31 jaar, ronde 2, bam-mam met zi, 1e kindje lace, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje Tbtje, 23 jaar, ronde 4, 2e kindje beeb1987, 27 jaar, 10e ronde, 1e kindje Ukkie27, 31 jaar, 2e ronde IUI, 2e kindje* Goldfishie, 33 jaar, ronde 27, 1e kindje* 29: (5) tearmiss, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje trutje89, 22 jaar, ronde 10 , 1ste kindje* anonima257, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje elfi, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje. mamalap, 32 jaar, ronde 8, 2e kindje* 30: (5) suze29, 30 jaar, 12e ronde, 1e kindje mirte85, 29 jaar, ronde 14, 1e kindje* kel89, 25 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje mevrouw Pinguin, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje viveluna, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Datumloos: (6) freddel, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje toekan, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje* kippetje88, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje lise186, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje lijntje00, 26 jaar, ronde 18, 1e kindje water27, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Buiten de lijst: Totaal: 47 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM* (7), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) wil je op de lijst? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: Naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Niet kopiëren! Dat werkt niet! Haal quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel.
Izi; het is per persoon verschillend, ik heb vaak de dag ervoor een lichte test, de dag zelf een redelijk donkere en de volgende dag alweer een lichtere test en al heel snel wit. Ik had vorige maand een goede knaltest voor het eerst. Maar dat hoeft blijkbaar dus helemaal niet... Is bij iedereen verschillend. Pendelen begin ik nu even niet aan, dan ga ik me nog meer gek laten maken. Hier verder weinig nieuws over mn vader, hij moet vooral tot rust komen. Ben wel benieuwd hoe en of hij hier echt bovenop komt. Maar dat is echt afwachten.... Ovutestje was vandaag licht, dus zal morgen wel knallen. Komt goed uit, donor woont vlak bij mijn vader, dus ik maak een mooie combi zonder dat ik m'nverdere omgeving weer smoezen hoef te vertellen
Tjonge wat gaat de tijd hard. Word afgelopen weken meer geleefd dan dat ik leef. Van het weekend gaan we even uitblazen op de camping en laat dat nou mooi vlak voor mijn eisprong zijn. De caravan maar even gezellig maken hahaha En daarna weer verder met druk doen. Helpt goed om een beetje afstand te nemen van het hele zwanger worden. Voor alle meiden hier. Zet m op. Denk zekers aan jullie en roze worden he!! Kan geen rood meer zien
Ik kreeg net bericht terug van pendeltje; Posi test november en dan zou ik zwanger zijn van een meisje. Ik hoop stiekem wel eerder zwanger te worden..
Bedankt Sahi, het hoeft dus nog niet te betekenen dat m'n cyclus nu ineens langer wordt. Test ik rustig even verder. Handig dat de donor bij je vader in de buurt woont. Maar was toch beter dat je wel een smoes moest verzinnen. Hoop dat hij er snel weer boven op komt. En voor jou ook sterkte, zal voor jou ook best zwaar zijn. Aapje, veel plezier op de camping
Spannend! Ik heb ook laten pendelen en de voorspelling is dat ik in Augustus positief test en in verwachting zal zijn van een meisje...Ik ben dus ook erg benieuwd
Dat is in iedergeval een stuk eerder dan november! Maar hopelijk voor ons beide eerder dan de voorspelling
Hey kippetje88 dat is snel! Super leuk he! En het zal maar leuker zijn als ze 100% gelijk heeft wanneer heb je haar een bericht gestuurd? Vandaag voor het eerst in me leven een ovu test gedaan hihi zo leuk was het maar een zwangerschapstest dan had ik al een lichte streep hihi.... ik wacht tot morgen als het donkerder word en dan ga ik en manlief klussen....arme mannetje van me heeft zn stuit gebroken maar ondanks alles wilt hij ook dolgraag een 2de kindje hihihi
Hier een pendel voor september jongen... :/ Al moet ik wel bekennen dat mijn gevoel daar ook naar gaat... als onze verse poging niet lukt, hebben we de zomerstop op ferti en kunnen we pas half augustus weer van start...
Ik heb haar vanavond voor het eerst een bericht gestuurd en kreeg deze uitslag...Nou ik teken ervoor als het zo mag zijn! Vandaag als het goed is mijn ovulatie op mijn trouwdag super mooi, dus deze ronde raak zijn zou ook super mooi zijn! Maar ik heb goede moed...Het komt zoals het komt hihi! Ik hoop voor een ieder snel op een mooie positieve test met uiteraard een plakker!!!
Izi dat is waar, ik had liever met een smoes en wat relaxter daar heen gegaan. Ik ga nu ook morgen uit mn werk met mn dochtertje, anders hadden we vrijdag uitgeslapen en rustig aan gedaan voor we vertrokken... Maar goed, alles voor alle goede doelen nu in het leven. En even afleiding van mn verliefdheid en mn wachtbankje straks, hoe naar ook... Mom2be een gebroken stuit, wat naar zeg! Hopelijk kan je toch nog aan de slag!
Vanmorgen op mijn ovu test iig weer een roze streepje. Voorheen wit witter witst.. Hopen dat ze op gaan lopen