Izi domme vragen bestaan niet in principe om 'volle follikel' te hebben, richtten ze op minstens 14 mm en de grootste rond de 20mm... Al kan het altijd zijn dat er in de kleinere ook iets moois zit. Maar dat weet je nooit. Hoe groter de follikel, hoe groter de kans dat je er iets mee kan...
Dank je toekan dan heb je dus al een paar mooie. Zal voor je duimen dat de anderen ook nog mooi groeien en daarna natuurlijk iets prachtigs worden.
Zo, lig op dit moment op bed net na zi hihi, duim duim duim! Had vandaag enorm dat eggwhite, maar nog steeds geen knallende ovu test. Wee ook niet of die dan wel komt, maar ja... Izi lief dat je het vraagt. Hij is nog steeds niet stabiel, na het weekend weer verder kijken. Gaat wel even duren ben ik bang... Wat heftig allemaal meiden, al die operaties en onderzoeken!
@trutje, ik heb nog geen datum, zal waarschijnlijk in juli worden. Ik krijg tijdens de operatie extra medicijnen tegen de misselijkheid, omdat ik ook snel zeeziek wordt, hoop dat t helpt
@mirte85 die heb ik gelukkig ook een 3x gehad omdat ik zo misselijk bleef maar dat hielp wel gelukkig ! zie je er tegen op ? Verdenken je ze van specifiek iets dat je de laproscopie krijgt ? X x
Ik heb ook mijn piek gevonden! Temperatuur was vanmorgen ook met 0,3 graden gestegen. Heb ik dan mijn eisprong al gehad of moet de stijging minimaal 3 dagen toonbaar zijn? Zoiets dacht ik een keer gehoord te hebben.
Nou meiden ik test nog even door maar gisteravond was hij stuk donkerder dan vanmorgen ! Van bovenaan is het beginnen de testen ! Wat denken jullie ? Ik zal vanavond nog een x testen ! Oeps foto op zijn kop en onduidelijk ! Ik verwacht hem pas maandag test zo en zo door 😉 X x
@ trutje, nee ze verdenken niet iets specifieks volgens mij, alhoewel ik gok dat ze denken dat er verklevingen zitten. De fertiliteitsarts heeft geloof ik wel 4x gevraagd of ik getest was op chalmydia en of ik t ooit gehad heb (wat niet t geval is) Maar ze hebben ook al gevoeld naar endometriose en dat ze voelden geen andere plekken met slijmvlies, maar goed, dat wil niet zeggen dat t er niet zit natuurlijk
Willen jullie even mee kijken? Mijn eerste maand met ovu testjes. Gisteren nog geen knaller, maar vandaag was ie weer helemaal wit. Wat betekent dit nou?
Ik heb ook geen knaller gehad en ben vannacht aan de buikgriep gegaan Vanmorgen was mn temp hoog, geen koorts, dus denk dat mn ei is geweest. Maar heb het idee dat deze ronde alweer verpest is... Izi ik heb ook nog maar 1x in al die maanden een knaller gehad hoor, dus dan is 'ie vast al geweest!
Hallo, Ik wil me graag aansluiten in deze groep ... Vandaag had ik mijn tweede inseminatie in het ziekenhuis. Ik slik clomid voor de 3de maand nu. Vorige IUI is dus niet gelukt... nochtans was toen het zaad redelijk goed.. Vandaag nieuwe IUI maar het zaad was echt slecht 0% snelle zwemmers, 10 % trage zwemmers, 30% ter plaatse en 60 % onbeweeglijk Ik zie het dus somber in, maar ja... wie weet is die 10% voldoende. Mijn eitje was wel heel mooi en groot: 20,8 mm donderdagavond... Ik ben 28 jaar, NOD is 27 juni, IUI 2 , dus MMM Soms zal ik wat langer wegblijven om er niet te veel mee bezig te zijn... sorry alvast daarvoor...
Zo, ik ben weer een beetje opgeknapt, en nu had ik ineens een knaltest. Dat geloof je toch niet haha Vanavond en morgenochtend nog maar een zi doen dan.
Voor het eerst mijn eisprong gevonden bij mijn lange cyclussen.. Gisterochtend een knaller van een ovulatietest van z&k Ik ben 29 en ronde 3 NOD 27juni
Mijn testen worden alweer wit. Dus piek vannacht/ vanochtend gehad denk ik. Gisteravond geklust en morgen ochtend weer. Moeten we denk ik goed zitten. Juf1987 heftig hoor. Kleine kans kan genoeg zijn! Veel dames met eisprong. Have fun met klussen of succes met behandelingen of inseminatie. We gaan nu richting wachtbankje. Duimen maar
♥ NOD lijst 23 t/m 30 juni 2015 ♥ 23: (4) anno2014, 32 jaar, 8e ronde, 2e kindje j010, 30 jaar, 7e ronde, 1e kindje wendy188, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje L4atje, 32 jaar, ronde 1 na 2e mk, 1e kindje 24: (3) vrolijklente, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje elly010, 29 jaar, 26e ronde, 3e kindje izie , 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje 25: (2) monique, 26 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje annneliesje, 33 jaar, 7e ronde na bbz, 2e kindje 26: (6) sahi, 27 jaar, ronde 5, bam-mam met zi, 2e kindje Kolibri, ...jaar, ronde 4, 3e kindje linda109, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje alpa, 35 jaar, ronde 10, 1e kindje molensteen, 31 jaar, ronde 7, 2e kindje vlindermeisje, 31 jaar, ronde 2, bam-mam met zi, 1e kindje 27: (8) martina84, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje sanza, 28 jaar, 13e ronde (2de ronde iui), 1e kindje* roompje25, 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje teddy26, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje zonnetje2015, 28 jaar, 12e ronde, 1e kindje mom2be92, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje mimy1, 23 jaar, ronde 7, 1e kindje sasjuh, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje DNM, 25jr, Ronde 1 na MK, 1e kindje 28: (10) wistaire, 25 jaar, 12e ronde,1e kindje meisje89, 25 jaar, 2e ronde, 2e kindje izi, 28 jaar, 2e ronde na bbz, 1e kindje appelboompje, 31 jaar, ronde 21, 1e kindje aapje7, 28 jaar, ronde 7, 2e kindje lace, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje Tbtje, 23 jaar, ronde 4, 2e kindje beeb1987, 27 jaar, 10e ronde, 1e kindje Ukkie27, 31 jaar, 2e ronde IUI, 2e kindje* Goldfishie, 33 jaar, ronde 27, 1e kindje* 29: (6) tearmiss, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje trutje89, 22 jaar, ronde 10 , 1ste kindje* anonima257, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje elfi, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje. mamalap, 32 jaar, ronde 8, 2e kindje* toekan, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje* 30: (5) suze29, 30 jaar, 12e ronde, 1e kindje mirte85, 29 jaar, ronde 14, 1e kindje* kel89, 25 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje mevrouw Pinguin, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje viveluna, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje Datumloos: (5) freddel, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje kippetje88, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje lise186, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje lijntje00, 26 jaar, ronde 18, 1e kindje water27, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Buiten de lijst: Totaal: 49 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM* (7), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) wil je op de lijst? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: Naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Niet kopiëren! Dat werkt niet! Haal quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel.
Hoi dames! Ik heb mezelf toegevoegd aan de lijst! 😉 Vandaag een smiley op de cb ovu test! (Zie bijlage) 😁 zat in de groep van een week ervoor maar dat gaat hem nu niet meer worden! 😉 SPANNENDDDD! Ik ga voor heeeeel veel roze duimen!! 💗💗💗 Bekijk bijlage 461399