mamalap, helaas kan het niet op het werk.. heb echt een inseminatie in het ziekenhuis, wordt door de gyn. naar binnengebracht. Ukkie27, had wel leuk geweest op dezelfde dag ja wat een gedoe allemaal he die afspraken om je werk heen bouwen maar gelukkig is het bij jullie nu geregeld! Heel veel succes, mijn duimen draaien voor je! Bij mij is het nu ook eindelijk geregeld! even geen stress meer!! haha De eiblaasjes waren goed gegroeid. Ik heb er twee van 16mm.. een links en een recht. Hoef ik de zwemmers van manlief geen navigatie mee te geven Aanstaande vrijdag staat de IUI gepland. Hij kon gelukkig in de middag plaats vinden.. ook kunnen regelen (hoge uitzondering) maar ik was er heel happy mee! Wauw toekan dat is fijn nieuws! Hebben ze goed hun best gedaan Hoe gaat dat nu verder?
Wat fijn Toekan! Hier lopen de testen mooi op, en vandaag ook n tempdaling. Zal moren een knaller hebben denk ik en met 2 dagen temp verhoging. Bijna wachtbankje dus
Haha sanza ik bedoelde dat ze het op jouw werk maar moeten regelen! Zkh bezoeken gaan voor! Hier kan het ook vaak niet, te weinig man. maar het wordt Hoe dan ook geregeld. Al moet er iemand uit weet ik veel vandaan komen dus het woord hoge uitzondering gaan bij mij de nekharen al overeind staan. Net alsof jij er voor kiest om via het zkh te moeten doen.
Hey meiden...wie gebruikt ook de actionovulatietesten? ik begon vorige week woensdag te testen tot vrijdag steeg de streepje mooi maar nu heb ik nogsteeds een streepje maar het word lichter dan gister dus denk dat ik een knallende test in de weekend heb gehad (zat of zon) alleen is het normaal om een zichtbare streep 1 week lang te hebben?
Sanza: fijn dat ze goed gegroeid zijn!! Veel succes vrijdag!! Hier is het nu donderdag tp van het beste embryo. Het kan nog altijd dat er 1 of meerdere stopt met delen tegen dan. Als er toch nog overblijven na de tp wachten ze denk ik ng 2 dagen en als ze er dan nog goed uitzien, gaan ze diepvries in.
Ovulatietest negatief en eipijn weg dus gok dat eisprong geweest is. Heb ineens een mega opgezette buik, is dat voor jullie herkenbaar na de eisprong?
goed nieuws toekan! hier heb ik dus toch mn ei gemist, vanochtend flinke temp stijging, dus toch geweest. Mn nod schuift op naar 26 juni, kan iemand dit aanpassen?
Heey dames, Ik dacht eerst dat mijn ovulatie vorige week was maar hrt hele weekend buikpijn gehad en gisteren en zo goed als positieve test dus flink geklust en vanmorgen had ik een knaller en temp iets lager dus morgen zal die wl hoger zijn hoop ik en daardoor schuif ik dus door naar 30-6 hihi... Dacht eerst dat het niet meer kwam maar had zon last van kwaaltjes. Nog meer mensen die echt last hebben van hun eisprong. Eerde rnamelikk nooit gehad. Xxx roompje
Nee, meestal heb ik geen last van mijn eisprong. Ik had vorige week dinsdag en woensdag positieve testen. Donderdag was het 2e streepje alweer een stukje lichter. Nu op 6-7 DPO. Wel heb ik vanaf t weekend steeds een licht menstruatiegevoel onderin mijn buik. Niet de hele tijd maar zo nu en dan een licht warm krampend stekend gevoel. Gister moest ik wel 7 of 8x plassen terwijl ik helemaal niet zoveel gedronken heb. Een ook gaat mijn urine weer ruiken. Dit had ik ook voor dat ik vorige keer positief getest heb. 'Hier al meer mensen met eventuele sympomen. Afwachten maar weer en geduldig op het wachtbankje zitten.
Ik vermoed zelf dat het komt omdat dit mijn eerste periode na de spiraal is. Eerder ook nooit gehad maar zoals jj beschrijft wist ik de eerste teee keren ook al voor de test dat ik zwanger was. Maar op een of andere manier probeerde ik te denken dat het niet zo was om mezelf te beschermen. Op dit moment heb ik nog geen idee is te vlug een paar dagen wachten en hopelijk is het raak maar ga er niet vanuit. Drie keer de eerste keer zwanger zijn dat is denk ik echt uitzonderlijk. Xxx roompje
Trouwens voor dames die ovulatietesten gebruiken. Ik heb altijd testjezelf.nu gebruikt daar bestel je die en kun je er een aantal nemen en een zwangerschapstest erbij. Werkten bij mij perfect en bij de eerste twee zwangerschappn vier dagen voor nod al een licht streepje. Xx
Ja dit viel mij ook al op.. Opluchting dat het 'spanning' gevoel onder in m'n buik er af was en toen een dag later opgezette buik. Vooral savonds als ik moe wordt. Sommige broeken zitten niet echt lekker als ik zit. Geen idee wat dat is..
Vrouwen houden over het algemeen in hun tweede deel van de cyclus meer vocht vast en krijgen vaker last van opgezette darmen. Je moet je maar eens wegen doorheen de maand. Het eerste deel weeg je gemakkelijk een paar 100 grammen minder
Ik zie dat je dochter Vajen heet, wat een prachtige naam. Dat is ook 1 van de namen die ik heel graag mijn dochter zou willen geven als ik ooit de rijkdom mag hebben een dochter te krijgen. Ik zie ook dat je andere dochter is overleden? Wat vreselijk, en wat moet je een sterkte vrouw zijn om dat verlies te kunnen dragen. Ik hoop dat je snel zwanger bent. Liefs X
Suze29 dank je wel. Ik weet dat ik van geluk mag spreken dat ik de eerste twee keren zo snel zwanger was en dat niet iedereen dat geluk mag hebben, ik hoop dat je ook snel een gat in de lucht mag springen van geluk. Zie dat we nu dezelfde node hebben dus vingers crossed en wie weet hebben we beide snel een positieve test in handen. xxx
Mamalap: nog een inseminatie zit er niet in, er moet van beide kanten ook gewerkt worden, daarnaast weet ik de laatste week van voren niet dat ik van achteren nog leef. En met een peuter nog een uur heen en een uur terug ga ik door de weeks niet doen, haar ritme gaat ook door, zeker nu. Toekan wat fijn zeg! Wat een dag vandaag ook weer zeg. Had vrij vanwege mn verjaardag, maar moest eers naar de poeppoli met mn dochter, toen naar de dierenarts met de kat, die blijkt suikerziekte te hebben, dus dochter en kat ook weer allebei een traject in. Toen belde het ziekenhuis of ik kon komen om over mn vader te praten, eeuuh das ook weer een uur rijden en dan met een peuter, neuh, kom op mn vrije dag wel en regel wel weer opvang met haar vader, pfff... Dus samen met al deze stress denk ik dat het deze maand echt niks meer wordt...
Sahi nog gefeliciteerd met je verjaardag Alles goed met je dochter? Verlies de moed niet he! Soms verwacht je het niet en lijkt alles tegen te zitten en juist dan is het raak!
Ik zie dat er o.a over ovulatietesten wordt gesproken. Ik gebruikt nu die van zwanger & kids en heb daarvoor die van action gebruikt. Alhoewel mijn testen wel oplopen, worden de streepjes nooit even donker (heel scheelt heel weinig), maar lopen daarna wel gewoon weer af. Ik heb maar aangenomen dat dat bij mij normaal is en dat ik gewoon naar de donkerste moet kijken. Heeft iemand anders dit ook? Mijn menstruatie loopt wel redelijk normaal.