Ik denk dat ik het ook heb dat ik niet knallende ovulatietesten heb...als ik natuurlijk mag uitgaan van de testen die ik do-vrij-ma-di en vandaag....za en zo had ik geen testjes dus miss was het op die dagen donker zou ik niet weten...maar vandaag krijg ik mijn "ovulatiepijn" maar de test is bijna wit...kan dit?
Dames Hoe is jullie gevoel over deze ronde? Vermoedelijk heb ik Zaterdag mijn ei gehad. Ik denk dat het niet gelukt is. Gewoon gevoel. Bij onze dochter voelde ik haar net na de conceptie heel sterk. Klinkt Een beetje zweverig maar ik wist gewoon dat ik zwanger was. Ik weet dat ik een paar dagen na de conceptie een wijntje dronk, maar me daar niet prettig bij voelde. Nu voel ik echt niks. Klachten kreeg ik bij mijn dochter pas met 8 weken, dat bedoel ik dus niet, maar het gevoel van 'yes Ik ben zwanger' ontbreekt compleet
Ik heb dat gevoel enkel gehad toen ik niet zwanger was. Dus daa ga ik hier niet op verder. Ik was net zwanger in de ronde die ik toen op voorhand al had opgegeven. Nu heb ik nog niets gevoel, maar ik ben dan ook sowieso vandaag nog niet zwanger. Vanaf morgen ben ik dat dat dan zeker wel, dan is de vraag alleen of het embryo'tje zich ook blijvend hecht. Maar ik ga dus niet meer verder op mijn gevoel wat dat betreft. Enkel op feiten zoals een test of een bn..
Pppfff voel helemaal niks. En als ik iets voel ben ik beetje huiverig om het uit te spreken haha Straks Jinx ik het Geen idee hoe het woord voor jinxen is eigenlijk. Vervloeken of afkloppen op tafel.... Spannend hoor allemaal dames De 23e al nieuwe testjes. Zal duimen voor iedereen
Mijn gevoel zegt dat het niet raak is deze maand. Voel me net zoals elke andere maand. Met symptoontjes die meer passen bij menstruatie dan zwangerschap (is ook de 7 voorgaande keren gebleken ). Volgende maand maar weer met ovulatietesten aan de slag en dan net zo lang totdat ik een mega knaller heb.
Ik heb hetzelfde gevoel als voordat ik de vorige positieve test in mijn handen had. sterk ruikende urine, soms wat weeig gevoel in onderbuik (gisteravond 2keer steken), dagelijks ontlasting (normaal gesproken 1x in de 2/3 dagen), borsten voelen voller en de aders op 1 borst zijn weer meer zichtbaar als anders en mijn bh zit weer strakker rond om mn borst. Fingers crossed! Hopelijk hebben we snel positieve testen in onze handen, dat de lijst maar mooi roze mag kleuren.
♥ NOD lijst 23 t/m 30 juni 2015 ♥ 23: (4) anno2014, 32 jaar, 8e ronde, 2e kindje j010, 30 jaar, 7e ronde, 1e kindje wendy188, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje l4atje, 32 jaar, ronde 1 na 2e mk, 1e kindje 24: (6) vrolijklente, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje elly010, 29 jaar, 26e ronde, 3e kindje izie, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje dalysa, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje fantasymom, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje trotsema, 33 jaar, ronde 5, 3e kindje 25: (2) monique, 26 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje annneliesje, 33 jaar, 7e ronde na bbz, 2e kindje 26: (7) sahi, 27 jaar, ronde 5, bam-mam met zi, 2e kindje kolibri, ...jaar, ronde 4, 3e kindje linda109, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje alpa, 35 jaar, ronde 10, 1e kindje molensteen, 31 jaar, ronde 7, 2e kindje vlindermeisje, 31 jaar, ronde 2, bam-mam met zi, 1e kindje mirte85, 29 jaar, ronde 14, 1e kindje* 27: (9) martina84, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje teddy26, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje zonnetje2015, 28 jaar, 12e ronde, 1e kindje mom2be92, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje mimy1, 23 jaar, ronde 7, 1e kindje DNM, 25jr, Ronde 1 na MK, 1e kindje juf1987, 28 jaar, IUI ronde 2, 1e kindje* mhov, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje kel89, 25 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje 28: (11) wistaire, 25 jaar, 12e ronde,1e kindje meisje89, 25 jaar, 2e ronde, 2e kindje izi, 28 jaar, 2e ronde na bbz, 1e kindje appelboompje, 31 jaar, ronde 21, 1e kindje aapje7, 28 jaar, ronde 7, 2e kindje lace, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje tbtje, 23 jaar, ronde 4, 2e kindje beeb1987, 27 jaar, 10e ronde, 1e kindje Ukkie27, 31 jaar, 2e ronde IUI, 2e kindje* Goldfishie, 33 jaar, ronde 27, 1e kindje* dido82, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje 29: (6) tearmiss, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje trutje89, 22 jaar, ronde 10 , 1ste kindje* anonima257, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje elfi, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje. mamalap, 32 jaar, ronde 8, 2e kindje* toekan, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje* 30: (6) suze29, 30 jaar, 12e ronde, 1e kindje mevrouw Pinguin, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje viveluna, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje patricia1993, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje roompje25, 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje sasjuh, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje Datumloos: (5) freddel, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje kippetje88, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje lise186, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje lijntje00, 26 jaar, ronde 18, 1e kindje water27, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Buiten de lijst: (1) sanza, 28 jaar, 13e ronde (2de ronde iui), 1e kindje* Totaal: 57 Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM* (8), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: Naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Niet kopiëren! Dat werkt niet! Haal quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel.
Ola allemaal, Als je de lijst aanpast, wil je dan aub niets ervan verwijderen en ook niet je eigen verhaal erin gaan typen.. hoop dat ie nu weer up to date is Oepss hahaha mamalap, verkeerd begrepen Je hebt helemaal gelijk hoor... maar heb het pas op het werk verteld en we zaten deze week behoorlijk krap vanwege groep 8 die vandaag op schoolkamp gaat. Die ene uitzondering kreeg ik vanuit het ziekenhuis Normaal plannen ze de IUI gewoon door en niet één iemand in de ochtend en één iemand in de middag, snap je. Vanwege het laboratorium.. Maar ik dacht als het in de middag kan dan hoef ik ook geen rekening te houden met het werk. Opgelost! Volgende keer weet ik ook wanneer het ongeveer gaat plaatsvinden en dan kan ik daar ook rekening mee op het werk houden en aangeven dat het ongeveer in die periode plaats gaat vinden. Nu heb ik wel aanstaande vrijdag mijn IUI maar ga die avond meteen naar een festival (een heel weekend) hopelijk dans ik het er niet uit hahaha! Toekan dank je wel! Jij ook enorm veel succes morgen! Hoe gaat dat in z'n werk zo'n tp? Heb je al enig idee? Sahi hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag nog! Hopelijk wel een beetje een leuke dag gehad? Heel veel sterkte met alles, knuffel!
Sanza, van wat me mij vertelde is dat heel gelijkaardig aan een iui. Maar brengen ze ipv het zaadstaal een embryo in je baarmoeder binnen. Fijne is wel dat je dit op de echo ook effectief kan volgen. Het is vooral de hormonen en de pick up die het anders maken van iui voor de vrouw.. (En voor het zh is het ook helemaal anders natuurlijk). En er uit dansen zal je wel niet doen haha, misschien vinden ze het wel net reuze gezellig zo
Hahaha, nee daar ben ik ook niet bang voor hoor! Maar het voelt zo via het ziekenhuis allemaal anders als dat je gewoon seks hebt. Ik ben zo bang dat ik iets verkeerds doe! Zou het liefste willen blijven liggen hahaha! Ahaaa.. weten we dat ook weer klinkt niet zo spannend gelukkig voor je.. wel leuk dat je mee kan kijken! Bij jou hebben ze alleen al goed hun best gedaan in het eitje.. dat moeten ze bij mij nog wel even doen De eerste keer dat het zaad van mijn man werd getest zouden wij op ICSI uitkomen. Maar de tweede keer was het alweer wat beter waardoor we eerst met IUI zijn gestart. Mocht het op deze manier ook niet lukken en/of het zaad gaat toch weer achter uit komen wij ook bij IVF/ICSI uit. Vandaar mijn vragen allemaal.
Sahi, nog gefeliciteerd! Er komt wel veel tegelijkertijd op je af zo. Sterkte met paps, dochter en de kat. Ik hoop ondanks je slechte gevoel dat je toch een verlaat verjaardagscadeau krijgt. Toekan, heel veel succes morgen! Duim voor je dat ie blijft plakken. En dat duimen zal ik vrijdag voor jou ook doen sanza. Daarna lekker feesten Mevrouw pinguïn, snap wel wat je bedoelt Vorige keer had ik ook duidelijk het gevoel dat ik zwanger was, ookal had ik niet echt zwangerschapssymptomen. Enige was dat ik drukkend gevoel had achter schaambot en een vreselijke loopneus. Dit heb ik nu weer, maar totaal niet het gevoel dat ik zwanger ben. Moest natuurlijk ook niet weer een bbz worden. Maar ze zeggen dat elke zwangerschap weer anders gaat, dus we houden nog maar even hoop toch? Met m'n ovulatie testjes ook geen dikke streep gehad. Maar nu zijn ze weer helemaal wit. Vertrouw er ook maar op dat m'n eitje is geweest, voelde wel zo. Klinkt voor jou wel goed mmoniquee, hoop dat het inderdaad weer raak is voor je.
Nou meiden mijn ei is spoorloos verdwenen ! Heb opsporing verzocht al gebeld of ze mee kunnen zoeken ! Of de testen waren zo slecht dat ze geen knaller geven of hij is zoek ! Ik houd voorlopig me gewonen nod datum maar aan ! X x
Hey dames, Mijn ovulatietest is altijd op de dag voor de eisprong nog vetter dan de controlestreep. Misschien toch eens een ander testje gebruiken? Iemand vroeg hoe je vajen uitspreekt. Wij hebben deze naam van the voice kids, kun je even google vajen van de Bosch dacht ik heet ze, dan hoor je hoe je het uitspreekt. ik heb nog steeds last van buikpijn en vlagen van misselijkheid maar geen id, heb nog het gevoel dat het raak was op een of andere manier. Vreselijk dat wachtbankje. Xxx
mijn testen zijn doorgaans ook donkerder dan de controlestreep (op deze ronde na dan), zijn van zwanger en kids nou ladies, ik ga vrijdag lekker voor 2 weekjes op vakantie. overigens dat gevoel van ik ben zwanger geloof ik niet meer in. Ik heb al zo vaak dat gevoel gehad, en dat is nog nooit zo geweest dus vind het moeilijk te geloven dat t nu wel zo zijn. Ook omdat ik mn ei gemist heb
Hier morgen een afspraak bij de gyn. We hebben besloten om toch maar weer te beginnen met iui omdat we beide niet geloven in de natuurlijke weg.. Vind het wel spannend omdat het zo wel ineens een stuk echter wordt maar hoop vooral dat het daardoor sneller resultaat gaat geven.. Hopelijk kunnen we volgende ronde weer starten daarmee 😊
Zaterdag of zondag me ei gehad. Heb vanaf me ei al lichte hoofdpijn, wat nu steeds erger wordt. Ik ben winderig! 😳 heb 3 tot 4x per dag de hik.... 😖 (heb ik nooit!) sta s'morgens op met honger terwijl ik normaal niet kan eten s'morgens. En normaal heb ik maar 2/3x per week ontlasting. Nu bijna 2x per dag.. Vooral s'avonds heeeeel moe.. En ik ben een beetje hemeurig! Lichaam is van de rel denk ik...?!?! Zwanger zijn kan nu toch nog niet??? Pfff op de wachtbank tot minimaal de 27e!! Ik wil en durf niet eerder testen!! 😳
succes iedereen op het wachtbankje... Sanza, succes met de IUI vrijdag Toekan, succes met de terugplaatsing Sanza, hoe slecht is het zaad dan van je man: wij hadden nu laatste keer 0 procent snelle en 10 procent trage zwemmers, dus toch wel slecht... zou dat reden zijn om na deze IUI al door te schuiven naar ICSI/IVF, heb jij daar een idee van?
Oeh, das een lastige.. ik geloof dat het bij ons ook zo iets was 15% ofzo.. maar ze wilde toen de tweede test afwachten of het dus ICSI of IVF zou worden. De tweede test was toen beduidend beter. En is er dus voor IUI gekozen. 1e keer waren er geloof ik 500.000 zwemmers en de tweede keer 1.8 miljoen. Bij de eerste IUI poging waren het er 1.3 miljoen na bewerking (alle goeie jongens ) Zodra je onder 1 miljoen komt heeft de IUI ook geen kans heeft de gyn toen verteld.