NOD lijst 23 juni t/m 30 juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door anno2014, 23 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @toekan spannend ! Is 7 cellig niet heel goed dan ? Hoeveel cellig moeten ze zijn ? Sorry ben beetje nieuwschierig ! En cryo's plaatsen ze die dan normaal ook gelijk terug of dat niet ?
    Duimen draaien voor je !
    Voor iedereen natuurlijk en hopelijk ook voor me zelf deze ronde !

X x

2. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Een Topper is 8of meer.
    Cryo's zijn de embryo's die ze invriezen om eventueel later terug te plaatsen. Dit doen ze alleen bij echt goeie omdat de kans anders heel klein is dat ze het ontdooien oveleven. Er wordt sowieso de eerste twee terugbetaalde pogingen telkens maar 1 terug geplaatst. Vanaf poging 3, mag je er twee vragen.

3. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    De 24ste is mijn NOD. Wanneer zou ik op zijn vroegste kunnen testen? Het kriebelt hier enorm. Heb veel last van mijn onderbuik en voel me erg uitgeput de laatste paar dagen. Hier had ik alleen bij mijn eerste zwangerschap geen last van, toen kwam ik pas een week na mn NOD erachter dat ik niet ongesteld was geworden haha.

4. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Dan zou je nu al kunnen testen met hele vroege testen 6 dagen voor nod. Iets gebruikelijker is binnen vier dagen voor nod. Maar als je zeker wilt dan op of een dag na nod

5. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    @toekan, spannend hoor.. het is voor allemaal super spannend! Ghet begint allemaal dichterbij te komen dat de eerste al mogen resten...😊

6. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Toekan, wat spannend. Het is je zo gegund dat de innesteling goed gaat.

Sanza, heel veel succes morgen.

En het wordt inderdaad steeds spannender. Zou willen dat ik vast kon testen maar moet toch echt nog een weekje wachten.
    Hoop zo dat de lijst mooi roze kleurt!

7. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @toekan er worden toch 3 pogingen vergoed ? Althans dat zei mijn ziekenhuis ! En dan de laatste poging 2 dat wist ik niet !
    Deed de terugplaatsing pijn of viel het mee ?

X x

8. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Ik ben van België :)
    Jullie krijgen 3 pogingen per kind, wij krijgen 6 pogingen voor al onze kinderen samen. De eerste 2 is het dus 1 embryo, vanaf 3 mag 2. Als het voor hetzelfde kindje is tenminste.

De terugplaatsing is absoluut niet pijnlijk. Is zoals een iui, waarbij ze met een heel fijne lange naald dit in je baarmoeder inspuiten.

Bedankt voor de duimen allemaal! :)
    Ik duim ook voor jullie allen!

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Het wordt nu spannend he meiden
    Toekan voo rjou zeker, het voelt dan toch niet suoer, jammer is dat

Ik zou echt niet 6 dagen voor nod testen, het kan zomaar dat er dan nog niet eens een innesteling heeft plaats gevonden. Zelf test ik op zn vroegst 11 of 12 dpo.

Mijn temp was nog niet heel hoog, 36,8, waar het normaal boven de 37 is na eisprong.
    Ik ga nu gewoon maar mn ongi afwachten en dan weer voor een nieuwe poging, want dit wordt niks vermoed ik
    Maar wie weet dek ik me ook wel in voor weer een teleurstelling op deze manier...

10. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn eisprong was deze maand eerder dan k had gedacht. gelukkig optimaal benut. nod de 26ste. ik ben benieuwd.
    gelukkig nog op en top druk hier. bijna geen tijd om erbij na te denken. zet m op meiden!

11. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Lastig om te wachten haha. Zal vriend vragen de testen te verstoppen :p
    Ik snap dat je je indekt voor de teleurstelling Sahi, het is echt een emotionele achtbaan als je er teveel mee bezig bent. Ik duim voor je in ieder geval!

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Lief van je dalysa! Ik duim ook voor jou! En de rest natuurlijk!

Aapje hier ook zo belachelijk druk. Ik dacht dat het goed zou afleiden, maar het is net een beetje te veel. Maar komend weekend komt er gekukkig rust :)

13. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    hier ook het zelfde rare gevoel...bij strakke spijkerbroeken heb ik gwn pijn in me buik...raar want ik heb dit nooit gehad...miss idd zwanger maar pfff ik moet een hele week nog wachten hahahah countdown dus....alleen hier hebben we mijn ovulatie niet zo benut als we wouden omdat manlief een gebrokenstuitje heeft maar goed we shall see:)

14. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    hahaha wie weet miss is het echt zo! ik heb hier eentje van 11 maanden die voordurend bukt en achteruit kijkt hahaha de gastouders zeggen al van ja ze zoekt een broertje of zusje hahaha we zullen zien vrijdag ga ik testen:D

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Mag ik hier een vraag stellen?

16. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    ja hoor ik zou niet weten waarom niet:)

17. Vlindermeisje83

Vlindermeisje83 Actief lid

12 apr 2015
    251
    0
    0
    Alkmaar
    #477 Vlindermeisje83, 18 jun 2015
    Laatst bewerkt: 18 jun 2015
    Natuurlijk Blinky :)
    Daar zijn we/iedereen voor....en geldt voor iedereen.
    Vragen staat vrij :)

*edit*

Ik voel me trouwens sinds vanmiddag weer pico bello.
    Alleen m'n buik zeurt nog beetje, maar verder helemaal niks meer.
    Hopelijk morgen gewoon weer fris en fruitig.

Trouwens even vraagje:
    Als de 12e mijn ei was en de 26e mijn Nod; wanneer kan je dan ongeveer innestelingsbloed krijgen, als je zwanger bent?
    Op welke dag ongeveer?
    Is er een dag van, ongeveer zoveel dagen na je eisprong?

Mensen, fijne avond nog :)

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    Ik heb waarschijnlijk 11-6 mijn ei gehad en 4 dagen ervoor was het voor het laatst extra gezellig. Nu heb ik 7dpo al een hele dag menstruatie krampen, maar lichter. Zou dit door innesteling kunnen komen? We zijn niet bezig voor een kindje, maar waren wel onbeschermd. Verder heb ik geen typische dingetjes, behalve het continue gevoel dat ik misschien zwanger ben. Heel raar

19. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Hey blinkie....ik heb mijn ei de 13de gehad als het goed is.....ik heb via een site berekend dat vandaag idd mijn innesteling zou zijn....nou voel ik me.de hele dag al niet lekker in mijn vel....opgeblazen gevoel...rare weeïge pijn in mijn buik heel lichtjes trekkerig naar mijn navel toe....ik weet zeker dat dit anders voelt dan normaal dus het kan idd zijn dat het de innesteling is...we shall see...
    ik zag dat je al 3 kinderen hebt...een tweeling? Hihi miss is het indd onze innesteling of houd ons lijf ons voor de gek:D ik hopend naar de eerste:) en jij? Ik heb het gevoel dat je deep down wel zwanger hoopt te zijn...of niet?

20. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Nadat ik vandaag zo raar voelde ben ik gaan googlen en als ik mijn lijf moet geloven en de berekening op vruchtbaredagen.nl dan ben ik zwanger hahaha als je iets zo graag wilt he....nog een weekje wachten

Deel Deze Pagina