NOD lijst 23 juni t/m 30 juni

Discussion in 'NOD forum' started by anno2014, May 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tearmiss

Tearmiss Actief lid

Feb 18, 2015
    214
    3
    18
    NULL
    NULL
    vandaag bij het afvegen een streep helder bloed... zou het een innesteling kunnen zijn? (had vorige week donderdag mn ei)
    De rest van de dag geen bloed meer te bekennen :(

2. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Ja dat zou kunnen. Spannend!

3. Alpa

Alpa Lid

May 11, 2015
    13
    0
    1
    Spannend allemaal zeg. Mijn nod is volgende week vrijdag en ik heb afgelopen weekend mijn ei gehad. Ik ben gestart met onderzoeken in het ziekenhuis en deze cyclus heb ik ook de HSG gehad, wat ercht horror was. Vandaag heb ik gehoord dat ik door moet voor een kijkoperatie omdat het lijkt alsof er verklevingen zitten binnenin mijn rechtereileider en misschien ook een beetje aan de rechterkant van mijn baarmoeder. Was een enorme schok want de gyn vertelde meteen dat als het echt zo is, en de kans is groot dat ik meteen doormag gaan met IVF :$

Aan de andere kant ben ik ook wel weer blij dat er wat aan de hand blijkt te zijn en dat ik doorgezet heb. Na echo's, bloedonderzoeken en samenlevingstest bleek alles in orde en mocht ik zelf besluiten om door te gaan voor e HSG. Na wat aarzeling heb ik doorgezet en ik ben blij dat ik dat gedaan heb. Eind juli staat de kijkoperatie gepland en ik vind het retespannend allemaal. Ergens ook veel minder stress nu voor mijn NOD. Zijn er hier dames die ook zo'n uitslag hebben gehad na een HSG? En hoe ging de kijkoperatie?

Liefs

4. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

May 4, 2014
    1,192
    1
    36
    Hallo allemaal,

Ik ben weer terug van een weekje vakantie in Duitsland. Wel met jullie meegelezen maar niet (kunnen) reageren.
    Er volgt nog een hectisch weekje (moet onverwacht geopereerd worden - niks ernstigs overigens - maar mijn man is in elk geval nog een week thuis dus probeer wel weer vanaf nu te reageren.

5. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

Aug 12, 2014
    1,318
    460
    83
    Female
    Tbm
    Hoi hoi!! Mag ik me hier ook nog aanmelden? Ik praat ook mee in het groepje t/m 22 juni, maar mijn cyclus is zeer gevarieerd (tussen 28 en ong 32 dagen) en als deze cyclus 32 dagen heeft, is 23 juni mijn NOD.

Ik ben Milou, 24 jaar, dit is mijn derde ronde (hoewel de eerste twee nergens op sloegen) en het zou dan mijn eerste kindje worden.

6. milou1991

milou1991 Fanatiek lid

Aug 12, 2014
    1,318
    460
    83
    Female
    Tbm
    Tearmiss de tijd en het feit dat je verder niet bloedt wijst wel op een innesteling!! :D

7. L4atje

L4atje Actief lid

Aug 11, 2014
    258
    0
    0
    Tilburg
    Ik ga proberen tot na mijn NOD!

8. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Welneee hahaha over een week m'n nod pas. Het slaat dus ook nergens op die drang. Maar een ding weet ik zeker ik ga m'n nod niet halen met testen :p

9. Izi

Izi Actief lid

Feb 25, 2015
    456
    180
    43
    Haha water, ik doe met je mee. Kan op z'n aller vroegst pas woensdag testen maar zou het liefst nu al 1 doen:) nod ga ik vast ook niet halen

10. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Welke dag is je nod?

In de nodlijst hier voor hebben er een paar een dag afgesproken (morgen) om te gaan testen. Ben zo benieuwd hoeveel posi testen. Dan genieten we daar maar even van ;)

11. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Alpa en appelboompje wat naar en beide sterkte met jullie operatie

12. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    1,166
    3
    38
    Ik heb overduidelijk door de operatie een cyclus die in de war is !
    Maak me gelijk zorgen heb gister en eergister niet geklust vanavond natuurlijk wel en morgenochtend ook 😉ben ik dan wel optijd ?
    Mijn nod verschuift dan ook naar 3 juli maar blijf liever hier nog even meekletsen en meekijken vind het hier veelte gezellig 😉was eigenlijk gestopt met die ovutesten had er geen zin meer na afgelopen dagen toch geen knaller gehad te hebben !

Attached Files:

13. trotsema

trotsema Bekend lid

Jan 3, 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn nod is dinsdag, ik probeer het vol te houden. Maar het zou wel een leuk vaderdagcadeautje zijn als zondag positief testen. Ik heb het idee dat het raak is. Sinds vandaag weer slijm, darmen op hip en daardoor buikpijn en veel lucht, borsten opgezet en zacht, gevoelige tepels( was na mijn eisprong weg en is sinds 4dpo terug). weten Julie dat? Ik heb altijd 10 dpo mijn ongesteldheid, is je innesteling dan ook eerder dan iemand die 14 dpo zijn nod heeft? Vroeg mij dat af.

14. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

Oct 17, 2013
    521
    4
    18
    Almere
    HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH meidennnn! Wat hebben we een leuke groep zeg! egt heerlijk... maar zoals een paar hier voel ik me vandaag ook heel de dag raar!! alsof ik mn ei heb...maar dat kan helemaal niet.... heb me ei afgelopen weekend gehad dus wie weet is het ons ukkie die zicht bij mama plakt!! so exited hihi probeer het eenbeetje onder bedwang te houden maar hier heb ik egt het gevoel dat het raak is.....noem mij maar gek maar wij hebben hier een duowagen gehaald!! die hebben we nu alvast voor volgend jaar in de schuur bewaard hihihi zo leuk weer spullen halen en dromen over nog eentje....bij mijn eerste zwangerschap droomde mijn beste vriendin over een vis en nu heeft ze weer over diezelfde vis gedroomd dus wie weet heeft ze weer gelijk!! Ik moet wel even geduld hebben...mijn nod is pas volgende week vrijdag maar ik ga om de 2 dagen een actiontest doen wie weet loopt het op of juist niet? we zien het wel:) Ik wens degene die wel nu mogen testen heelll veel succes op roze!

15. FantasyMom

May 22, 2015
    95
    0
    0
    Eigen bedrijf + werkzaam voor werkgeveer
    Ik heb sterk het idee dat mijn vermoeden van extreme PMS gewoon correct is.
    Afgezien van het blijvende drukkende gevoel in mijn onderbuik en de mega-zere boobs, voelt het gewoon niet "raak".

Heb een Early gehaald voor morgenochtend, just to be sure soort van.

16. trotsema

trotsema Bekend lid

Jan 3, 2015
    869
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gister avond zag ik dat de aderen op mijn borsten steeds duidelijker worden. Ook worden mijn tepelshoven iets donkerde dat heb ik normaal alleen bij mijn eisprong. Ik moet om alles janken, dat heb ik normaal nooit. zijn er veel die morgen gaan testen

17. Sahi

Sahi VIP lid

Apr 4, 2010
    5,186
    0
    0
    Dordrecht
    Trutje na een knaller springt je ei binnen 24 -48 uur, dus je bent gewoon op tijd hoor! En dan nu nog een beetje doorklussen ;) hij zal vandaag of morgen springen.
    Als je ook tempt zie je dat heel snel in je temp.

Oh jee appelboompje, sterkte!

Ik kan echt niet onthouden wat iedereen allemaal heeft gezegd, maar in ieder geval wordt t nu spannend he meiden!
    Heb vannacht een korte rare nacht gemaakt, lag er laat in, ook weer zo raar gedroomd over alles wat er nu de laatste weken speelt, maar ook het baby-gebeuren.
    Temp is al 4 dagen 36,8, nog nooit gehad.
    Ik wilde niet op symptomen gaan letten en nou gebeurt het toch, zo irritant...

18. Izi

Izi Actief lid

Feb 25, 2015
    456
    180
    43

Haha ja dat is wel leuk om te doen. Maar mijn nod is pas 28 ste;) wanneer die van jou?

En oeeee... Zie dat we straks de eerste testjes al krijgen. We gaan voor allemaal op roze:)

19. mmoniquee

mmoniquee Actief lid

Dec 19, 2014
    445
    44
    28
    Ik ga morgen ook testen! Dinsdag nod volgens ff.

20. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Ja ik dacht te lezen dat er morgen een paar gaan testen spannend hoor!

Mijn nod is 26e maar zodra het kan ga ik testen denk ik. Heb hele vroege test gehaald 6 dagen voor nod :$

Share This Page