Klinkt pijnlijk appelboompje. Hopelijk geneest het snel en goed. Ik had gehoopt dat de eerste op de lijst roze zou zijn, maar helaas dus niet Volgens mij is mijn nod nog later. Ik zal eens even het gaan uitrekenen straks.
Kan iemand mij vertellen wat dpo is? Ik vermoed 10 dagen na eisprong? Maar vanwaar de afkorting? Water denk dat jij te vroeg getest hebt. Kan Allekanten Nog Op
Water ik denk zelfs dat jouw eisprong 2 dagen later was! Daar zit jouw temperatuur nog als voor eisprong. Dus dan zit je pas op 8 dpo. Dpo = days past ovulation
Dames Ik kan volgende week dinsdag pas testen. Wil niet voor de Nod. Maar vind het niet zo leuk dat mijn man er dan niet bij is. Woensdag zin wij vrij. Zal ik wachten? (Als ik dat geduld heb)
Ook hier geen leuk kadootje voor de papa to be 😉 hagelwitte test, en nog wel zo'n gevoelige test. Maar misschien ook wel te vroeg getest, dinsdag 9 juni positieve ovulatie test savonds,. Kan best zijn dat m'n ei pas donderdag was en dan is het hier ook nog maar net 10dpo. Wel meteen weer zon domper Wil nu niet meer testen tot NOD als t me lukt
Ik doe het juist zonder vriendlief, kan ik na de positieve test het als een leuke verrassing voorbereiden. Heb een heel leuk kadootje klaar liggen voor als het zover is. Daarbij denk ik dat hij het lichtelijk overdreven gaat vinden als ik elke keer voor NOD als met testen in de weer ben Maar snap t ook wel als je het wel samen wil doen! Al is het dan wel lang wachten
Jammer allemaal witte testen nog Dalysa; heb je een berichtje gestuurd Mamalap hoe is het met jou? Trek je het nog een beetje?
Ja hoor Appelboompje, lief dat je er naar vraagt. Heb zelfs zeer goed gevoel deze maand. Eigenlijk voor eisprong al en gevoel wordt sterker. Scheelt wel dat ik nuchter tot in de kern ben. Mijn tijd komt nog. Dinsdag ook evaluatie gesprek Hoe verder na deze ronde. Dus we zullen zien. Balen van jouw pijnimplantaat! Lijkt me toch vervelend ondanks dat het een kleine ingreep is.
Wil iemand mij dan op de lijst zetten zonder datum ! 😉 Aangezien mijn nod pas 4 juli is ! Maar ik Blijf gezellig hier en ga toch eerder testen mij kennende 😜 X x
Ik duim met jou mee en hoop dat je gevoel zal kloppen! En inderdaad jou (onze) tijd komt nog! Ja baal ook enorm. Vooral ook omdat ie precies op vakantie stopte. Nou ja, blik op oneindig zeg ik altijd maar, heb voor hetere vuren gestaan en dan komt dit ook wel weer goed. (En kan ook niet ontkennen dat het gevoel was; misschien 'moest dit eerst gebeuren voordat het raak is' er was )
Ik snap je maar heb heel zeker m'n eisprong gevoelt. Het was een opluchting dat de spanning weg was en daarna drie dagen niks geks gevoelt. En als ik al iets verander in ff zet ff het kruis steeds een dag terug naar de woensdag ipv donderdag. Dus zit qua eisprong wel goed denk ik. En als t 8 dpo was sloeg de test helemaal nergens op
Spannend hoor ladies onze week gaat nu beginnen. @appelboompje, sterkte met de operatie. Zelf geen verwachting dat het raak zal zijn deze maand. Menstruatie symptonen genoeg.
Als je net gestart bent, kan je nog niet spreken van langer duren als je nu een slecht gevoel hebt over deze ronde e Een lijf mag je gewoon niet vertrouwen op dat gebied. Je voelt verschillende dingen net omdat je je focus er op legt. Dat is normaal. En het kan altijd langer duren dan voor je dochtertje.. Maar om dat nu al te zeggen, ligt misschien wat moeilijk voor de mensen die echt al lang aan het wachten zijn...
Hier helaas ook een Omo witte test 2 dagen voor NOD. Snap het niet vanzelf dat ik voor NOD ga testen aangezien ik bij mijn dochtertje op NOD zelf heel licht positief testte... Dus we wachten af tot dinsdag.. Wel gevoelige linkertepel, kort lontje, en een blauwe aders rondom borsten... Maar ja, je lichaam kan je goed voor de gek houden!! 👌☺️☺️☺️ We kunnen niet meer dan afwachten....