Mag ik even spuien.... Ik ben zo misselijk. Bah! 29e m'n nod. M'n borsten doen pijn, ik heb last van flauwtes en ben moe. Maar de misselijkheid overheerst de hele dag. En natuurlijk, zoals het dan in mijn hersenen werkt, kan ik niet meer stoppen met hopen dat het raak is.... Ik ga maar naar bed, met een rennie.... Truste meiden!
Ja jij niet? Wil je ook geen valse hoop geven hoor. Ben namelijk geen 'echte' tuurder. Zou over twee dagen weer een test doen. Ik dacht bij m'n zelf ook heel in de verte wat te zien, maar misschien wil ik het wel zien. We moeten geduld hebben
appelboompje ikzelf voor mijn gevoel heel graag, maar mijn verstand zegt wat anders. Mijn man werkt dan weer meer hetzelfde als mijn verstand
Moeilijk toch; enerzijds en anderzijds. Sterkte! Lijkt me veel energie kosten om daartussen heen en weer te schommelen. Gisteren een heftig dagje gehad, beetje brak opgestaan, zo eerst een afspraak in het ziekenhuis over de (kleine) operatie, en effe naar de anasthesist. Ik denk dat het een plaatselijke verdoving zal worden, hopelijk is het punt dat ik niet kan zeggen of ik zwanger ben iets wat de boel kan vertragen.
Vandaag ben ik 6dpo, moet nog even geduld hebben met testen. We gaan vannacht op vakantie en wil dan niet testen dus zal pas die week daarna zijn . Nog meiden die wel graanetend vandaag?
Meiden, ik heb echt zo'n tuurtest dat ik het er echt niet op krijg....😕😕 ik ga zometeen met mijn dochtertje ff opnieuw een test halen! Maar heb nu natuurlijk geen ochtendurine meer... zou dit heel erg zijn om het met "gewone" urine te doen..?
Goedemorgen allemaal! Wat is er veel geschreven! Ik ben net weer terug van vakantie en denk niet dat het me gaat lukken om alles terug te lezen ! Ik had van tevoren niet heel veel hoop deze ronde, maar we hebben het vakantie erg gezellig gehad, dus dat is in ieder geval gunstig. Volgens gemiddelde zou mijn NOD 28 juni zijn, maar gisteren een klein drupje rood bloed verloren. Vanmorgen drupje donkerbruin. Ik denk dat mijn menstruatie alweer gaat doorzetten, bijna een week te vroeg. Zit nu op CD 25. Mijn cyclus wordt steeds korter... Ik hoop op veel roze testen meiden!
Hey Lace, misschien is het een innesteling geweest? Appelboompje: Succes in het ziekenhuis, misschien kunnen ze bloed afnemen om te kijken of er een mogelijke zwangerschap is? Of is dat nog te vroeg? Ik heb weer een negatieve test gehad vanmorgen. nu 12 dpo. Ik blijf mezelf voorhouden dat het misschien nog kan maar de kansen worden nu wel heel klein denk ik.
Toch net een test gedaan van Clear blue alleen geeft die aan Niet Zwanger maar als ik het stickie eruit haal zie ik wel degelijk 2 blauwe strepen.. hoort dit zo te zijn bij een zwangerschap? Of zou ik nog te weinig HCG in mijn lichaam hebben dat die het niet "berijpt"? Spanning...
Maar kan het zijn dat het nog te laag is om te detecteren? Want de CB geeft aan NIET ZWANGER.... dus ben nog een beetje huiverig ervoor...! 😕
Opzich zijn die cassettes niet bedoeld om te worden opengemaakt... Ik zou echt een kruidvat op action test oid halen en nog eens testen. Dadelijk ben je niet zwanger terwijl je hier wel vanuit gaat. Dan valt t vies tegen natuurlijk. Hier geen enkel symptoom van een zwangerschap. Mijn nod is verplaatst naar komende zondag maar denk niet dat deze ronde raak is..
Daar zie ik dus een ieniemini streepje staan maar niet goed genoeg om op de foto te zetten! 😕😕 ik wacht nog ff af tot morgen denk ik! Vind het wel heel vreemd... Misschien niet genoeg HCG.. maar ga er nog niet vanuit dat ik zwanger ben! Heb nog een andere test mee genomen dus heb er nog genoeg...! 😆
Heb even gegoogled maar inderdaad meer dames schijnen dit gehad t hebben en ong de helft van de reactie is wel echt zwanger en de andere helft niet las zelfs een verhaal van een dame die pas na twee weken positief testte met clear blue. Zou toch ff een kruidvat test doen morgenvroeg of vandaag nog en dan niet te veel drinken en lang ophouden haha... Fingers crossed maar ik geloof er wel in haha
Afgezien van nog steeds zere borsten en een zeurend gevoel (niet echt kramp, niet echt pijn, maar ook niet dat wazige honger/misselijkheidsgevoel) in mijn onderbuik/schaamstreek, heb ik eigenlijk nergens last van. De Early testte negatief, maar goed daar trek ik me niet zo heel erg aan op. Door een "rekenfoutje" besefte ik me laatst dat mijn NOD een dag later is waarschijnlijk (uitgaande van 28 dagen), dus de 25ste ipv de 24ste. Dus nog langer wachten......