Ik word in principe de zondag voor de operatie ongesteld. Operatietijd was al gepland en als het niet door gaat valt er een gat, en daar zijn ziekenhuizen niet zo blij mee Heb nu afgesproken maandagochtend vroeg nog even met de assistente te bellen.
Appelboompje: Ik zou de vrijdag voor de operatie dan bloed laten prikken. Als zondag je nod is zou je vrijdag denk ik al wel een verhoging kunnen zien in je HCG toch? Dan hebben ze maandag de testuitslag daarvan en kun jij in het weekend en de maandag ook nog de normale testen doen. Meer kun je niet doen denk ik
Lastig idd, heb ook lang moeten zoeken toen ik net van de pil af was. Ben uiteindelijk ook gaan tempen om meer inzicht te krijgen. Je eisprong komt 24-48 uur na een positieve test.. waarschijnlijk dan ergens tussen 9 en 10 juni heb je je eisprong gehad. Dat betekent dat je ongeveer 12 of 13 DPO bent. Je NOD zal dan 24 of 25 juni zijn.. denk ik hahaha lastig allemaal.
Dames 'onze' lijst gaat morgen in!! Of sterker nog over een paar uur..! spannend ik hoop op veel roze!!
Haha zeker spannend!! Hopen op veel roze! #fingerscrossed Ik zit nu ondertussen op 8 DPO en de testdrang begint te komen!!!! 🙈 Heb niet echt ergens last van, af en toe pijnlijke tepels, krampjes en een drukkend gevoel. Vanmorgen was mijn temp wat lager dan sinds mijn eisprong....zou het een innestelingdipje zijn?! Spannend!!! _____________
♥ NOD lijst 23 t/m 30 juni 2015 ♥ 23: (5) anno2014, 32 jaar, 8e ronde, 2e kindje j010, 30 jaar, 7e ronde, 1e kindje wendy188, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje l4atje, 32 jaar, ronde 1 na 2e mk, 1e kindje turkssnoepje, 21 jaar, ronde 12, 1e kindje 24: (4) vrolijklente, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje elly010, 29 jaar, 26e ronde, 3e kindje izie, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje trotsema, 33 jaar, ronde 5, 3e kindje 25: (4) mmonique, 26 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje fantasymom, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje blinky, 33 jaar, ronde 1, 4e kindje dalysa, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje 26: (7) sahi, 27 jaar, ronde 5, bam-mam met zi, 2e kindje kolibri, ...jaar, ronde 4, 3e kindje linda109, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje alpa, 35 jaar, ronde 10, 1e kindje molensteen, 31 jaar, ronde 7, 2e kindje vlindermeisje, 31 jaar, ronde 2, bam-mam met zi, 1e kindje mirte85, 29 jaar, ronde 14, 1e kindje* 27: (10) martina84, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje teddy26, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje zonnetje2015, 28 jaar, 12e ronde, 1e kindje mom2be92, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje mimy1, 23 jaar, ronde 7, 1e kindje DNM, 25jr, Ronde 1 na MK, 1e kindje juf1987, 28 jaar, IUI ronde 2, 1e kindje* mhov, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje kel89, 25 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje annneliesje, 33 jaar, ronde 7 na bbz, 2e kindje 28: (12) wistaire, 25 jaar, 12e ronde,1e kindje meisje89, 25 jaar, 2e ronde, 2e kindje izi, 28 jaar, 2e ronde na bbz, 1e kindje appelboompje, 31 jaar, ronde 21, 1e kindje aapje7, 28 jaar, ronde 7, 2e kindje lace, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje tbtje, 23 jaar, ronde 4, 2e kindje beeb1987, 27 jaar, 10e ronde, 1e kindje ukkie27, 31 jaar, 2e ronde IUI, 2e kindje* goldfishie, 33 jaar, ronde 27, 1e kindje* dido82, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje 29: (6) tearmiss, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje anonima257, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje elfi, 30 jaar, ronde 7, 1e kindje. mamalap, 32 jaar, ronde 8, 2e kindje* toekan, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje* siesa, 31 jaar, 3e ronde, 1e kindje 30: (6) suze29, 30 jaar, 12e ronde, 1e kindje mevrouw Pinguin, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje viveluna, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje patricia1993, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje roompje25, 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje sasjuh, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje Datumloos: (5) freddel, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje kippetje88, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje lise186, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje lijntje00, 26 jaar, ronde 18, 1e kindje water27, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Buiten de lijst: (2) sanza, 28 jaar, 13e ronde (2de ronde iui), 1e kindje* trutje89, 22 jaar, ronde 10 , 1ste kindje* Totaal: 60 Zwanger (0), Ongesteld (2), MMM* (8), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (0) Wil je op de lijst? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: Naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Niet kopiëren! Dat werkt niet! Haal quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel.
Appelboompje, ze kunnen in het ziekenhuis al wel een bloedtest doen 6 dagen voor nod. Deze uitslag kunnen ze binnen een uur geven als het moet. Dan zouden ze vrijdag al uitsluitsel kunnen geven of je zwanger bent of niet en of voor jou de operatie door kan gaan. Of in ieder geval plannen wat nu het handigst is. Wel een moeilijke keuze als je zwanger blijkt te zijn als de narcose daar wel invloed op heeft. Heel veel sterkte.
Ik weet ook niet wat ik kan verwachten.. Nod is de 27e, dus kan nog niet testen. En dat wil ik ook nog niet. Mijn temp was voor de eisprong 36,9 tijdens en na ei 37,2 en vandaag 37,5.. Meer witte afscheiding als normaal. Snel op me tenen getrapt. En kramp in me buik. Normaal heb ik 2/3x per week ontlasting, nu 2x per dag! Maar heb geen zwanger gevoel. Al had ik dat de vorige x ook niet en toen was mijn test positief! Dus ik weet het niet.. Nog meer mensen met deze klachten? Aftellen is begonnen voor iedereen, spannend!! Op naar veel roze! Balen van de rode mensen.. 😞 Hopen volgende maand op roze voor jullie!!
Hier 9 dpo. Alweer best veel kwaaltjes (zoals in alle rondes) maar witte test. Ook maar eens een ovulatietest gedaan. Die was bijna positief! Een heel duidelijke streep, maar ietsiepietsie lichter dan de teststreep. Dat is dan wel weer bijzonder want mijn ovulatietesten zijn in deze periode normaal wit of heeeel licht streepje. Best wel spannend dus, maar uiteindelijk zegt het natuurlijk niets, i know...
Zag alweer 2 rode meiden, eat balen zeg Appelboompje wat een lastig dilemma! Ik zou inderdaad vrijdag even testen, al is het voor je eigen gemoedsrust. Snap wel je dubbele gevoel hierin! Ovulatietesten; ik heb heel de cyclus wel een licht tuurstreepje, dus zou dat nooit gebruiken als zwangerschapstest! Hier een gekke dag, veel honger, heb ik vaak de 2e helft van de cyclus. Ben nog steeds erg moe van het weekend, en flauw ook steeds. En dan wil ik niet aan die stomme symptomen denken, omdat ik vorige week mezelf had aangepraat dat de kansen nog zo miniem zijn. Op het werk ook een invaladres gedraaid, waarbij ik vooraf om bepaalde redenen werd gebeld; je bent toch niet zwanger he? Dan had ik er niet kunnen werken namelijk. 3 weken zwangerschap telt vast niet mee, had heel braaf geantwoord; niet dat ik weet (a) zonder partner is dat toch weer een suggestief antwoord natuurlijk... Nu ook ongi krampen op 6dpo en dan proberen alles te negeren, pfff
Dus als ik het goed begrijp: Als je zwanger bent dan is je temperatuur hoger en blijft deze zo? Of kan hij nog iets hoger gaan? En als je ongesteld (moet) word(en) dan zakt je temperatuur weer? Ik had 36.5 maar sinds vorige week vrijdag test ik tot nu toe elke ochtend om 9.00 uur 37.0 graden. Mijn nod is als het goed is pas de 26e Juni.
Zien jullie wat ik zie smorgens vroeg? Of verbeeld ik het me maar...😊😊😊 hoop dat jullie me uit mijn lijden kunnen verlossen aanzien die digitaal Niet Zwanger aangeeft maar deze wel degelijk een kruis geeft.. zou die digitale meer HCG nodig hebben om zwanger aan te geven?
Ja Wendy ik zie hem ook. Digitale heeft ietsie meer nodig. Had je met of zonder indicator? Zou over 2 dagen nog 1 doen als die donkerder is doet de digitale het wel.
Zonder indicator. Alleen zwanger of niet zwanger..! Dus dat die ander Niet Zwanger aangeeft hoef ik me dus niet druk te maken...hahaha die met dat kruisje is ook licht hoor, maar bij mijn dochtertje had ik op de NOD ook maar een heel licht streepje. Misschien maak ik langzaam HCG aan...
Die zonder indicator is sowieso minder gevoelig dan die met indicator zeggen ze hier op forum. Dus ik ben zeer hoopvol voor je! Morgen of overmorgen nog eens testen meid!
Zometeen toch nog maar eens 2 van de Kruidvat halen als ik ben wezen sporten! Hopelijk lopen ze op want als ik nu naar die andere CB kijk wordt het streepje steeds lichter...😕... komt goed!