Vrolijkelente dat is bij iedere vrouw anders,mdus dat durf ik niet te zeggen.... Wendy ik zie het hoor! Gefeliciteerd! Mijn temp was de hele week 36,8, nu 36,9... Wordt je nog niks wijzer van dus en moet ook nog een week
Ja nu ik terug kijk op de test is het kruisje bijna verdwenen! # onzeker#.....😕😕😕 hopelijk is die van kruidvat straks beter te zien...
Ik gok toch dat ik gelijk heb gekregen met het hele "extreme PMS"/ontpillingsverhaal. Gisteravond bij afvegen rozig/rood gebeuren en vanmorgen rood inc. krampen, maar wel "weinig" in verhouding met wat ik de afgelopen paar jaren als onttrekking gewend was. Ik gok dat, ondanks een paar dagen te vroeg, dit toch echt opoe is die op bezoek is en geen verlate (en daarbij nog zeldzamer zijnde) innesteling.
Wendy whohohooo geen ochtendwanen hoor! Ik zie hem ook! Voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk gaan ze nu mooi oplopen. Volgens mij is het met clearblue altijd dat streepjes verdwijnen. Al vaker gehoord dat mensen hem een x extra doen om er een foto van te hebben. Schijnt ook zo te zijn met die zwanger/niet zwanger en die met weken indicator. Vrolijkelente; geen bloed geeft moed; zeggen ze hier altijd. Ik heb gelezen dat de buikpijn van een zwangerschap hetzelfde kan voelen als een menstruatie. Sahi; het is echt heel dubbel. En laat ik nu precies deze ronde ook denken dat het raak is.... Ga straks de dokter even proberen te bellen. Fantasymom; ohh dat zou ontzettend balen zijn! Heb je het idee dat het doorzet?
Geen idee eigenlijk. Gisteren was het een beetje "lobbig" roze/rood, dus had ik nog ergens het idee "misschien verlate innesteling". Het leek bij het eerste toiletbezoek vanmorgen wel zo te zijn dat het doorzette, ondanks dat er geen stolsels in zaten. De tweede keer leek het al aanzienlijk minder, maar heb een supergespannen onderbuik, dus ik weet het even niet momenteel. Het bloed is alleen naar mijn idee wat aan de heldere kant voor een innesteling..... Ergens toch wel een beetje jammer als het doorzet (daar gaat de "One Hit Wonder"-illusie van De Wederhelft )
Wat vinden jullie? Ik zit nu op 10 of 11 dpo.. Helaas kan ik nu geen foto maken in normaal daglicht omdat ik al 2 uur op mn werk zit
Ik denk ook licht wat te zien Freddel. Voorzichtig gefeliciteerd. En op naar de knaltest Fantasymom; vervelend toch dat er nog wel wat twijfel is. Wanneer zou je eigenlijk je nod hebben?
In eerste instantie stond hij gepland voor woensdag (24/06) of donderdag (25/06), tenminste uitgaande van het appje (en mijn eigen rekenfoutje), want dit was natuurlijk pas de eerste maand na stoppen met de pil. Dus op zich denk ik, omdat het er zo dicht op zit, dat het gewoon een verkeken kans was. Nou moet ik ook zeggen dat we niet erg veel gebruik hebben kunnen maken van mijn ovulatieweek, hoor. Beiden meer dan 80uur per week aan het werk, dus we hebben hooguit de woensdagavond en/of zondagmiddag om het gezellig te maken. (Vandaar de "halfslachtige poging" in mijn handtekening) Na volgende week hebben we er een avondje bij in de week, dus wellicht dat het dan wat beter "in te plannen" is (ugh, ik haat plannen van dat soort dingen hahahah).
Freddel en wendy gefeliciteerd! ! Ik zie het ook Hier al 5 dagen onrustige buik, darmen erg onrustig. En sinds gisteren voel ik me super relaxed!! Had Ik bij mijn dochter ook. Ik ben een heel perfectionistisch gestresst type en tijdens haar zwangerschap maakte ik me nergens echt druk om. Hihi maar het lichaam kan je erg voor de gek houden. 1 juli test ik pas (30 juni nod) Nog een week in spanning
Fantasymom dan ben ik inderdaad bang dat het je menstruatie is ja. maar even afwachten of het doorzet
Jaaa ik zie 2 roze! Proficiat!! Hier vanmorgen temp van 36,8 naar 36,6 gegaan (zelfde als de eerste 4 dagen na ei). Hoop dat die terug omhooggevallen gaat! Ik voel niks trouwens! Maar was bij zoontje ook dus kan nog alle kanten op... Zo spannend!
Wendy en freddel mooie streepjes hopen dat ze oplopen! Voor nu gefeliciteerd. Heb t idee dat hier de rode duivel gaat komen vandaag of morgen.. Gisteren dat gevoel al en gisteren had ik een baaldag hierdoor. Vandaag hopen dat t dan iig komt en dat we naar de volgende ronde kunnen...
Yup, denk ook dat het nog wel doorzet. Het enige wat ik extreem wazig vind, is het feit dat ik 16 jaar terug met de pil ben begonnen o.a. omdat ik tijdens mijn ongi ook echt 2 dagen plat lag (afwisselend met naar de wc mogen rennen omdat ik niks binnen kon houden) zo hondsberoerd was ik altijd. Nu heb ik alleen een beetje een ondertoon van hoofdpijn en een trekkerig/licht krampig gevoel in de onderbuik, verder niks...... Zijn die extreme ongi-bijverschijnselen dingen waar je in de loop der jaren "overheen kan groeien"? (Mijn moeder had het namelijk ook zolang ik me kan heugen elke maand, minimaal 2 dagen plat vanwege extreme hoofdpijn, misselijk, toilet-rennen etc, maar nooit een maand meegemaakt dat ze het niet had ofzo)
Wendy & Freddel trouwens congrats met de mooie testjes tot nu toe! Hopen op knallers later deze week!