..... Ik hoop dat die gaat oplopen! Maar als jij zegt dat dit een beginnende is dan geloof ik dat! Geloof het zelf nog niet echt.... maar wacht ff met vertellen tegen ml totdat het testje goed oploopt.... en die vervelende middagdienst staat in de weg! De eerst volgende mogelijkheid is morgenavond pas...
Wendy en freddel ontzettend gefeliciteerd! Die laatste test is helemaal super wendy! Nu hopen dat ze mooi oplopen! FantasyMom: jammer van deze ronde ik weet wel dat menstruatie klachten na de pil opeens anders kunnen zijn. Ik hoop het voor je, lijkt mij echt erg om elke maand twee dagen 'uitgeschakeld' te zijn door je ongesteldheid!
Alvast voorzichtig gefeliciteerd! En het eerste roze al op de lijst😊 Dit is de test van vanochtend.. Komt nog niks uit. Ook nog geen menstruatietekenen. Wel worden mn aderen op mn borsten steeds duidelijker. Nauwelijks afscheiding em hoge bmm.
hoi dames ik ben op 10 mei gestopt met de pil. we gaan voor een tweede kindje. Mijn cyclus is 21 dagen, erg kort dus en onze zoon is een maand na het stoppen met de pil verwekt. Ik mag over twee dagen testen en ben erg benieuwd. Mijn lichaam is zeker wel aan het reageren en mijn emoties en karakter is zelfs anders de afgelopen week. Beetje bitchie merk ik maar goed, de symptomen van ontpillen kunnen hetzelfde zijn als beginnende zwangerschap dus vind het wel erg spannend worden weer. sowieso de komende tijd want zou wel heel veel geluk mogen hebben als het nu al weer raak is. leuk om te lezen dat meer meiden er zo weinig geduld voor hebben en best gespannen zijn, gezonde spanning dat wel groetjes laura
Ja, fijn was anders en daar had ik me ook op voorbereid. Nou ja, hopen dat het in het vervolg zo blijft zoals nu. Beetje buikkrampen en hoofdpijn kan ik nog wel hebben Het is trouwens nog steeds alleen maar helder en waterig rood. Het is wel meer geworden, lijkt het, maar het blijft wazig.....(sorry voor de "lekkere" omschrijving, maar voorheen was het donkerrood, lobbig en veel!)
Zou ik asjeblieft van iemand hier nog uitleg over mogen krijgen? Hoe werkt dat met temperaturen precies?
Ja, je zegt het goed. Als je zwanger bent dan blijft je temp hoog. Maar dat ie nu hoog is zegt helaas niets over of je zwanger bent. Want je temp kan een dag voor nod of op de dag van nod of zelfs een dag na nod dalen. Het enige wat je wel weet is wanneer je eisprong precies is geweest. Heb je al meerdere rondes getempt? Dan weet je vaak ook hoelang je lf is en daarmee kan je precies je nod uitrekenen. Heb je al je temp waarden in een grafiek gezet zoals FF of mama apps? Dan kunnen we meekijken.
Bedankt Goldfishie! Nee dit is de eerste keer dat ik temperatuur. En ben pas vorige week vrijdag begonnen. Had vrijdag 36.5 graden en vanaf zaterdag elke ochtend om 9.00 uur tot vanmorgen 37.0 graden. Geen idee of 36.5 mijn "normale" temperatuur is. Welke app kan ik downloaden? Dan zal ik dat doen en elke dag bijwerken zodat ik dat een x kan posten. ============================================= En voor de dames die nu roze zijn, Gefeliciteerd Heel erg leuk, nu al roze testjes
Wendy en freddel ik zie bij beiden een streepje. Voorzichtig gefeliciteerd. Morgen misschien wel een dikke knaltest! Mmoniquee ik heb zitten turen maar ik zie (nog) niks. Wanneer is je nod? ik denk dat ik t deze maand wel weer kan vergeten. Ben chagerijnig, de eerste pukkel zit alweer op mn kop en heb zin in chocola. Borsten zijn gevoelig en ben wat misselijk. Dit heb ik altijd standaard 3 dagen voor nod....
Nou ik had verwacht dat het zou doorzetten gisteren, maar nog niks.. dan zal het vanavond wel zo zijn.. :s
Ik wil eigenlijk ook wel op de lijst Kan iemand mij erop zetten? Knutselsmurf, 36 jaar, 1e ronde na bbz, 1e kindje En mijn nod is 27 juni Na een bbz een maand geleden, zou het zomaar kunnen dat ik nu weer zwanger ben. Ik heb in ieder geval het gevoel dat ik weer zwanger ben, had ik vorige week al. Ik zit nu op 10 of 11 dpo en kan niet wachten om te testen! Ik weet niet precies wanneer mijn nod is omdat ik nog geen menstruatie heb gehad sinds mijn bbz. Ik ga uit van 14 dagen, dus dan a.s. vrijdag of zaterdag. Maar ik kan eigenlijk echt niet meer wachten! Ik ben behoorlijk misselijk al vandaag en gisteren begonnen mijn borsten wat pijnlijker te worden.
Oh knutselsmurf wat spannend. Vond de gyn bij jou niet dat je eerst 1 cyclus op je menstruatie moest wachten voordat je weer verder mocht gaan? Moest ik wel. Voor mij nu 2e ronde na bbz. Hoop zo dat je gevoel gelijk heeft!
Pff hier een dipje, weer dezelfde afscheiding als vorige rondes dus denk dat het niet raak is, heb na ei meestal dan witte plakkerige afscheiding, vandaag weer, even in baal modus
@Izi Ja, eigenlijk wel, maar ik had mijn ei opgespoord en ik dacht: als mijn lichaam er nog niet klaar voor is, merk ik dat vanzelf... Ik had gewoon geen geduld, haha