NOD lijst 23 juni t/m 30 juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door anno2014, 23 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Zie mijn post van daarnet: Ik had bij de zwangerschap van mijn zoon rozeverlies voor en op nod (en erna geloof ik ook nog) dus kan inderdaad nog positief zijn! :) mijn mama had het ook, bij mij en mijn 2 broers. Ik duim voor je!

Of je al misselijk kan zijn voor positieve test, weet ik niet..

2. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Van harte gefeliciteerd aan alle zwangere dames!!:)

3. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    He balen toch Trutje!

Turkssnoepje zeker weten positief!!! Gefeliciteerd meid!

Robano; welkom! En wat spannend

Wendy; wat top zeg!! Gefeliciteerd!

Mamalap gelukkig zit jouw gevoel wel goed! Ik hoop super hard op een oploper nu!!!!!!!'

Lastig he Lace?! Ik duim voor je.

Mmonique balen! Veel geluk voor de volgende ronde.

J010 oh die onzekerheid is killing :(
    Misschien anders toch even een testje doen?

Trotsemama whohooo gefeliciteerd. Leuk dat de lijst al roze kleurt.

Fantasymom; balen meid

Waar ik gisteren en de dagen ervoor zo'n goed gevoel erover had. Is het vandaag als sneeuw voor de zon verdwenen. Normaal krijg ik ba een dag of 7/8 zere borsten, nu kreeg ik dat al op dag 5. En zo'n pijn hadden ze nog nooit gedaan. Maar vandaag is dat ineens weg. Meestal zo'n 4 dagen voor mijn menstruatie. Dus ik weet wel weer hoe laat het is :(. Word er zó moedeloos van, en precies ook op vaderdag een zwangerschapsaankondiging van mn schoonzus en broer. Zit er echt even helemaal doorheen :(

4. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Wow, geloof m'n ogen nog niet, maar volgens mij zie ik een streepje

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      7,4 KB
      Weergaven:
      7
  5. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Hem zo op de site wel heel moeilijk te zien

6. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    He Appelboompje, wat ontzettend vervelend! Ik kan me voorstellen dat je je erg moedeloos voelt en dan zo'n aankondiging voelt dan helemaal vervelend... Laten we hopen dat het geen slecht nieuws is m.b.t. je borsten! Wie weet zegt het niets. Ik denk dan maar klachten hoeveel ook niet 24-7 aanwezig te zijn, hè?! Het is alleen zo enorm vervelend dat de klachten van een beginnende zwangerschap zo kan overeenkomen met een menstruatie.

Bedankt voor het duimen, maar ik hoop dat jij nu toch echt aan de beurt bent! Je hebt lang genoeg gewacht!

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Appelboompje ik had gisteren ook dat goede gevoel compleet weg was. Zag gisteren alles zwart en duister in. Is waarschijnlijk ook omdat we al zolang bezig zijn stukje zelfbescherming! Vooral als we dichter bij nod komen. Duim dus ook heel hard voor jou!

izi ik zie hem hoor en ze zeggen dat Action niet zo gevoelig is. Dus zeer hoopvol :D

8. Mom2Be92

Mom2Be92 Bekend lid

17 okt 2013
    521
    4
    18
    Almere
    Hahahahah ik zie hem ook izi!!! voorzichtig gefeliciteerd:D

9. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Izi gefeliciteerd!!!

Appelboompje, ik zit zelf (nog) niet in zo'n lang traject en zo lang moeten wachten, maar ik kan me voorstellen dat je er moedeloos van wordt en de hoop gaat verliezen. Elke keer weer die teleurstelling.... ik hoop voor jou echt een keer een mooie test te zien.

10. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Mamalap en appelboompje hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn! Niemand zou zo lang mogen wachten op een baby :( vind het echt erg voor jullie.. (en de anderen die lang bezig zijn ook natuurlijk)

hier om half 11 ineens van roze naar rood verlies, ga ik net naar toilet, niks! :( Pfff.. Hoop dat het snel zondag is!

11. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie hem ook hoor Izi! Hopen dat ze mooi oplopen!

Waarom duren die dagen voor je mag testen toch altijd zo verschrikkelijk lang?! :cool:
    Prima test voor mijn geduld, wat ik dus duidelijk niet heb :D
    Ik vind het al verschrikkelijk en ik weet dat wij gezegend zijn met heel makkelijk en snel zwanger kunnen worden dus ik kan me inmiddels wel iets voorstellen hoe frustrerend het is als het niet makkelijk lukt...

12. Vrolijklente

Vrolijklente Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.271
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat balen Appelboompje, logisch dat je het even niet meer ziet zitten. Symptomen blijven niet altijd aanwezig. up en down. Ken het gevoel. Echt zo K. Het is ook een stukje bescherming van jezelf, mijn lichaam heeft mij al zo vaak voor de gek gehouden, je gelooft er minder in.

Daarom is hier de testdrang enorm!! Denk dat ik morgen ochtend ga testen. Ik heb de hele dag al een brok in mijn keel en heb vreselijke honger, maar geen trek. Dit had in mijn mijn zoon ook. Precies deze dag, dag 30, toen op dag 31 heel licht positief getest. Dus fingers crossed! Ergens ben ik ook zo bang dat ik toch gewoon ongesteld wordt. Maar tot nu toe nog helemaal niets. Ik ben overigens nog nooit op dag 31 ongesteld geworden. Wel op dag 29, 30 en 32 haha. Alsof dag 31 altijd overgeslagen wordt. Hebben jullie dat ook?

Las alleen net dat een action test minder gevoelig is? Ik heb nu action in huis, de vorige keer was het KV die een hele lichte streep gaf, later bij de HA zelfs een omo witte test gehad terwijl ik wel zwanger was.

Nog een nachtje slapen.. Of zal ik toch wat langer wachten? Nee:p heb er toch 2 liggen.

13. Tsayno

Tsayno Lid

24 mei 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Op 6 juni heb ik met clearblue ovulatietesten positief getest, veel eerder dan verwacht, want dat was dag 13 van mijn cyclus. Afgelopen maanden was mijn menstruatie van streek en had ik pas rond dag 20 van mijn cyclus mijn eisprong. Ik ben afgelopen maand met clomid gestart, omdat ik die in een ver verleden ook heb geslikt, kon ik nu een maand zonder controle starten.

Ik voelde van alles rommelen dus dacht 6 juni ff testen. Gelijk een smiley! 7 juni idemdito! Toen heb ik pas weer 11 juni getest en geen smiley meer. Dus ik ging er vanuit dat mijn eisprong al geweest is. Ik ben nu nog niet ongesteld, maar durf niet te testen. Bang voor weer een teleurstelling met een Omo witte test. Kan het dat mijn menstruatie gewoon weer net als andere maanden op dag 32/33/34 komt. Of kan clomid je cyclus aanpassen en zit ik al over mijn NOD?

Domme vraag: zou ik zwanger kunnen zijn of raden jullie mij aan nog even te wachten tot vrijdag? Mocht menstruatie dan niet doorbreken dan testen?

Ik heb al dagen last van gevoelige borsten opgeblazen buik maar goed dat kunnen ook fantoomverschijnselen zijn...

Liefs

14. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    Ik weet niks over Clomyd, maar je zit met je eisprong 5 dagen voor mij (ik had 11 en 12 juni een smiley).
    Ik heb net een bbz achter de rug en ook nog geen idee van mijn cyclus, maar de vk zei dat ik 14 dagen na de eisprong moest rekenen voor mijn nod. Dat is bij mij dus a.s. zaterdag/zondag.
    Bij jou zou dat nu dus al voorbij moeten zijn, simpel gerekend...

Waarom niet een testje wagen? Ik snap dat je bang bent voor teleurstelling, maar zo maak je jezelf toch ook alleen maar gek?

De vorige keer testte ik op maandagochtend negatief op een CB digital. Maar ik was het er niet mee eens, haha.
    Dinsdagavond nog een keer getest met Kruidvat en toen was het wel positief.
    Ik heb gisteren ook getest, omowit, maar het is voor mij nog te vroeg. Vorige keer was het twee dagen over tijd en toen testte ik met een vrij lichte streep.

15. aapje7

aapje7 Actief lid

28 feb 2015
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whaaaa nog n zwangere erbij!!!

pfff word nog misselijker van de zenuwen. Hahahaha
    Wendy ik heb ongeveer de 26ste, 28ste mijn nod.

Nou zal mn lunch ff naar binnen proberen te werken

16. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Proficiat Izi!!

17. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    Hier vannacht en vanmorgen soort van krampen in me buik ! Helaas pas 5dpo heel vreemd ! Wachten wachten ... Zo het geluk aan onze kant staan !!
    Hoop het !!

X x

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou ik had zo'n nieuwe predictor early liggen waar heel Amerika en groot Brittannië bij zweert. (First response)
    Maar ze zijn echt goed. Binnen 20 seconde zag ik al 2e streepje, foto is na 3 minuten al genomen :D
    heb er stiekem wel goed gevoel bij deze keer :D

19. Izi

Izi Actief lid

25 feb 2015
    456
    180
    43
    Bedankt voor alle reacties. Hoop ook dat ze mooi oplopen. Maar voel verder helemaal niets:( Hoop niet dat het weer een bbz is. Als vrijdag de test mooi is opgelopen de gyn maar weer bellen. Dan worden het 2 hele spannende weken.

En ik blijf natuurlijk voor jullie heel hard duimen!

20. knutselsmurf

knutselsmurf Bekend lid

14 mrt 2015
    621
    9
    18
    NULL
    NULL
    @mamalap
    En wanneer is jouw nod?

Deel Deze Pagina