Uh 9 dpo pas dus duurt nog wel ff...... haha ik val in categorie test verslaafd. Je wilt niet weten hoeveel testen ik al in huis heb.
@mamalap Nou, kunnen we handenschudden hoor! Ik moet echt nog tot het weekend wachten maar vind het zooooo moeilijk. Mijn gevoel zegt dat ik zwanger ben (een week geleden al), maar heb zo graag de bevestiging in handen...
Nou izi ik zie hem ook, op mn telefoon zonder de foto te vergroten! Voorzichtig gefeliciteerd! Wat zijn jullie allemaal lieverds! Dank jullie wel voor jullie bemoedigingen. Intussen denk ik m'n lijf wel zo goed te kennen, maar inderdaad zeker weet ik het nog niet. M'n man heeft nog vakantie en die zei vanmiddag dat hij hoopte dat het 9 maanden zo door ging. Had namelijk uit het niets een enorme huilbui en een moment daarvoor stond ik nog zingend in de keuken. Hij hoopte dat de enorme moodswings een goed teken zijn. Meisje; zo vervelend dat maakt zo onzeker. Ik duim nog even voor je hoor Mamalap ik hoop het zo voor je! Ik gun het je enorm!
Mooie test voor nog maar 9 dpo te zijn Ik heb vorige ronde ook op 9dpo getest maar das echt vroeg eigenlijk haha. Zit nu ook op 9 maar zie me nu nog niet testen, voel niks en met dat bloed weer pff. Test zou toch maar wit zijn! Wat een vreselijke periode die week voor je nod!!!
tsayno , ik ben net als jij ook deze maand met clomid gestart en heb mijn eisprong op 9juni gehad. Dat was voor mij ook een paar dagen eerder dan normaal. Ik heb gisteren licht positief getest. Normaal heb ik een cyclus van 29-31, wat ik heb gehoord is dat clomid je cyclus met een paar dagen kan verkorten dus ik denk wel dat je een testje kan wagen. izi gefeliciteerd! En de dames die moeten wachten, heel veel geduld en succes gewenst!!
Ik denk dat ik weer niet zwanger ben. Bah iedere keer die hoop en vervolgens de teleurstelling. Ik ben dr helemaal klaar mee, ronde 14 mocht het weer niet gelukt zijn.
Ik heb nu 24 uur niets meer verloren (daarvoor dus 3 dagen hele kleine beetjes bruin gekleurde afscheiding).... 2x afscheiding in de wc gezien, dat was gewoon wit (sorry voor de TMI). En nu? Voor hetzelfde geld is het natuurlijk vandaag niks en barst het alsnog morgen los. Zouden jullie een testje wagen?
Yep, ik ook! Teleurstelling is zeker jammer, maar onzekerheid is ook niks! Ik weet het dan liever zeker!
Anneliesje i know the feeling. Veranderd niks maar je staat niet alleen meid. Knuffel xx Lace ik zie dat je nod of 26 of 28 is, ik zou morgen een testje wagen met ochtendurine. Want als het de 28e pas zou zijn zou je nu misschien geen goed beeld krijgen
Mijn nod is 26 of 27. Vorige keer had ik twee dagen na nod pas een lichte streep. Dus voor mij is het ook niet eens zeker dat ik zaterdag iets te zien krijg.
pfff.. wat duurt het wachten lang. Nu een nat gevoel, maar nog steeds geen duivels. Help help help, maar op internet staat dat als je wel zwanger bent, je dit natte gevoel ook heb en dat meiden die positief getest hebben met dit natte gevoel ook steeds naar de WC rennen. Maar heb dit ook elke menstruatie, dat natte gevoel. Hoe gaat het met Anno? Weet je al meer? Je staat als enige "zwarte" bovenaan.
Aaaarghhh! Ik zie een streepje! Maar ik weet niet wat ik er van moet denken. Voor het eerst getest met testen van zwanger & kids. Gisteren wit. Vanochtend dacht ik vaag wat te zien, maar dat was pas na de afleestijd. Daarom een uur geleden nog een test gedaan. En toen... Een vaag maar roze lijntje binnen de afleestijd! Na 10 minuten werd ie alleen maar duidelijker. Er zat nog wat roze vloeistof op, ik dacht dat het streepje misschien daardoor bleef hangen. Dus een druppel water erop gedaan. Roze vloeistof is nu doorgelopen. En ik zie de streep nog steeds! Ik ken deze testen helemaal niet. Ben zo bang dat ie vals positief is. Ik heb een foto maar in het echt is de streep duidelijker, en meer roze. Pfff...
Voor degenen die mijn verhaal gelezen hebben, ik heb getest en hij bleef Omo wit... Dus maar mijn menstruatie afwachten, gek 6 juni positieve ovu test en nu nog niet ongi. Ach ja...
Vervelend! Kolibrie ik zie denk ik heel vaag een streepje...hoeveel dpo zit je? Hier geen bloed meer, het is overgegaan naar waterig vochtverlies met een geel/bruinige kleur (licht) wtf is dit?!
Ik herken wat je zegt Vrolijklente! Ik loop al de hele dag naar de wc, omdat ik denk te voelen dat er toch iets is losgebroken en vervolgens niets te zien...