1. Als eerste gefeliciteerd aan alle meiden die zwanger zijn! Zie zelfs ook Fledder, ronde 1 en eerste kindje. Wow! 2. Enkelen die rood zijn, jammer meiden, hopelijk volgende ronde raak. 3. Hier hele weekend geslapen, maandag naar werk tot 13:00 en meteen me bed weer ingedoken. Al dagen pijn in me onderrug en boven benen. Veel geborrel, pijn scheutjes en krampen in me onderbuik. Maar sinds gister voel ik niks meer en voel me prima en fit. Ik probeer, als deze ronde niet lukt, dan elke ochtend om 8.00 te temperaturen. Welke app bevelen jullie aan om alles in bij te houden en te kunnen "delen" eventueel? Ik ga morgen een testje wagen, ben zo benieuwd hihi Morgen zit ik op 13 Dpo
12 dpo hier dus een licht positieve test zou kunnen. Ik heb nog wat gezocht op het forum naar meer info over de zwangerschapstesten van Zwanger Kids. Veeeel negatieve reacties, over vals positieve testen. Dus ik durf nog maar even nergens op te hopen...
Wat balen van het rood wat ik allemaal zie! Roze dames; gefeliciteerd! Ik had een hoop bij te lezen, dus ben het een beetje kwijt, lekker druk hier Mijn nod staat trouwens op 26-6, maar ik had mn ei pas op 16-6, dus ga nu even uit van 30-6. Word nu wel helemaal gek van de ongikrampen, denk ook zelf dat FF er naast zit en dat ik dit weekend ongi wordt. Maar durf er nog niks van te zeggen, voel weer een heleboel en geloof er niks van met sie slechte timing. Mn tempkaartje is ook zo raar, pfff om gek van te worden allemaal
Gefeliciteerd alle zwangere dames!!! Super. Alle dames op rood wat balen Hopelijk gauw raak. Hier is het nog steeds afwachten... vandaag of morgen NOD. Al twee dagen de ochtend tot begin van de middag misselijk en opboeren. Niet extreem maar ook zeker niet iets wat ik vaker heb. Gisteren echter nog omo-witte kruidvat test dus heb weinig hoop. Vandaag niet getest, twijfel of ik het morgen ochtend doe of dat ik eerst morgen maar eens afwacht of ik wel of niet ongesteld wordt.
Alle roze dames, gefeliciteerd!! Alle rode dames, klote ... ik weet hoe het voelt. We gaan voor de volgende ronde. Ik lees nog wel even mee hier hoor. Ik duim voor de wachtbank dames!!
Zaterdag of zondag moet ik ongesteld worden.. mij onderbuik voelt heel zwaar aan.. dit is me eerste ronde clomid geweest ik hoop dat het deze keer raak is
Ik ben zwangerrrrrr testje volgt hoor. Staat op mn foon en dan weet k niet hoe ik m erop kriig. Was n actiontest
Gefeliciteerd aapje. Hier een negatieve test, zoals verwacht. Ik ga morgen een lang weekend genieten van Rome. Vermoed dat ik vandaag of morgen ook ongesteld ga worden.
Vlindermeisje ik gebruik fertility friend om temperatuur bij te houden. En je moet niet alleen tempen rond dezelfde tijd, maar ook voor je opstaat. In principe vanaf je wakker wordt, onmiddellijk die thermometer er in je mag niet hebben rondgelopen. aapje gefeliciteerd!! Ben benieuwd naar je testje (vind ik leuk,testen kijken ) Anneliesje veel plezier in Rome!
Proficiat...! Hier beginnen de testjes lekker op te lopen! Gister een afspraak gemaakt bij de VK. 14 juli om half 1 hebben we de eerste echo ivm eerdere miskraam! 😊
Gefeliciteerd... Hier lopen de testjes van CB wel op alleen die van K2v5 niet zo. Terwijl ze bij mijn dochtertje best donker waren, lopen deze Tot op heden nog niet zo geweldig op zoals ik had gewild... raar, of kan dit gebeuren..? De bovenste zijn van vanochtend met ochtendurine dus nog niet ingedroogd....
Proficiat zwangere dames! Ik begin steeds meer te twijfelen of mijn gevoel dat ik zwanger zou zijn wel klopt... Na gisterochtend beetje roze verlies, gisteravond een paar druppels donkerder verlies. Vanochtend beetje bruin bij afvegen. Wat krampen heel af en toe, maar verder niks noemenswaardig... IK hoop nog steeds op een positieve test zaterdagochtend!
Gefeliciteerd nieuwe roze meiden ! Hier vanmorgen negatief getest :'( Nod is eigenlijk morgen of overmorgen. Weet niet zeker omdat mijn cyclus schommelt. Wat denken jullie? Heb ik nog kans om over een paar dagen te testen of gewoon mijn ongesteldheid afwachten?
Zolang er geen bloed is kan er van alles vlindermeisje. Maar 14 dagen na eisprong is wel normaal om ongesteld te worden, bij mij zit er soms een dagje verschil in, maar niet veel meer. Wat een hoop roze verder!! Dat geeft hoop! Ik heb toch steeds het gevoel dat het raak is, maar ben zo bang dat ik mezelf voor de gek hou. Wie weet was deze slechte timing juist zo goed voor me ofzo.... Maar nu ook weer wakker van de misselijkheid, gisteren bakken met honger. Normaal gaan mn boobs vervelend een week voor nod, maar nu niks... Ben zo bang voor een teleurstelling.... Ik wacht gewoon mn temp af!
@Vlindermeisje Ik testte bij mijn vorige zwangerschap twee dagen over tijd pas heel licht positief... @Sahi DAt klinkt zo bekend! Ik heb ook het gevoel dat ik zwanger ben, maar begin steeds meer te twijfelen om de teleurstelling niet te hard aan te laten komen als het toch niet zo is...
En pas toen ik dit schreef bedacht ik me dat ik nog moest tempen, wat stom! Nog nooit vergeten, ppfff
Alle meiden op roze: van harte gefeliciteerd! Een voorspoedige zwangerschap toegewenst! Hier slecht geslapen, vergeten ochtendurine op te vangen, dus testen zit er vandaag niet in . Heb ze ook nog niet gekocht, misschien vanmiddag even wat testen halen. Nog steeds niets meer verloren sinds dinsdagmiddag, wel stekende pijnen en rugpijn. Vreemd, want voelt elk moment alsof ik dan toch misschien ongesteld ben geworden en vervolgens niets op de wc...
Oké dat geeft een beetje hoop nog Maar wat betreft het temperaturen. Hoe werkt dat dan precies? Elke ochtend zelfde tijdstip of meteen zodra je wakker bent ongeacht het tijdstip? 1 keer per dag of meerdere keren? Wilt iemand dat asjeblieft uitleggen