Heb vanmiddag een Predictor Early gekocht voor mocht mijn Nod pas maandag zijn. Dan kan deze wel een goede indicatie geven toch als ik wel zwanger ben? Want met een gewone Clear Blue is dat niet mogelijk nog als mijn Nod pas maandag de 29e is ?
Bij mn eerste zwangerschap heb ik een early predictor gedaan....die was positief 4 dagen voor mn nod....die zijn goed je kan hem.in principe gwn gebruiken morgen met je ochternurine....ik heb vandaag hoer getest met een dipstick extra gevoelig ban z&k en die is negatief dus ik ben gewoon niet zwanger....ik zou het gewoon proberen die doen egt hun werk! Dames succes aan de zwangeren!! Ik ga verder babbelen in de volgende nod forum!
Lace wat balen! Knutselsmurf ook rood jeetje niet leuk dit! Begon net zo goed! Fantasymom heb je echt nog idee dat je zwanger bent dan?
Meiden op rood balen, meiden op roze gefeliciteerd!! Ik heb vanmorgen getest met kV 2v5, negatief... Na een uur keek ik ernaar en stond er ver weg een licht streepje. Hartstikke ongeldig natuurlijk, maar heb nog nooit echt indrogers gehad met deze testen! We zullen zien....
♥ NOD lijst 23 t/m 30 juni 2015 ♥ 23: (5) anno2014, 32 jaar, 8e ronde, 2e kindje j010, 30 jaar, 7e ronde, 1e kindje wendy188, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje l4atje, 32 jaar, ronde 1 na 2e mk, 1e kindje turkssnoepje, 21 jaar, ronde 12, 1e kindje 24: (4) vrolijklente, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje elly010, 29 jaar, 26e ronde, 3e kindje izie, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje trotsema, 33 jaar, ronde 5, 3e kindje 25: (4) mmonique, 26 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje fantasymom, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje blinky, 33 jaar, ronde 1, 4e kindje dalysa, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje 26: (6) kolibri, ...jaar, ronde 4, 3e kindje linda109, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje alpa, 35 jaar, ronde 10, 1e kindje molensteen, 31 jaar, ronde 7, 2e kindje vlindermeisje, 31 jaar, ronde 2, bam-mam met zi, 1e kindje mirte85, 29 jaar, ronde 14, 1e kindje* 27: (11) martina84, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje teddy26, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje zonnetje2015, 28 jaar, 12e ronde, 1e kindje mom2be92, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje mimy1, 23 jaar, ronde 7, 1e kindje DNM, 25jr, Ronde 1 na MK, 1e kindje juf1987, 28 jaar, IUI ronde 2, 1e kindje* mhov, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje kel89, 25 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje annneliesje, 33 jaar, ronde 7 na bbz, 2e kindje knutselsmurf, 36 jaar, 1e ronde na bbz, 1e kindje 28: (11) wistaire, 25 jaar, 12e ronde,1e kindje meisje89, 25 jaar, 2e ronde, 2e kindje izi, 28 jaar, 2e ronde na bbz, 1e kindje appelboompje, 31 jaar, ronde 21, 1e kindje aapje7, 28 jaar, ronde 7, 2e kindje lace, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje tbtje, 23 jaar, ronde 4, 2e kindje beeb1987, 27 jaar, 10e ronde, 1e kindje ukkie27, 31 jaar, 2e ronde IUI, 2e kindje* goldfishie, 33 jaar, ronde 27, 1e kindje* dido82, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje 29: (6) tearmiss, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje anonima257, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje mamalap, 32 jaar, ronde 8, 2e kindje* toekan, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje* siesa, 31 jaar, 3e ronde, 1e kindje 30: (7) suze29, 30 jaar, 12e ronde, 1e kindje mevrouw Pinguin, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje viveluna, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje patricia1993, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje roompje25, 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje sasjuh, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje sahi, 27 jaar, ronde 5, bam-mam met zi, 2e kindje Datumloos: (5) freddel, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje kippetje88, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje lise186, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje lijntje00, 26 jaar, ronde 18, 1e kindje water27, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Buiten de lijst: (2) sanza, 28 jaar, 13e ronde (2de ronde iui), 1e kindje* trutje89, 22 jaar, ronde 10 , 1ste kindje* Totaal: 61 Zwanger (8), Ongesteld (8), MMM* (7), Negatieve Test (5), Twijfel-/Tuurtest (2) Wil je op de lijst? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: Naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Niet kopiëren! Dat werkt niet! Haal quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel.
Leuk!!! Nieuwe zwangere dames! 💗 Hartelijk gefeliciteerd aapje & vrolijklente wat een leuk nieuws!!! Een fijne zwangerschap toegewenst 😊 Het gaat de goede kant op hier!!! 😀 Geen dank appelboompje, daarom kletsen we ook in dit forum! 💗💋 Balen voor de dames met witte testen of die op rood zijn gegaan..😔 heel veel succes! Knuffel voor jullie! Mooie duidelijke lijntjes mamalap 😊 Jij moet gewoon op roze hoor! GEFELICITEERD!!!! Anno2014 & Blinky hoe is het bij jullie?
Wow alweer een paar erbij als ik de lijst zo bekijk! Proficiat dames! Gisterochtend een tempdipje maar dacht de avond vooraf innesteling te voelen en vanmorgen was mijn temp weer gestegen. Ben eens benieuwd. Ga morgen weer een testje proberen, heb een test jezelf extra gevoelig. Spannend! Nog meer dames morgen testen? Xxx
Geen idee maar die dikke blauwe ader heb ik normaal niet en alles wat ik opzoek wat betreft blauwe ader+menstruatie geeft zwangerschap -resultaten....... Komt ook bij dat mijn menstruatieklachten ook wel erg licht zijn in verhouding met wat ik gewend was (tijdens pilgebruik alsnog belachelijk pijnlijke krampen enz).
@Fantasymom: ik lag tijdens de pil ook altijd krom van de pijn en ben juist aan de pil gegaan om dat te verminderen. Ik slikte ook standaard 3 strips door en had maar een stopweek van 3 dagen op advies van gynaecoloog. Nu ik inmiddels 8 maanden gestopt ben, heb ik helemaal niet zoveel pijn meer! Het is niets in vergelijking met de 'menstruatie' tijdens de pil . Als ik dit had geweten, was ik al eerder gestopt!
Stel je bent zwanger; hoort er dan bij dat je heel veel witte afscheiding hebt? Ik heb echt sinds paar dagen zoveel afscheiding. Met afvegen hele wc papiertje nat. Niet echt dik of dun...niet echt opgelet. En voel me al dagen "opgewonden". Had ik ook nooit. Of kan dit door het ontpillen komen Of kan dit gewoon betekenen dat ik ongesteld wordt? Heb dit normaal nooit.
Pfff ik krijg van jullie wel erge testdrang. Ik heb mijn NOD op dinsdag gezet, maar weet bijna zeker dat hij zaterdag of zondag is. In principe kan ik dus morgen al wel testen, maar we zitten ook midden in een verhuizing en wil er wel een leuk moment van maken en niet als we de tafel in de verhuiswagen zetten zeggen 'hee schat, ik ben trouwens ook zwanger' ik zoek dus een goed moment. We verhuizen het hele weekend, maandag beide weer aan het werk, dinsdag ook, woensdag samen vrij.. dus neig naar woensdag testen (mocht ik niet ongesteld zijn) maar kan ik die dagen nog wel wachten??? Mijn lijf houdt me ook voor de gek. De hele week buikkrampen, darmen van slag, en nu ineens is alles weer weg.. dus we zullen wel zien wat het wordt...
Al weer zo veel roze! Geweldig! Proficiat meiden! Mamalap: die loopt mooi op hoor! voor de negatieve testen en de dames op rood... Ik heb sinds een uur weer lekkere ongi krampen... Geen idee wat te verwachten. Normaal word ik 11 dagen na ei ongi. (Ondanks 5000 eh pregnyl) Dat zou dus morgen/ overmorgen zijn. Maar met de dubbele dosis pregnyl en utro heb ik geen idee wat te verwachten...
Toekan ik duim voor je! Hoop dat de kramp van een beginnende zwangerschap is Appelboompje heb je al geprobeerd te testen? Vlindermeisje: iedereen is anders. Ik had deze maand ook meer witte afscheiding dan normaal en toch ben ik op rood ik hoop voor je dat het voor jou iets positiefs betekend!
Er is dus nog hoop zolang ik niet ongesteld wordt L4atje Bedankt voor je reactie. Heb verder al dagen pijn in me onderrug en steekjes in me buik en pijn scheutjes. Ook beetje zeur gevoel in onderbuik. Maar sinds vanmiddag allemaal weg. Komt met vlagen en gaat met vlagen. Maar mijn borsten doen geen pijn en ben ook niet misselijk. Naja we zien het wel. Hopelijk hou ik het vol tot zondag. Of kan een Predictor Early nu ook al terwijl misschien mijn Nod pas zondag of maandag is?