NOD lijst 23 juni t/m 30 juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door anno2014, 23 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    In principe test ik eigenlijk nooit voor mijn NOD. Dus nog (on)geduldig aan het wachten. Maar overweeg nu zaterdag of zondag (m'n NOD) eventueel een testje te doen ivm de operatie maandag

2. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Spannend appelboompje! Hopelijk goed nieuws!

3. L4atje

L4atje Actief lid

11 aug 2014
    258
    0
    0
    Tilburg
    Ja dat kan! Had ik bij mijn 1ste zwangerschap ook! Spannend!!

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik word vandaag weer gek vande symptoompjes, had dat bij mn dochter pas met 6 weken, dus ben erg bang dat mn lijf me voor de gek houdt.
    Heb wel het idee dat ik mn ei wat eerder had dan mn kaartje zegt, maar ik wacht nog even geduldig af ;)

Weer wat roze erbij, super!

Mamalap had jij dit vorige rondes nou ook?

Balen van de rode meiden, dikke knuffel!

5. Siesa

Siesa Lid

15 mei 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zooo irritant... Ik vrees dat ik ook op rood mag. Heb krampen al een paar dagen dacht eerst misschien innesteling, maar net eerste streep roze slijm al gehad..*verdrietig

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Fantasymom toch even testen dan misschien. Ben je tenminste zeker.

Die testdrang is inderdaad vervelend! En hoe meer je hier komt, hoe erger die wordt! Haha. Had flink volgehouden hier niet mee te lezen en zo maar toch gezwicht uiteindelijk.. voorlopig red ik het nog :p

Heb sinds namiddag geen verlies meer gehad. Ook de plasdrang was sinds vanmiddag weer zo goed als weg, thank god. Ben vandaag 10 keer of zo geweest waarvan 6x enkel in de voormiddag (op zo'n 4u tijd) :$

Morgen weer een nieuwe dag, bijna zondag (NOD)... spannendddd

7. L4atje

L4atje Actief lid

11 aug 2014
    258
    0
    0
    Tilburg
    Ow nee... ik blijf hopen!

8. FantasyMom

22 mei 2015
    95
    0
    0
    Eigen bedrijf + werkzaam voor werkgeveer
    Weet alleen niet of nu testen met die rotzooi gaande zoveel nut heeft, vertekend dat niet ontzettend?

9. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hier nu bruin verlies.. :( dacht echt dat ik zwanger was deze keer :(

10. Tsayno

Tsayno Lid

24 mei 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit nu dus 20/21 dagen na een positieve ovulatietest. Gisteren middag een zw test gedaan met middagurine, had maar een paar druppels, en die was negatief. Mocht ik maandag nog niet ongi zijn, dan ga ik bloed laten prikken. Aders op borsten hier ook en wat slijm tijdens naar het toilet gaan. Ik word een beetje gek van mijn lichaam. Cyclussen variëren van 29 tot 34 dagen. Nu op dag 32, maar door clomid was mijn ei eerder dus tja...

11. sirine

sirine Lid

26 mei 2015
    53
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo iedereen, twee weken geleden zei de gyn dat men ei er bijna aan zat te komen, het eitje stond op springen. (Eerste ronde clomid) dus nu weet ik niet zeker wanneer ik kan testen? Ik heb er vandaag een testje aan gewaagd maar helaas negatief. Wat denken jullie? Nog even afwachten?

Ik voel wat gerommel in men buik en men tepels zijn echt zo gevoelig!

Groetjess

12. mamalap

mamalap Niet meer actief

Goedemorgen dames. Ik heb gisteren van 19 tot 22 liggen slapen zo moe was ik. Ben al dagen Mega vroeg wakker. Iets wat ik bij mijn vorige zwangerschap ook al voor de positieve test had. Blijkbaar is dat dus voor mij echt iets wat erbij hoort.

Vlindermeisje er is altijd hoop als er nog geen rood is!

Appelboompje Haha nou moet je dus verplicht voor jouw NOD testen? Nou ik ben heel benieuwd meid. Echt mijn duimen draaien overuren! Wordt echt tijd voor jullie!

sanza lief dat je me op roze hebt gezet. Vanochtend mijn test ook weer iets donkerder. Vind het allemaal nog doodeng, bang dat hij weer afloopt. Maar hij mag op roze blijven staan. 3 dagen positieve testen met oploop verdiend roze op de lijst.

toekan jij vandaag ook op 11 dpo? Hoeveel eenheden heb je gespoten? Ik geloof dat de 10000 wel tot ruim 14 dagen in jouw lichaam kan zitten. Heb je al testmoment? Wacht je maandag af?

mw pinguïn bij mij zijn de steekjes en krampjes ook stuk minder als paar dagen geleden. Maar die hadden ook meer met innesteling te maken. Dus dat kan wel hoor. Enige wat ik heb is vroeg wakker en moeheid. Precies hetzelfde als bij vorige zwangerschap. Zijn de enige symptomen.

sahi in de rondes met lichte streepjes die niet opliepen had ik overduidelijk die innestel steekjes en krampjes, in de rondes zonder streepje ook niet of nauwelijks. Dus ik herken de symptomen inmiddels wel. Ik hoop dat het toch voor jou raak is meid!

meisje jouw fertility friend kaartje ziet er nog mooi uit. Ik ben heel benieuwd hoe hij vandaag is!

Voor de dames op rood balen meiden! :(

Nou mijn foto van het rijtje van vanochtend! :D
    Daar word ik toch wel blij van 11 dpo is alweer iets duidelijker :D

13. annneliesje

annneliesje Fanatiek lid

16 jan 2011
    3.569
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Noord Nederland
    Wow mamalap het loopt echt mooi op hoor. @appelboompje, succes. Ik hoop zo dat het deze rond gelukt is.

@siesa en water27; balen

14. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Water, neeeeeeeee jij had al wel positief gestest toch?

15. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Dames ik mag op rood! :(

16. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Tuur test.. Ik zag dit niet aan komen :(

17. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Ik ook niet. Wat erg voor juliie! !

Succes de volgende ronde

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Water wat balen meid :( knuffel.

19. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Mamalap kan jij mijn tempkaartje zien dan? Vandaag is temp 0,1 omhoog! Begin beetje enthousiast te worden merk ik haha... pff nog even geduld :D

Water balen :(

20. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Vinden jullie ze goed oplopen? Ik zelf twijfel alleen aan de laatste van vanochtend... of dat die net zo donker wordt als die van gister...!!! 😕😕

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina