Oh deze 'klachten' heb ik ook... Helaas vanochtend negatieve test maar nod is begin volgende week dus kan nog te vroeg zijn! Spannend hoor! Hoop dat het voor ons beide iets positiefs betekent!
Dames ik lees hier ook even mee... heb nod tussen 29 juni-1 juli.... weet het deze maand niet zeker door verschil in cyclus ineens vorige maand. . Knuffel voor de dames die op rood moeten. ... Elke x weer een teleurstelling he?
De bovenste...! Hij is nog niet ingedroogd.... maar meestal duurt dag wel ff toch... ik heb nog 1 Kv2v5 test thuis liggen en die doe ik morgen en dan stop ik met testen. Maak mezelf alleen maar gek en kan er toch niks aan veranderen....😕😕
Ben net opgestaan en ik ben me duizelig joh mij hoofd draait gewoon. Broek aandoen doe ik normaal in een wip, nu moest ik me vasthouden zodat ik niet viel Welkom suus!
Wendy soms is een dag verschil slecht te zien! Beter morgen testen en vergelijken. Ik doe morgen ook pas de predictor en dan zondag de 123 test. Zit er bij beide een dag tussen de vorige van hetzelfde merk. meisje jouw temperatuur ook iets gestegen
Water wat kl*te :'( die tuurtest gaf zoveel hoop!! Wendy ik zie 'm oplopen hoor! En het duurt 36-72 uur (zeg ik het goed) voor hcg om te verdubbelen, dus je hebt altijd van die stilstaande momentjes. Mamalap ik heb nu goed hoop voor jou hoor, zeker met al die symptomen! Gefeliciteerd! Ik voel nu vanmorgen echt niks, gisteren had ik bergen met honger en nu heb ik het idee dat ik nog vol zit van gisteren ofzo... Maar ik probeer m'n testdrang nog even onder bedwang te houden. Mn vriendinnetje denkt dat ik morgen al kan testen, maar ik durf nog niet zo erg hihi. Ben banger voor wit, dan dat ik graag test hahaha Had ik bij mijn dochter trouwens ook, dus toen was ik al een week overtijd toen ik voor het eerst durfde te testen.
Nou dan gaan we zaterdag maar voor de laatste keer testen...😊 heb hierna de CB met weken indicator nog liggen maar die doe ik pas over 1.5 week om te kijken of die ook oploopt...! 😊
Gisteren ook even de hele toestand van mijn wazige lichaam besproken met een vriendinnetje van me. Die heeft zelf een kleine en herkent erg veel van de kuren die mijn lichaam nu lijkt te hebben vanuit het begin van haar eigen zwangerschap. Ondanks dat ze erg enthousiast is en zelf overtuigd is dat het raak is bij me, ben ik nog steeds wel voorzichtig. Heb me voorgenomen om te wachten tot ik echt weer helemaal "schoon" ben (is nu meer roodbruine afveeg-zooi (sorry for the graphics this early in the morning ) daarna ga ik voor de zekerheid nog een testje er tegenaan gooien. Vanmorgen smaakt mijn koffie ook naar niks en normaliter is kokhalzen zo vroeg op de ochtend niet gebruikelijk (inc. misselijkheid). Kan komen door erg weinig slaap vannacht, maar gezien dat ook redelijk normaal is voor me twijfel ik alleen nog maar meer........ Waarschijnlijk van het weekend testje er tegenaan gooien en dat resultaat leg ik me dan ook gewoon volledig bij neer.
Balen goldfishie Fantasymom hopelijk heb je dit weekend dan duidelijkheid! Hier nog steeds wat duizelig.. hartslag was ook 99 dus bloeddruk zal wel te laag staan.. vervelend pff.. ben huishoudhulp en moet 4u werken vandaag... maar beetje voorzichtig doen voor ik op de grond val hier.
Ja, laten we het hopen. Ik zeg ook heel eerlijk,ergens hoop ik wel dat er een mooi streepje verschijnt, maar ik ga er maar gewoon vanuit dat het niet zo is. Kan het alleen maar meevallen. Jij succes met werken en je duizeligheid (die duizeligheid komt bij mij soms ook uit het niets, not cool als je met kratten loopt te sjouwen op een hoogte van 2,5m )
Ja hoop je altijd natuurlijk. Had dat vorige cyclus ook, dacht toen ook van dit kan toch niet ongesteld zijn? Had toeschietreflex en alles voor mijn nod.. heel raar. Maar heb niet meer getest daarna. De krampen ed zeiden genoeg voor mij toen. Duizeligheid heb ik eigenlijk heel zelden. Kan me niet herinneren wanneer ik het nog zo had. Lag al te draaien in bed vannacht.. heel stom. Zolang ik hoofd niet schuin houd of buk of bruuske bewegingen maak, is het nog te doen. Op hoogte gaan staan zou ik al niet durven nu de trap vond ik al eng vanmorgen..
Oh water das echt niet leuk knuffel Veel geluk voor de volgende ronde. Siesa oh vervelend toch! Hoop dat het niet doorzet. Tsayno heel vervelend zeg dat hangen in onzekerheid. Hopelijk gauw duidelijkheid Sirine voor je NOD testen is altijd 'risico' omdat een negatieve test niet hoeft te betekenen dat je niet zwanger bent. Ik begrijp dat dit je 1e ronde Clomid is? Misschien is je lf wat langer? Ik zou het over een paar daagjes nog eens proberen. Mamalap; ze lopen echt mooi op he. Heb je de afgelopen dagen gezien de vorige ke(e)r(en) niet voorzichtig durven feliciteren, maar dat ga ik nu wel doen hoor; voorzichtig gefeliciteerd. Inderdaad nu een soort van verplicht voor nod testen. Alhoewel ik vandaag weer denk dat het niet raak is (heerlijk fijn dat heen en weer geslinger tussen de ene kant en de andere kant ) Wendy lijkt mij de goede kant op te gaan hoor! Fantasymom; vervelend dat je zo twijfelt heb dat ook een keer gehad. Niet tof om je zo te voelen. Goldfishie niet leuk! Ik vind dat heel heftig om te zien ronde 28. Ik voel mij al zo verdrietig; hoe moet jij je dan niet voelen?!?! Veel sterkte en hopelijk volgende ronde jouw geluk. Ik ben toe aan een roze dussss wie oh wie komt er met een mooie test????
Ik ben in principe ook nooit duizelig (ja als ik te snel opsta, maar niet out of the blue). Vandaar dat het zo opvalt. En aangaande die hoogtes: heb helaas weinig andere keus met een eigen horecagelegenheid Onze voorraad staat nou eenmaal op een vliering en soms is De Wederhelft niet in de buurt op dat soort momenten.
Ja inderdaad dat heb ik ook, maar dan is het zwart voor mijn ogen. Nu draaide mijn hoofd, ik voelde mezelf gewoon meedraaien terwijl ik op bed zat. Heb ik normaal nooit. Ow ja weinig keuze heb je dan inderdaad! We hebben toch wat te lijden hè. Vriend is wel behoorlijk ongerust. Hoop eigenlijk gewoon dat ik zwanger ben anders ga ik naar de huisarts moeten denk ik want is niet echt normaal...
Ik ben vaak duizelig, voorheen ging ik dan liggen en rusten, maar ik weet nu dat het van een lage bloeddruk komt. Ik viel ook vaak flauw. Nu miet ik juist zout eten en bewegen als ik zo'n dag heb, je moet dan niet gaan stilzitten, als het door een lage bloeddruk komt, want dan gaat je bloeddruk nog verder zakken Maar fijn is het niet, sterkte meiden! Nog meer rood, nee he knuffel!