NOD lijst 23 juni t/m 30 juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door anno2014, 23 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Ik ga dan ooit met mijn benen omhoog liggen tot het beter is. En dan langzaam rechtzitten en dan langzaam rechtstaan. Maar ik heb het eigenlijk nooit zoals nu. Nu draait mijn hoofd echt terwijl ik normaal gewoon wat zwarte vlekken heb of beetje suf ben. Dit voelt heel anders

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Klinkt heel naar, beetje eng zo. Anders even de ha bellen voor advies straks?

3. Vlindermeisje83

Vlindermeisje83 Actief lid

12 apr 2015
    251
    0
    0
    Alkmaar
    Vanmorgen getest met een Predictor Early.....negatief.
    Dus denk niet dat het er nog in zit voor mij.
    Wacht af tot ik ongesteld wordt.

Voor jou hoop ik dat je roze wordt :)

DPO betekenis weet ik nu maar wat is CD nou weer? :)

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Sahi ik hoop eigenlijk gewoon dat het door een zwangerschap komt :) omdat het echt iets is wat ik nooit heb. Kan de ha wel bloed laten trekken maar eer ik daar de uitslag van heb, heb ik zelf al getest of ben ik ongesteld dus heeft het weinig zin. En bloeddruk schommelt zo vaak. Dan zou ik nu onmiddellijk al moeten kunnen gaan om die te laten meten en dat gaat niet.

Vlindermeisje balen..
    CD is cyclus dag

5. Vlindermeisje83

Vlindermeisje83 Actief lid

12 apr 2015
    251
    0
    0
    Alkmaar
    Ooh dat klinkt heel logisch CD = Cyclus Dag.
    Niet aan gedacht haha :)

6. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Appelboompje: dank je wel voor je lieve woorden! :)

7. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Wat erg gpldfishie..... Ik heb er geen woorden voor. Zo lang moeten wachten. .. evt heel erg dat het weer niet is gelukt:(

8. Gerbera79

Gerbera79 Actief lid

24 jun 2015
    112
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd alle roze

Alle rode.. balen op naar de volgende ronde.. Goldfishie dikke knuff voor jou..

9. Goodlife

Goodlife Niet meer actief

Mamalap wat ben ik blij voor jou!! Voorzichtig gefeliciteerd!! Vandaag was ik zo nieuwsgierig hoe het met de voor mij "oude bekenden" gaat dat ik even een kijkje kom nemen hier. Zeker met je symptomen erbij moet het deze keer gewoon goed gaan!! Geniet van je zwangerschap 😗

10. Tsayno

Tsayno Lid

24 mei 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het rode leger vannacht losgebroken. Ik begrijp er niets van. Positieve clearblue ovulatietest op 6 en 7 juni en nu pas mijn menstruatie. Mijn LF moet dan wel erg lang zijn. Ik ben er klaar mee iedere ronde is het weer een jankboel. Voel me zo slecht. Manlief had zoveel hoop dat het deze maand wel raak zou zijn. Hij is er kapot van en daardoor ga ik me schuldig voelen. Zucht wanneer mag het onze maand zijn...

11. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat je je zo rot voelt Tsayno! Helaas is het herkenbaar... Alleen denk ik dat jullie al wat langer bezig zijn, ook met clomid toch?

Ik heb helaas geen woorden voor je om je echt te kunnen troosten, want de juiste woorden zijn er eigenlijk niet.. Daarom wil ik je een dikke knuffel geven! En ga ik duimen dat het voor jullie raak mag zijn de volgende ronde!

12. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Sterkte Tsayno... Moeilijk altijd. Maar geen van jullie 2 doet het met opzet toch. Herken je gevoel wel hoor; ik voel mij vaak een waardeloze vrouw omdat ik mijn man geen kind kan geven. veel geluk in de volgdnde ronde

Zou dat flauwe gevoel niet door de warmte komen meisje? Goed drinken en anders inderdaad even laten checken door de huisarts, lijkt me echt niet goed

13. Tsayno

Tsayno Lid

24 mei 2015
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lace en Appelboompje dank jullie wel voor jullie bemoedigende woorden. Inderdaad ook met clomid en ben het helemaal zat. Die clomid brengt heel mijn cyclus door de war en voel me de hele maand opgeblazen en niet lekker daardoor. Twijfel om m deze maand te slikken maar aan de andere kant denk ik gewoon doorgaan en volgende ronde clomid. Dit wordt de tweede ronde clomid.

14. tbtje

tbtje Fanatiek lid

10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Tsayno dikke knuffel !x

15. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Wanneer heb je weer een afspraak met jd arts? Zou zeker even benoemen dat je je helemaal niet lekker voelt. Sterkte meid! *knuffel*

16. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Appelboompje nee denk van niet, heb het nog nooit gehad zo. Pas rond een uur of 12 beterde het. Nu voel ik heel af en toe nog een beetje maar gelukkig niet meer zo erg.

Tsayno wat erg :( je moet je echt niet schuldig voelen hoor!!!

17. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Tsayno, digi knuff voor jou! En kan het me voorstellen hoe rot het moet zijn voor jou en je man... 😘

Hier heel raar. Mijn test met de ochtendurine is lichter dan urine van vanmiddag. Terwijl ik gister bijna niks gedronken heb gisteravond... iemand enig idee hoe dat kan..? Zal zometeen een fotootje toevoegen

18. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    😕😕😕

Bijgevoegde bestanden:

19. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    Heey dames,

Ik moeteen stuk terug lezen want jullie gaan wel erg snel haha.. In ieder geval kan ik wel alvast melden dat ik vanochtend een tuur test had. Ik denk heeeeeeeel licht wat te zien maar ja dat is ook niet vreemd natuurlijk. Mijn nod is pas dinsdag en misschien ook wel woensdag.
    X

Xxx

20. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    @roompje25.... spannende tijden dus voor je echt " zekerheid" hebt.... ik duim idd geval heel hard voor je...

Deel Deze Pagina