J010 kost even tijd maar heb je wat DNM blijft nog even spannend voor jou dus! Hopelijk een positieve test dinsdag! Elfi en Siesa balen veel geluk in de volgende ronde Juf1987 ahhh ik snap het. Fijn dat de bloedtest ook een positief resultaat gaf Lace oh pfffff das inderdaad helemaal naar. Heb dat 1 keer gehad dat het wat langer duurde, wat je zegt zo'n niemandsland... Niet leuk.! Nou vanmorgen 'verplicht' (ivm operatie) getest. Beetje teleurgesteld en verdrietig hoewel ik er in m'n hart ook wel rekening mee hield; negatief. Hopelijk vandaag dan ook op rood want dat kan ik er morgen niet bij gebruiken.
Roompje, Elfi en Siesa jammer dames.. heel veel succes de volgende ronde, knuffel! Ziet er goed uit Toekan, en zoals Mamalap zegt.. als je die middelste er tussen uit haalt loopt ie mooi op
Appelboompje neeeeee hè wat balen! Hoopte het zo voor je. Dikke knuffel en succes morgen met de operatie
Ik mag ook op rood hoor negatief getest ! En voel al de bekende ongi krampen jammer had het gehoopt na de ok ! Maar helaas X x
♥ NOD lijst 23 t/m 30 juni 2015 ♥ 23: (5) anno2014, 32 jaar, 8e ronde, 2e kindje j010, 30 jaar, 7e ronde, 1e kindje wendy188, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje l4atje, 32 jaar, ronde 1 na 2e mk, 1e kindje turkssnoepje, 21 jaar, ronde 12, 1e kindje 24: (4) vrolijklente, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje elly010, 29 jaar, 26e ronde, 3e kindje izie, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje trotsema, 33 jaar, ronde 5, 3e kindje 25: (4) mmonique, 26 jaar, ronde 1 na mk, 1e kindje fantasymom, 32 jaar, ronde 1, 1e kindje blinky, 33 jaar, ronde 1, 4e kindje dalysa, 27 jaar, ronde 3, 2e kindje 26: (5) kolibri, ...jaar, ronde 4, 3e kindje linda109, 30 jaar, ronde 4, 2e kindje alpa, 35 jaar, ronde 10, 1e kindje vlindermeisje, 31 jaar, ronde 2, bam-mam met zi, 1e kindje mirte85, 29 jaar, ronde 14, 1e kindje* 27: (10) martina84, 30 jaar, 4e ronde, 1e kindje teddy26, 26 jaar, ronde 4, 2e kindje zonnetje2015, 28 jaar, 12e ronde, 1e kindje mom2be92, 23 jaar, ronde 2, 2e kindje mimy1, 23 jaar, ronde 7, 1e kindje juf1987, 28 jaar, IUI ronde 2, 1e kindje* mhov, 29 jaar, ronde 3, 1e kindje kel89, 25 jaar, ronde 4 na MA, 1e kindje annneliesje, 33 jaar, ronde 7 na bbz, 2e kindje knutselsmurf, 36 jaar, 1e ronde na bbz, 1e kindje 28: (11) wistaire, 25 jaar, 12e ronde,1e kindje meisje89, 25 jaar, 2e ronde, 2e kindje izi, 28 jaar, 2e ronde na bbz, 1e kindje appelboompje, 31 jaar, ronde 21, 1e kindje aapje7, 28 jaar, ronde 7, 2e kindje lace, 28 jaar, ronde 5, 1e kindje tbtje, 23 jaar, ronde 4, 2e kindje beeb1987, 27 jaar, 10e ronde, 1e kindje ukkie27, 31 jaar, 2e ronde IUI, 2e kindje* goldfishie, 33 jaar, ronde 27, 1e kindje* dido82, 33 jaar, ronde 2, 2e kindje 29: (8) tearmiss, 27 jaar, ronde 10, 1e kindje anonima257, 23 jaar, ronde 9, 1e kindje mamalap, 32 jaar, ronde 8, 2e kindje* toekan, 26 jaar, ronde 7, 2e kindje* siesa, 31 jaar, 3e ronde, 1e kindje DNM, 25jr, Ronde 1 na MK, 1e kindje Elfi, ? jaar, ronde 7, 1e kindje 30: (7) suze29, 30 jaar, 12e ronde, 1e kindje mevrouw Pinguin, 27 jaar, ronde 1, 2e kindje viveluna, 25 jaar, ronde 10, 1e kindje patricia1993, 22 jaar, ronde 3, 1e kindje roompje25, 29 jaar, 1e ronde, 3e kindje sasjuh, 32 jaar, ronde 1, 3e kindje sahi, 27 jaar, ronde 5, bam-mam met zi, 2e kindje Datumloos: (5) freddel, 25 jaar, 1e ronde, 1e kindje kippetje88, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje lise186, 28 jaar, ronde 4, 1e kindje lijntje00, 26 jaar, ronde 18, 1e kindje water27, 29 jaar, ronde 2, 2e kindje Buiten de lijst: (2) sanza, 28 jaar, 13e ronde (2de ronde iui), 1e kindje* trutje89, 22 jaar, ronde 10 , 1ste kindje* Totaal: 61 Zwanger (12), Ongesteld (19), MMM* (7), Negatieve Test (7), Twijfel-/Tuurtest (2) Wil je op de lijst? Geef dan de volgende gegevens door of vul de lijst zelf aan met je: Naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Niet kopiëren! Dat werkt niet! Haal quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel.
Ah bah dames, dit vind ik niet leuk hoor... wil de lijst alleen maar roze maken.. Flink balen beeb, anonima en DNM, heel veel geluk voor jullie in de volgende ronde meiden, knuffel! Oh nee appelboompje wat ontzettend balen van de witte test.. hopelijk valt het morgen allemaal mee voor je.. succes meis! Dikke knuffel voor jou 💗 Jammer trutje & tbtje heb jullie nog even op blauw gezet.. er is nog geen rood dus... wie weet? X'jes
Balen appelboompje, beeb, anonima en DNM...! Ik hoop dat het de volgende raak mag zijn voor jullie! @Appelboompje: veel sterkte morgen voor de operatie! Meiden op blauw, wie weet zijn de wonderen de wereld nog niet uit?
Morning! Hier helaas nog helemaal niks. Geen gevoel dat ongesteldheid eraan komt. Geen gevoel in me buik of benen of wat dan ook. Ik zat vorige maand op een cyclus van 31 dagen. En vandaag is ook dag 31. We wachten maar af.
Aaah nee appelboompje, had zo'n goed gevoel bij jou dikke knuffel en veel sterkte morgen!! Veel rood er eeer bij, sterkte meiden, niet leuk
Ik had verwacht dat mijn testje niet meer zo oplopen maar kijk eens... in het echt is het nog donkerder hoor...
Hoi dames, Ik ben een weekendje weg vandaar dat ik heeell erg stil ben gebleven zit op de huttenheugte en internet is nergens te bekennen...ik heb netjes afscheid van jullie genomen...miss niet gezien omdat het hier zo gezellig is....ik moest ongesteld worden maar dat is nogsteeds niet gebeurt maar heb negatief getest dus ik denk dat het niet lang zou duren....gefeliciteerd aan de zwangere dames en aan degene die een negatieve test hebben wees niet getreurd we zien mekaar in de volgende nod forum....ik ben morgen weer thuis dus dan kletsen we gezellig verder Liefs, Mom2be92
Iedereen op rood een dikke knuffel! Appelboompje: Balen van je negatieve test. Had het zo gehoopt voor je, sterkte morgen! Veel beterschap gewenst!
Wat staan er weer veel op rood Ik heb vandaag getest en deze was hartstikke negatief. Zit ook pas op 11 DPO, dus het kan nog. Vorige maand ben ik op 10 DPO ongesteld geworden. Dus hopelijk positief nieuws deze maand
DNM, anonima257, beeb1987; Jammer! Veel geluk in de volgende ronde! Mamalap, Sanza, Lace,Sahi, Dalysa; bedankt! (wat zijn jullie toch allemaal lief!) Misschien ook maar beter dat het niet raak is geweest deze ronde. Morgen toch weer ongewild een hoop rommel dat mijn lijf in gaat (narcose, antibiotica ect) is ook niet goed voor een klein wondertje. Nog geen menstruatie begonnen, dus ben benieuwd hoe ze daar morgen mee omgaan Jammer dat jouw test ook negatief was tbtje! Trutje; bij jou intussen al doorgezet? Jammer dat jouw test ook negatief gaf Vlindermeisje; vervelend he dat wachten. Wendy; oh fijn dat hij zo goed oploopt, maakt je gevoel ook wat zekerder denk ik he? Mom2be92; geniet nog even van het lekker weg zijn.