NOD lijst 23 juni t/m 30 juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door anno2014, 23 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Appelboompje: Laat je ons weten hoe het gegaan is morgen? En dan gaan we beide volgende ronde op roze :)!

2. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Ja wel iets zekerder maar heb nu alleen aan de rechtse kant steken... kan het me niet meer herinneren van mijn dochter haar zwangerschap...! Maar appelboompje, wil je morgen heel veel succes wensen met alles en snel een roze maand voor je...

3. toekan

toekan Fanatiek lid

5 sep 2011
    3.702
    0
    36
    NULL
    België
    Zoveel rood plots... :(
    Knuffel voor jullie allemaal en veel succes volgende ronde!!

Appelboompje wat jammer! Het was je zo gegund!!

4. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @appelboomje nee dat nog niet maar ben vrijdagavond helaas nog naar het ziekenhuis geweest ivm een infectie waardoor ik niet kon plassen ! Op de een of andere manier kon ze al zien dat ik niet in verwachting was terwijl ik toen nog 7 dagen tot nod had ! Ze zag 3 streepjes in de baarmoeder en dat duid op een naderende enstruatie zei ze ! Dus helaas ga er maar vanuit dat ze gelijk heeft helaas en de test gaf ook nog negatief aan al wel ik wel vroeg ben !

X x

5. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    He jakkes Trutje! Wat vervelend zeg! Hoe gaat het nu met je?
    Kan je wel beter plassen nu? Maarre; wat raar dat zij kan zien of jij zwanger bent ja of nee. Ik heb diverse gynaecologische onderzoeken gehad verleden (zat in een voorstadia van baarmoederhalskanker, gelukkig de laatste 4 controles 'schoon') en mijn gyn zei altijd dat het niet te zien is voor de NOD. Ik hoop lekker toch dat je gyn ongelijk heeft ;)

Dalysa; Doe ik! Enne ik ben voor ;)

Wendy en Toekan; dank jullie wel!

6. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @appelboompje het was zo vaag allemaal ben er helemaal door van slag geraakt ! De volgende ochtend heb ik de gynaecoloog gebeld noest contact zoeken toen kreeg ik een mannelijke arts aan de telefoon , deze was veel begrip voller aan hem uitgelegd dat ik me zorgen maak omdat ik voor me gevoel soort van nummer was , ze was met een bevalling bezig en had het druk ik had echt zo iets van dan ga je toch eerst die bevalling doen en kom dan later maar neem dan gewoon goed de tijd ! Ik heb inderdaad ook vaker echo's gehad voor mijn nod en die zeiden ook dat je dat helemaal niet kon zien daarom was ik ook zo van slag had echt zo iets van what !!
    De gyn vertelde die ik ochtends aan de telefoon had dat hij heeft gekeken naar wat ze heeft opgeschreven daarin stond dat er mooi baarmoederslijmvlies te zien was en wat follikels op me eierstok , alleen zagen ze 3 streepjes in de baarmoeder waarvan ik me nu nog steeds afvraag wat dat dan is ? Helemaal vergeten te vragen wand volgens haar was dat dan de naderende menstruatie terwijl ik gezegd had dat ik 7 dagen voor nod zat ! Hmm vreemde assistent gynaecoloog ! Die hoef ik dus niet meer , maar gelukkig kan ik weer plassen en ga ik er maar van uit dat ik niet zwanger ben tot het tegendeel bewezen is 😜
    Moet vrijdag vervroegd bij zo assistent van de gyn komen omdat ik al 2 x ben terug geweest na de operatie Ag ja ik heb er ook niet on gevraagd om niet te kunnen plassen en heel erg misselijk te zijn maar goed we zullen zien vrijdag ! Die dinsdag erna kom ik bij de assistent die mee geholpen heeft tijdens de operatie ben benieuwd wat we verder gaan doen denk dat we het nu een tijdje zelf mogen proberen en dat ze ons daarna gaan helpen ! Hoeist met jou ? Bij jou al meer duidelijkheid over wat er aan de hand is of ?

X x

7. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Helpp geen enkel symptoom behalve ongie krampen. En toch dit. Ik geloof er niks van...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,5 KB
      Weergaven:
      8
  8. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Mooi! Gefeliciteerd zonnetje!

9. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

6 aug 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    @zonnetje... gefeliciteerd...

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Symptomen zeggen niks zonnetje! Testen wel! Duidelijke streep :D :D gefeliciteerd

11. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd zonnetje! !!

12. appelboompje

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Ik zeg: Zwanger zonnetje!
    Zonder twijfel. Gefeliciteerd. Je hoeft helemaal geen symptomen te hebben

Bah wat een vervelende ervaring Trutje. Dat klinkt niet leuk hoe dat gegaan is. Ik zou zeker nog eens even informeren naar die "3 streepjes". En ook maar eens navraag doen waarom je na die ingreep zoveel last hebt. Vervelend! Ik hoop echt dat je je gauw beter voelt. Wij zijn in februari voor diverse onderzoeken geweest (behalve een hsg onderzoek), en daaruit is niks gekomen, bij zowel mijn man als mij niet. We zijn vervolgens voor een jaar (!!!) naar huis gestuurd. Maar we hebben met elkaar afgesproken geen jaar mee te wachten. Dat ga ik niet meer trekken. We willen rond sep/ okt maar weer aan de bel trekken. Rond die tijd zijn we 2 jaar bezig en vinden dan wel dat er wat anders geprobeerd mag worden.

13. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.166
    3
    38
    @apoelboompje ik zag zeker alles vragen volgende week dinsdag !
    Pff wat lang voor een jaar naar huis gestuurd ! Ik ga dat ook niet trekken , ben benieuwd wat ze tegen ons gaan zeggen ! Ja die ene gynacoloog die man die ik had die zei die 3 streepjes zouden volgens hem gewoon baarmoederslijmvlies zijn ! Daar ga ik nu ook nog maar even vanuit tot ik het vrijdag kan vragen ! Bedankt voor je lieve berichtje meid !!
    Jullie ook veel sterkte !!!

X x

14. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Sterkte vandaag appelboompje!

15. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Vanmorgen nog eens getest. Duidelijk verschil..

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13 KB
      Weergaven:
      1
  16. Lace

Lace Bekend lid

23 mrt 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd zonnetje, heel duidelijk! :)

17. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Morgen nod en test vandaag negatief. Op naar de volgende ronde dus!

18. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Zonnetje: Gefeliciteerd! Wat een knaller :)

Sasjuh: Jammer :( Misschien dat je pas laat positief test?

Trutje: Ik zou mij inderdaad ook niet goed voelen bij die gyn. Kun je volgende keer bij een ander terecht? Vind het zo erg dat ze niet genoeg gyn aan het werk hebben. Je kan toch niet bevallingen doen en de polikliniek draaiende houden tegelijk? Mijn schoonzus moest meer dan een uur wachten tot ze haar na de bevalling gingen hechten omdat de gyn het te druk had. Vind dat soort dingen echt niet kunnen.

19. appelboompje

4 mei 2014
    1.192
    1
    36
    Sasjuh das balen zeg!

Lace bedankt!
    Operatie is goed gegaan. Vanmiddag krijg ik weer de juiste instellingen en kan ik er weer 5 jaar tegenaan. Na mijn 2e run antibiotica mag ik weer naar huis

Vanmorgen ook ongesteld geworden dus mag op rood

20. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Fijn dat je weer thuis bent Appelboompje en dat alles goed is gegaan. Hoop dat je snel weer helemaal goed voelt. Jammer dat je op rood bent, volgende ronde is onze ronde!

Deel Deze Pagina