NOD lijst 23 juni t/m 30 juni

Discussion in 'NOD forum' started by anno2014, May 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamalap

mamalap Niet meer actief

Late innesteling of late eisprong normale innesteling kan allebei. 1,5 dag ongi is wel weinig.
    Nog 1 tip check ff of jouw eerste urine niet heel licht is! Die van mij is altijd heel waterig al een vorige week lichter testje mee gehad dan 2e urine. Dus als je denkt die is heel waterig beter de volgende pakken!
    Ik ga heel hard duimen! Zou echt zo geweldig zijn.

2. appelboompje

appelboompje Fanatiek lid

May 4, 2014
    1,192
    1
    36
    Is het al morgenochtend????? ;)

3. j010

j010 Bekend lid

Apr 27, 2015
    691
    186
    43
    Female
    010

Ooowh spannend zeg. Ik ga voor je duimen

4. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

Sep 13, 2014
    9,446
    4,241
    113
    Appelboompje ik zie een streepje!
    Zwangeren gefeliciteerd!

5. liefebees

liefebees VIP lid

Dec 6, 2010
    6,936
    204
    63
    Overijssel
    Jaa appelboompje ik zie hem ook!

Ik kan ook niet wachten tot morgenochtend... benieuwd wat mn temp dan doet. Als ik dan toch niet zwanger ben laat me dan maar ongesteld worden, kunnen we verder.

6. appelboompje

May 4, 2014
    1,192
    1
    36
    Hopelijk voor jou morgenochtend ook wat meer duidelijkheid Sasjuh

Ik snap nu officieel niks meer van mijn lijf, na meer dan 24 uur geen bloedverlies gehad te hebben heb ik net weer bloedverlies gekregen :(:(:( We proberen maar niet te blij te zijn en er maar vanuit gaan dat de testjes 'last van de warmte' hebben gehad met die lichte streepjes

7. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hmm appelboompje ik hoop dan toch nog steeds dat het van innesteling is! Duim toch nog even door voor je!

8. Vlindermeisje83

Vlindermeisje83 Actief lid

Apr 12, 2015
    251
    0
    0
    Alkmaar
    Zal voor je duimen Appelboompje :D

9. Wendy188

Wendy188 Bekend lid

Aug 6, 2012
    675
    0
    0
    Farmaceutisch bedrijf
    Ook ik duim voor je Appelboompje....

10. appelboompje

May 4, 2014
    1,192
    1
    36
    Bedankt lieve allemaal! Normaal ben ik niet zo'n ochtendmens maar was vandaag al voor 6en wakker ;). Bloedverlies was gisteren voordat ik naar bed ging alweer gestopt.

Getest... Kv2v5 geeft wederom een licht streepje (zie bijlage)
    123 thuistesten ook, maar waar ik denk dat kv wat beter zichtbaar is denk ik bij deze dat het zo'n zelfde lijntje als gistermiddag geeft.
    CB (met wekenindicator) geeft (nog) niet zwanger aan. Mamalap gaf al gisteren al aan dat deze misschien nog te vroeg is. Heeft deze dat jullie weten meer HCG nodig?

Attached Files:

11. Lace

Lace Bekend lid

Mar 23, 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Ik zie hem ook denk ik Appelboompje, al moet ik wel een beetje turen.
    Ik hoor wel vaker dat CB meer HCG nodig heeft, maar het fijne weet ik er niet van.

Morgen/overmorgen weer een testje wagen? :)

12. appelboompje

May 4, 2014
    1,192
    1
    36
    Het blijft echt een tuurstreepje he? Vanmiddag even telefonische afspraak met m'n huisarts. Ik had wel een iets duidelijkere streep gehoopt, maar er zit amper 13 uur tussen.

Bij jou al iets?

13. Dora26

Dora26 Fanatiek lid

Dec 8, 2014
    4,816
    108
    63
    Maatschappelijk werker
    België
    Kom hier even spieken vanuit het volgende nod-topic...

Appelboompje, ik hoop werkelijk dat het goed zit voor je! Ik zie de streepjes ook en het is je zo gegund! Ik blijf je hier nog wat volgen!

14. Lace

Lace Bekend lid

Mar 23, 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Nee, niet echt. Verlies wel weer bruin, maar nog geen rood gesignaleerd. En het is ook weinig... Hopelijk zet het vandaag of morgen echt door...

Ja op dit moment heb ik gewoon liever dat ik ongesteld word, heb al zo vaak getreurd elke keer met die testen e.d., dat ik me nu gewoon liever voorbereid op de volgende maand... :)

Lief dat je het vraagt :)!

Laat je weten wat de huisarts zei? Mijn duimen draaien in ieder geval! :)

15. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,154
    1,394
    113
    Female
    België
    Patricia en mw pinguïn gefeliciteerd!! Komen jullie ook naar het zwangerengroepje?

De meisjes op rood, veel succes volgende ronde.

Moest paar pagina's terug lezen en toen zag ik appelboompje op rood en nu ineens toch een tuurstreepje! Hoop heel hard dat je zwanger bent meid! Jullie wachten al zo lang! Zou overmorgen of zo nog een test doen dan is je hcg weer wat hoger. Spannend!!!!

16. appelboompje

May 4, 2014
    1,192
    1
    36
    Meisje; klopt haha ik kom hier de rust verstoren ;) we gaan nu maar steeds testen om te kijken of ze oplopen

Lace; ik kan het mij voorstellen, je weet niet of je hoop moet hebben of verdrietig of teleurgesteld moet zijn en je kan je ook noet helemaal richten op een volgende ronde. Echt vervelend! Heb je ooit zo'n lange cyclus gehad als nu?? Huisarts belt vanmiddag terug.

Dora; bedankt!

17. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ik zie hem ook appelboompje. Blijft nog ff spannend. Bij mij gaf de 'nieuwe' Predictor early al een duidelijker streepje bij zo'n Kv2v5.

18. Lace

Lace Bekend lid

Mar 23, 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Nee, Appelboompje, ik heb nog nooit zo'n lange cyclus gehad!
    Ook niet voor de pil, maar die 2 jaar mag je niet meetellen zegt de huisarts en mijn man. Toen was ik namelijk om de 2 weken ongesteld en dat 1 week lang, ook geen pretje ;)

Ik weet niet, heb ook geen stress gehad, want ben bijna deze hele cyclus op vakantie geweest. Dus vind het wel vreemd, maar kan vast een keertje. (Of het tussentijdse bloedverlies moet toch ook iets zijn geweest. Om dat uit te sluiten wil ik gaan temperaturen volgende ronde. Om uit te sluiten dat ik weer 2 x ongesteld word per maand).

19. appelboompje

May 4, 2014
    1,192
    1
    36
    Hmmm ik probeer mij maar niet 'te' blij te maken mamalap, want zo'n streepje is nu ook niet onmiskenbaar duidelijk ofzo. 1 ding is zeker; er is deze ronde iets anders dan anders, want dit heb ik nog nooit gehad.

Lace hoe lang ben je aan de pil geweest. Mijn cyclus zag er voor de pil precies uit zoals bij jou (ik was alleen 14 dagen ongesteld ipv een week en dan 2 weken niet en dan weer 14 dagen ect), maar na het stoppen was het toch redelijk snel normaal. Nog steeds bruinverlies?

20. Lace

Lace Bekend lid

Mar 23, 2015
    684
    3
    18
    NULL
    NULL
    Appelboompje, ik ben 12 jaar aan de pil geweest, na 2 jaar ongesteld zijn. Dat is nog de periode waarin het onregelmatig is/mag zijn, dus eigenlijk geen referentie voor 'een normale cyclus'.

Vervelende is dat ik in het begin bij het stoppen met de pil mijn cyclus begon te tellen bij het bruinverlies en pas naar paar maanden met het eerste rode bloed. Dus eigenlijk zeggen mijn gemiddelde nu niet zoveel meer (in het begin hield ik ook nog niet bij, wanneer het rode begon). Maar ze zijn in ieder geval stukken korter dan nu!

Nog steeds geen rood te zien in ieder geval...

Share This Page