Zie je, de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Na een lange tijd gaat jullie wens nu dan eindelijk in vervulling! Wat een prachtige test 😃 Hartelijk gefeliciteerd samen!!! 💕
Appelboompje, gefeliciteerd!! Wat moet dat een geweldig gevoel zijn, zeggen dat je zwanger bent. De testen lopen mooi op Ga lekker genieten, jullie gebeden zijn verhoord X
Whaaa Appelboompje! Wat geweldig! Het is je zo gegund! Wat een verassing! Ik wens je echt een prachtige zwangerschap toe en een prachtige gezonde baby over 8 maanden!
Dank jullie wel! Het is zó onwerkelijk allemaal! Onze gebeden zijn inderdaad verhoord! Clearblue vind dat ook
Oh echt! Geweldig! Ben zo ontzettend blij voor je! Als je die letters ziet is het echt ECHT Gefeliciteerd!
jaaaaa appelboompje wat geweldig leuk!! Allebei heel lang bezig en deze ronde raak! inderdaad mee naar Maart topic in bevallingslijst forum. GEFELICITEERD!!!!
Dank!!! Ik kom er aan hoor, de maart mama's Zoooooo blij! Dalysa; ik hoop jou snel in de april mama's te zien! X Dido; bedankt! Hopelijk voor jullie ook snel raak! Sanza; hoop zoooo erg dat de volgende IUI raak mag zijn. Je ziet de wonderen zijn de wereld niet uit. Hou vol en hou moed! Suze; ze zijn zeker verhoord. En hoe! Ronde 13 voor jullie! Hopelijk voor jullie ook snel blijdschap. Houd moed! Mamalap, toekan, izi tot straks.
Wow....! Mijn dag kan niet meer stuk Appelboompje... eindelijk wat een goed nieuws...!! Gefeliciteerd en tot straks bij de Maart mama's topic...😆😆
Appelboompje van harte gefeliciteerd! ! Ik ben zo blij voor juliie! Zit hier zelf ook met tranen in mijn ogen omdat ik het zo fantastisch voor jullie vind en ik het zo rottig vind dat het maar niet lukte. Ik hoop zo dat het blijft plakken want dat zal ook nog heel spannend worden! Waar kan ik het groepje maart 2016 uitgeteld vinden
Jaaaa appelboompje!!!!! Gefeliciteerd!!!!! Mw pinguïn bij het bevallinglijst forum, staat bij zwanger ergens
Whaaa Appelboompje! Wat super meid! Ben zo blij voor jullie! Wens jullie een voorspoedige zwangerschap en een gezonde uk! Geniet ervan!