Zoo volop eieren aan het zoeken zie ik 😃. Succes en veel plezier Sjors 😜. Hier opt wachtbankje dus niet zoveel te vertellen. Maar ik lees alles mee!!
=lolsmurf;20603917]NOD lijst 23 t/m 29 april 2017[/B] 💙💗 23 april: jk84- 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 17 MMM Niki86 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 24 april: Marjo88 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 18 Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 4 25 april: BZD - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 Fiederelsje -35 jaar - 2de kindje ronde 4 26 april: 27 april: GwoonAn - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 11 Elena83 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 Lenthe85- 31 jaar - 3e kindje - ronde 12 zwanger2015 -31 jaar - 3e kindje- ronde 8 Jolijn - 33 jaar - 1e kindje - ronde 28 28 april: Tann - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 MamavanHayden - 28 jaar - 2e kindje - ronde ? 29 april: Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mama2017 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 na miskraam en missed abortion Kelliej - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 RiRi93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Sjors - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 na ma Pln - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Buiten de lijst (0) Totaal: 21 Wachtbankje (2), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
NOD lijst 23 t/m 29 april 2017[/B] 💙💗 23 april: jk84- 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 17 MMM Niki86 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 24 april: Marjo88 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 18 Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 4 25 april: BZD - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 26 april: Fiederelsje -35 jaar - 2de kindje - ronde 4 27 april: GwoonAn - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 11 Elena83 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 Lenthe85- 31 jaar - 3e kindje - ronde 12 zwanger2015 -31 jaar - 3e kindje- ronde 8 Jolijn - 33 jaar - 1e kindje - ronde 28 28 april: Tann - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 MamavanHayden - 28 jaar - 2e kindje - ronde ? 29 april: Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mama2017 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 na miskraam en missed abortion Kelliej - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 RiRi93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Sjors - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 na ma Pln - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Buiten de lijst (0) Totaal: 21 Wachtbankje (4), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb mezelf op het wachtbankje gezet en m'n NOD verschoven. Verder ook weinig nieuws te melden... Aftellen tot de 26ste. @Niki86 ik heb je weer op zwart gezet, hoop dat dat ok is. Hopelijk mag je snel weer op roze!
yes vanochtend eindelijk een licht streepje op mijn test! Ik kom eindelijk dichterbij mijn ei Vanavond nog maar 1 doen en hopelijk is die nog donkerder. Morgen de afspraak met de huisarts... ik ben benieuwd wat ze gaat zeggen..
Jeej nog meer eitjes in zicht😁!! Idd hopelijk vanavond een donkerder streepje... Succes morgen.
Gaan jullie trouwens nog extra dingen doen om de innesteling te bevorderen? Ik wil deze ronde met pom granaatappelsap beginnen! Had hiervoor die van hp. En m'n voeten warm houden 😁
ik hou naast foliumzuur alleen mijn voeten warm Granaatappelsap vond ik helaas niet lekker dus ben daar na twee ronden mee op gehouden
Haha leuk om jullie verhalen zo mee te lezen! Hier de eerste ovu testen met een zeer licht streepje verwacht mn ei eigenlijk pas 15/16 april
Had je die van pom? Want die van hp is opzich wel lekker! Ik gebruik nu die Etos zwanger worden pillen dus ben benieuwd wat dat doet.
Bij mij was het streepje zaterdag al licht te zien, vandaag wordt die iets donkerder..ben benieuwd wanneer die bij jou op gaat lopen!!
Heb beide geprobeerd en ook verse granaatappelsap, maar vind het helaas niet lekker.. Geef mij maar gewoon sinaasappelsap, maar dat helpt in dit geval niks
Haha nee helaas.. Weet niet of granaatappelsap wel werkt hoor! Ik drink nooit sappen of frisdrank dus doe dit echt alleen na m'n eisprong tot de dag dat ik ongesteld wordt..stop er dan ook gelijk weer mee!! Nu hopelijk alleen tot een positieve test 😁
Succes morgen! Fijn een licht streepje, nu oplopen! Ik kreeg vandaag ineens last van mijn tegels. Heel irritant. Ovulatie test gedaan en jawel een streepje bijna net zo donker als controle streep. Dames help even, granaatappelsap? Voeten warm houden? Ik gebruik al sinds december Foliumzuur. Wat zit er bij etos zwanger worden in?
Nog een aantal vitamines lijkt mij. Ik slik alleen foliumzuur dus wat precies weet ik niet Dankjewel, ik laat wel even weten hoe het gegaan is. Ga ervan uit dat we nog drie maanden moeten wachten, maar wie weet mogen we gelijk naar de onderzoeken ivm de medische voorgeschiedenis van mijn man. Mooi dat de test positief is! Veel plezier en op naar een positieve test. Als ik naar mijn temp en testen kijk is mijn ei later deze maand..
Ze zeggen dat granaatappel zorgt voor een betere innesteling.. Warme voeten warme baarmoeder �� Etos zwanger worden zijn multivitamine met extra foliumzuur.
Ik test morgen weer. Ik denk dat hij nog niet helemaal positief is. Wel gek mijn temperatuur was vanmorgen lager als ik gewend ben. Dipje voor de eisprong? Heefteling iemand van jullie dat ook? Oh weer wat geleerd. Ik heb vaak last van koude voeten zodra ik in bed stap.