NOD lijst 23 t/m 29 april 2017 💙💗 23 april: Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 17 MMM Niki86 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 24 april: Marjo88 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 18 Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 4 25 april: BZD - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 26 april: Fiederelsje -35 jaar - 2de kindje - ronde 4 27 april: Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 11 Elena83 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 Lenthe85- 31 jaar - 3e kindje - ronde 12 zwanger2015 -31 jaar - 3e kindje- ronde 8 Jolijn - 33 jaar - 1e kindje - ronde 28 28 april: Tann - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 MamavanHayden - 28 jaar - 2e kindje - ronde ? 29 april: Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Kelliej - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 RiRi93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Sjors - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 na ma Pln - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Buiten de lijst (0) Totaal: 19 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (2), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Niki ik lijk zeker wat te zien hoor! Ziet er veel belovend uit!! Ik lees graag nog mee dames, helaas is de kans hier verkeken. 13 mijn eisprong gehad (super duidelijk gevoeld) en die dag net met mijn man op de huisartsenpost met spoet ivm een abces op zijn keelamandelen dus helaas geen seks gehad haha wat wel echt nodig is om kindjes te maken Gelukkig heb ik er net veel moeite mee merk ik de eerste week van juni gaan we een weekje met vrienden naar Frankrijk dus wel leuk dat ik dan waarschijnlijk nog een wijntje mee kan drinken. We gaan vanaf juni dan ook 'volle bak' aan de gang haha dus hopelijk dan snel raak en anders starten met ovulatietesten. Ik ga jullie wel volgen deze week nog hoor en heeeeeel veel scussen meiden ik ga heel veel duimen!
Oh meiden wat spannend! Ik zie ook iets Nikki! Lolsmurf, het kan nog he... even geduld al is het nog zo moeilijk. Hier geen kans deze maand. We hebben rond mijn eisprong geen sex gehad dus tja.. volgende maand maar weer. Ik denk dat ik even geen ovulatie testen ga doen en ook niet temperaturen. Het is erg onhandig ivm mijn onregelmatig werken. Dus loslaten is even beter. En komende 2 mnd ook een super druk rooster, 40 over uren per maand extra ingepland. Wel leuk voor de inkomsten 😁
Jammer Lolsmurf maar is ook wel iets te vroeg denk ik.. wij hebben tegelijk onze nod! Spannend!! Ik zie ook wat Niki! Hopelijk loopt hij mooi op! Voelen jullie eigenlijk al iets? Balen meiden die de eisprong niet hebben kunnen benutten. Volgende maand wordt jullie maand
Ik had wel stiekem t vermoeden dat ik zwanger was. Voel als ik buk of op mijn hurken ga zitten een raar gevoel in mn onderbuik. En ben redelijk moe. Soms met vlagen een misselijke golf door bepaalde luchtjes. Hoop dat alles goed gaat!
Niki ik zie ook wat! Spannend! Lolsmurf, balen omowit. Hoeveel dpo ben je nu? Pffff meiden... als ik één ding absoluut niet heb gemist, is het dat wachtbankje wel. Ik vind het erg leuk om weer te proberen maar wat kunnen de dagen lang duren!!! Wij hebben op de dag van de positieve ovulatietest geklust, maar de volgende dag moest vl een paar dagen weg. Ik had de vorige keren het idee dat het een paar dagen duurde voor mijn ei kwam na een positieve ovulatietest dus ik denk niet dat het raak is deze ronde. Maar... dan voel je krampjes en een vlaag van misselijkheid en ga je toch weer hopen...
Ohh ik voel precies hetzelfde op het bukken en hurken na. Pfff ik temperatuur ook en als die zondag of maandag nog hoog is, waag ik er een testje aan. Soms ben ik wel blij dat mijn lf maar 11 a 12 dagen is. Scheelt toch weer wat dagen in spanning zitten. Hoop voor jou dat alles goed blijft gaan! Fiederelsje; Een vriendin van mij heeft maar 1x sex gehad en was toch zwanger. Dus je weet maar nooit Balen dat wachtbankje he... de dagen kruipen voorbij!!
NOD lijst 23 t/m 29 april 2017 23 april: Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 17 MMM Niki86 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 1 24 april: Marjo88 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 18 Lolsmurf - 32 jaar - 3e kindje - ronde 4 25 april: BZD - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 26 april: Fiederelsje -35 jaar - 2de kindje - ronde 4 27 april: Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 11 Elena83 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 Lenthe85- 31 jaar - 3e kindje - ronde 12 zwanger2015 -31 jaar - 3e kindje- ronde 8 Jolijn - 33 jaar - 1e kindje - ronde 28 Susannek - 27 jaar - 1e kindje - rondes niet geteld... 28 april: Tann - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 MamavanHayden - 28 jaar - 2e kindje - ronde ? 29 april: Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Kelliej - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 RiRi93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Sjors - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 na ma Pln - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Buiten de lijst (0) Totaal: 19 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (2), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (1)
Jeetje... de pagina is weer online. Duurde even he?! Nog nieuws? Hier de dag na de licht positieve test kreeg ik in de ochtend wat bloedverlies. Nu nog wel zo af en toe maar eigenlijk lang niet zo erg als een ongesteldheid... snap er niks meer van. Ik vrees dat ik gewoon 'licht' ongesteld ben ofzo en dat ik dus niet (meer) zwanger ben. Kan me niet voorstellen dat ik nog zwanger zou zijn of het überhaupt al was dan. Heb wel gelezen dat sommige mensen een late innestelingsbloeding kunnen hebben... Wat denken jullie?
DPO 13 vandaag, 14 dagen na Pregnyl. Ik twijfel erg of de positieve testen niet van de Pregnyl komen, al kan het wel zijn dat ik echt zwanger ben omdat de test iets lijkt op te lopen. Foto hieronder, van boven naar beneden, DPO 8, DPO9, DPO 10, DPO 12, DPO 13 Links de testen van de vorige (eerste ronde) met Pregnyl. Ik heb ze qua DPO naast elkaar gelegd. De vorige ronde had ik t/m 15 DPO nog een positieve test. De testjes lijken nu wel iets donkerder te zijn als je het vergelijkt met de vorige ronde... Het blijft spannend! Ik moet toch echt wachten tot ik ongesteld wordt ben ik bang om het zeker te weten. Als ik weer ongesteld ben ga ik de volgende keer niet testen tot 2 dagen na mijn NOD omdat het dan blijkbaar bij mij alleen maar positieve testen geeft. Maar het kan ook zo maar zijn dat het de vorige keer raak was en nu weer?!
Zou best eens een innestelingsbloeding kunnen zijn. Maar het is natuurlijk ook mogelijk dat het je ongesteldheid is. Hoe gaat het nu?
Hij lijkt eerst af te lopen en daarna weer op te lopen. Ziet er in iedergeval hoopvol uit! Pff spannend hoor!
Ik zit hier ook in giga spanning. Met vlagen misselijk, last van mijn maag en wordt van sommige geuren niet lekker. De blauwe aderen zijn ook heel erg zichtbaar en mijn borsten zijn groter en gevoelig. Ik heb elke maand wel iets anders wat op een zwangerschap kan duiden maar steeds weer ongesteld geworden. Zo frustrerend. Nu dus al deze dingen en tsjah die heb ik niet eerder gehad Nog 2 dagen en dan weet ik het eindelijk...
Hmm klinkt als innestelingsbloeding... maar ik wil je ook niet te veel hoop geven, straks is het het toch niet Ga je morgen weer testen?