NOD lijst 23 t/m 29 april

Discussie in 'NOD forum' gestart door jk84, 21 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama2017

Mama2017 Actief lid

30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    Dag Tjemmie, deze lijst is vanaf 23 april.
    Ik geloof dat er ook al een nod lijst is TOT 23 april. :)

2. Tjemmie

Tjemmie Actief lid

24 jan 2017
    329
    142
    43
    Vrouw
    NULL
    Gelderland
    Ow ja dankjewel :) Heel veel succes en ik zal een kaarsje voor jullie branden!

3. Kelliej

Kelliej Actief lid

7 mrt 2017
    104
    0
    16
    ]NOD lijst 23 t/m 29 april 2017💙💖👶

23 april: jk84- 32 jaar - 1e kindje - ronde 4
    24 april:
    25 april:
    26 april: lolsmurf - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4
    27 april:
    28 april:
    29 april: Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Kelliej - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4

Datumloos (0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 4

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

4. Kelliej

Kelliej Actief lid

7 mrt 2017
    104
    0
    16
    Hoi allemaal,
    Ik klets ook graag mee!
    Ik heb mijn NOD dag nu op dag 33 gezet, de 29ste april. Dit berekend mijn app voor me hihi.
    Hoop dat ik het lijstje goed gekopieerd heb haha!
    Ben op het moment echt erg ongi na een onzekere cyclus van 47 dagen poehhh het was zo spannend haha! Toi toi toi allemaal :D

5. Mama2017

Mama2017 Actief lid

30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    Dag Kelly welkom!! :)

Nou niet helemaal goed want je hebt mij eraf gehaald Haha.
    Ik fix m wel even !

6. Mama2017

Mama2017 Actief lid

30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    NOD lijst 23 t/m 29 april 2017💙💖👶

23 april:
    jk84- 32 jaar - 1e kindje - ronde 4

24 april:

25 april:

26 april:
    lolsmurf - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4

27 april:

28 april:

29 april:
    Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Mama2017 - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde na miskraam en missed abortion
    Kelliej - 25 jaar - 1e kindje - 4e ronde

Datumloos (0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 5

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

7. Kelliej

Kelliej Actief lid

7 mrt 2017
    104
    0
    16
    Ooo haha sorry niks persoonlijks hoor:p ik zit op de ipad en die doet nogwel eens iets wat ik niet wil :) bedankt voor het fixen:)

8. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Hoi hoi, ik kom hier maar mee kletsen na 60dagen eindelijk ongesteld geworden.
    Ik schat mn cyclus maar op 40dagen maar zie wel hoe het loopt.
    Wilt iemand mij op de lijst zetten? Zit op mobiel.

27april, GwoonAn 2e kindje 2e rondje.

9. vuurbloempje

30 sep 2015
    89
    0
    6
    Vrouw

23 april:

24 april:

25 april:

26 april:

27 april:
    GwoonAn - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde
    28 april:

29 april:

Datumloos (0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 6

10. vuurbloempje

30 sep 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    Hoi GwoonAn welkom, gezellig dat je mee komt kletsen.:) Hopelijk deze ronde een korte cyclus en uiteindelijk een mooie positieve test voor jou. Ik heb je op de lijst gezet.

11. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ja hoop het ook heb teunisbloem olie gekocht wie weet helpt het wat. 😄

Dank je wel hoop ik ook voor ons allemaal. ❤

12. Mama2017

Mama2017 Actief lid

30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    Welkom GwoonAn,
    Ik gebruik ook al een paar rondes teunisbloemolie... En vanaf de eisprong ga ik over op tarwekiemolie. (Voor betere innesteling)
    Tot nu is mijn cyclus iets korter geworden en ben ik bij de eerste ronde na gebruik van tarwekiemolie zwanger geworden. (helaas in een MA geindigd).Maar ik geloof er wel in. :) Succes allemaal deze ronde

13. Kelliej

Kelliej Actief lid

7 mrt 2017
    104
    0
    16
    Heb net mijn ovulatietesten binnen gekregen, heb er gewoon zin in haha!

14. vuurbloempje

30 sep 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    Kelliej. Super... wanneer ga jij daarmee beginnen? Ik ben daar namelijk bekend mee. Laat de tijd maar daar zijn dat je een mooie positieve ovu test in je handen hebt. Het wachten duurt al een eeuwigheid... en dan duurt het bijna nog 2 weken tot eindelijk het moment daar is dat de eisprong eindelijk van zich laat horen. :(

15. GwoonAn

GwoonAn Fanatiek lid

1 okt 2006
    3.040
    51
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NH
    Ahw.. 😞 sterkte nog met jullie verlies. ❤

Ja ik heb ook tarwekiemolie gebruikt bij de ronde van mijn zoontje toen was ik ook direct zwanger, maar ik slikte die de hele maand en gebruikte toen geen teunisbloem..

Gebruik je nu ovulatietesten ivm eisprong om daarna aan de tarwekiemolie te gaan?
    Lijkt me voor mij wel handig aangezien ik echt geen idee heb wat mn cyclus nu gaat doen.

16. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63

23 april:

24 april:

25 april:

26 april:

27 april:
    GwoonAn - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde
    Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - 11e ronde

28 april:

29 april:

Datumloos (0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 7

17. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Hallo,

Ik kom me ook weer melden. Vanochtend helaas ongesteld geworden.
    Gelukkig voor het werk (uniformenbaan).
    Omdat we al zolang bezig zijn ga ik maandag even de huisarts bellen om te vragen of we even een afspraak kunnen maken om te bespreken wat we nog meer kunnen doen of hoe verder.
    Word er een beetje moedeloos van en elke maand word lastiger.

Hopelijk is het deze maand voor ons alle raak. Nu eerst wachten tot de ongesteldheid weg is.

18. Kelliej

Kelliej Actief lid

7 mrt 2017
    104
    0
    16
    Thanks lief van je:) Ik denk op cd12, had de laatste keer een cyclus van 47 dagen dus gok dat ie nu niet ineens precies 28 dagen zal zijn maar wel weer richting 34(hoop ik) of zou ik er eerder mee moeten beginnen?
    Heb jij die elke maand gebruikt? Ik ben bang dat ik mezelf er alleen maar gek mee maak maar ik moet gewoon ef weten of en wanneer ik dan mijn eisprong heb. En als het me allemaal bevalt met de ovulatietesten dan ga ik ermee door maar niet als ik er onrustiger van word.

19. vuurbloempje

30 sep 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    @ Kelliej Ik zie nu dat ik een woordje ben vergeten. bedoelde namelijk dat ik er niet bekend mee ben. oeps.. ik heb ze nog nooit gebruikt. Ik doe het eerst nog op gevoel. Maar lees hier heel veel meiden die het wel gebruiken dus ben benieuwd hoe dat dan in zijn werking gaat. Wanneer begin je daarmee enz.. Snap goed dat je denkt je jezelf alleen maar bang er mee maakt, dat zal ik ook hebben, denk ik, zo'n type ben ik wel. :p dan ben je er net even teveel mee bezig. Hoop dat het mee valt voor je en dat je heel goed je ei ermee vind en natuurlijk deze ronde raak is. Is het voor jou de eerste keer ook dat je de ovu testen gebruik?

20. Mama2017

Mama2017 Actief lid

30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    Ja ik ga echt weer ovulatie testen gebruiken anders is mijn eisprong lastig te vinden. Vorige keer pas op dag 26 eisprong en afgelopen keer op dag 19. We zullen zien nu. Ik begin dus op dag 15 en dan zien we het wel weer.

Deel Deze Pagina