Ohhh merel wat lopen ze goed op! Super gefeliciteerd! Hopenlijk voor alle andere ook snel een positieve test. Hier vanmorgen ongesteld geworden. Door mijn diensten wist ik al dat ik niet zwanger zou zijn. Wel netjes een cyclus van 28 dagen en een lf fase van 11 dagen. Daar maak ik melany wel weer een beetje zorgen om. Is dat niet te kort?
Ik hoop het, helaas heeft de huisarts al gezegd dat er een mogelijkheid is dat mijn mans zaad misschien niet goed is omdat zijn testikels nooit helemaal goed zijn ingedaald. Ze hebben ze continu moeten terugduwen en daarna is er 1 in zijn pubertijd naar zijn liezen geschoten. Toen is die verwijdert en de ander is vastgezet, maar er is een kans dat dit allemaal te laat is... We zullen het zien. Hier begint de onderbuik al wel wat te zeuren, morgen mijn nod... Vandaag was de temp wel weer omhoog gegaan naar 37, maar ik zie wel wat morgen brengt...
huhhhh damessss net wanneer ik het losgelaten heb en dacht op naar de volgende ronde keek ik zojuist even op mijn test en zag een tuur lijn...iets wat ik nog niet gezien heb na 100 testjes ik heb tot nu toe ook nog geen indrooglijntjes gezien ben zo benieuwd !!! wil geen valse hoop krijgen en dan alsnog ongesteld worden hahah maar dit is toch ff spannend ik ga kijken of ik het op beeld kan krijgen
@RiRi93 op de laatste zie ik hem ook! Spannend Hier op 10 dpo maar een spierwitte test. Ik heb wel last van allerlei geuren die ik sterk ruikaar mensen om mij heen niet, duizeligheid en soms ook misselijkheid...