NOD lijst 23 t/m 29 april

Discussie in 'NOD forum' gestart door jk84, 21 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama2017

Mama2017 Actief lid

30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    Welkom hier. Jeetje ronde 11..... Bij ons zoontje was het in ronde 10 raak. Ronde 10 was overigens de eerste ronde MET ovulatietesten. Waarschijnlijk zat ik steeds verkeerd. Veel succes deze ronde en ik hoop dat de huisarts nog tips heeft voor jullie.

Veel succes

2. Kelliej

Kelliej Actief lid

7 mrt 2017
    104
    0
    16
    Vuurbloempje; oooo haha dat is even een heel ander bericht dan hihi, jep voor mij de eerste keer dat ik ze ga gebruiken.

Mama2017; zie dat jij wel al vaker getest hebt met ovu.. Weet jij welke dagik zal beginnen? Op het kaartje wat erbij zit staat wel advies op maar ik ben bang dat ik dan te laat begin als ik dat aanhoud..

3. jk84

jk84 Bekend lid

6 feb 2017
    594
    264
    63
    Welkom dvk! Kan geen kwaad om eens aan te kloppen bij de huisarts inderdaad. Gebruik je ovulatietesten om je eisprong te benaderen?

4. Kelliej

Kelliej Actief lid

7 mrt 2017
    104
    0
    16
    Poeh ja ik geloof dat je er moedeloos van wordt na 11 rondes... Succes😘

5. Mama2017

Mama2017 Actief lid

30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    Ja ik test elke ronde. Heb je een regelmatige cyclus? Nee he? Vaak lang toch? Toch zou ik op dag 11/12 beginnen als ik jullie was. Ik begin zelf op dag 15 want eerder schiet niet op bij mij. Heb echt nog nooit op dag 14 Mn eisprong gehad. Want dat zou namelijk inhouden dat mijn cyclus maar 28 dagen is. (14+14)
    Bij mij was het de afgelopen keer; Dag 18 een knaller. Dag 19 eisprong denk ik. En dan + 14 (luteale fase) = 33 dagen cyclus.

Stel je hebt op dag 12 een lichte streep. Dan weet je dat eisprong er nog niet aankomt. Misschien is ie op dag 13 al donkerder. Zo ga je verder, dag 14 een testje doen, dag 15... Net zo lang tot er een knaller is. Lijntjes even donker of de teststreep donkerder dan de controle streep. Dan is ie ook pas ECHT positief. Dat wil dus zeggen dat vanaf dan je ei binnen 48u springt. Dus het beste 'klus' je genoeg die periode. :) Succes ik heb er ook weer zin in deze ronde. Hopelijk kunnen we allemaal weer ons ei opsporen.

6. Kelliej

Kelliej Actief lid

7 mrt 2017
    104
    0
    16
    Super bedankt voor je duidelijke uitleg:D nee mijn cyclus is nog niet regelmatig.. Dus was echt gokken wanneer mijn eisprong was, vandaar nu de ovu testen. Dan weet ik het zo goed als zeker. En dan weet ik ook hoelang mijn lf is ;)
    Nah we maken elkaar wel lekker enthousiast zo, top!

7. Mama2017

Mama2017 Actief lid

30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    Graag gedaan. :D Ja het is even bekijken idd hoe lang de luteale fase is. Gemiddeld is dit 14 dagen. Bij mij klopt dat ook. Een te korte luteale fase is namelijk ook weer niet goed voor de innesteling. Langer kan geen kwaad. Succes ! Ik hoop zo dat het allemaal lukt bij iedereen deze ronde! :)

8. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    Goedemorgen,

Die heb ik in ronde 8 en 9 gebruikt en ga ze deze ronde ook weer gebruiken. Alleen gebruikte ik bij ronde 8 en 9 die van de action en heb ik mijn eisprong nooit echt kunnen vinden omdat de testen nooit helemaal positief waren. Bestel nu die van sensitest, kijken hoe het deze ronde gaat. Dit is de eerste ronde dat ik ga tempen dus hopen dat ik hem dan wel vind..

Gisteren even een goed gesprek gehad met mijn man. Hij wil het liever nog een maand proberen met testen en tempen. Eigenlijk zelfs twee maanden, maar weet niet of ik dat opred...
    Mijn man is erg gesloten en houd echt niet van naar de dokter gaan dus vind het echt verschrikkelijk om hem naar mijn gevoel te dwingen. Hij wil ook graag kinderen, maar heeft wat meer geduld dan ik haha... Dus stellen de huisarts nog een maandje uit. Dit is iets waar we samen achter moeten staan... Ik zal het nog een maandje proberen los te laten en netjes de testen te gebruiken.

9. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Heeey ook ik mag me hier aanmelden. Helaas vandaag ongesteld geworden, maar netjes cyclus van 28 dagen.

Wij gaan voor een 2e kindje en nu wordt rode 3 (dus nog maar net met de pil gestopt).

Tann - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3

10. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    ooow haha en ik ga nu even op mijn gemak bijlezen ;)

11. vuurbloempje

30 sep 2015
    89
    0
    6
    Vrouw
    @dvk1990. (Heb geen idee op ik moet reageren op jou bericht)
    Goh wat hoop ik zo voor jou dat je deze ronde je ei goed kunt vinden dmv tempen en testen. Gun het je van harte. ( En de rest van de dames overigens ook natuurlijk) Wat vervelend voor je dit hele verhaal.
    Wel goed dat je goed gesprek met je man hebt gehad, al zijn mannen over het algemeen geduldiger dan vrouwen natuurlijk. Maar wat je zegt je moet wel samen achter de beslissing staan. Hoe moeilijk ook af en toe. Maar ik ga heel hard voor jullie duimen deze ronde.

12. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    NOD lijst 23 t/m 29 april 2017������

23 april:
    jk84- 32 jaar - 1e kindje - ronde 4

24 april:

25 april:

26 april:
    lolsmurf - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4

27 april:
    GwoonAn - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde
    Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - 11e ronde

28 april:

29 april:
    Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Mama2017 - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde na miskraam en missed abortion
    Kelliej - 25 jaar - 1e kindje - 4e ronde

Datumloos (0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 7

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]

13. Kelliej

Kelliej Actief lid

7 mrt 2017
    104
    0
    16
    Hee meid
    Ik hoop dat die van de sensitest idd duidelijk positief worden voor je.
    En knap van je dat je de ha nog een maandje uitstelt, idd je moet er wel samen achter staan maar poh ik snap jouw ongeduld heel goed. Misschien is het deze ronde wel raak, ik duim heel hard voor je!
    Heb je de testen van sensitest al besteld? Ik ga er deze ronde ook aan beginnen :)
    Hoop dat die testen je een beetje afleiden van de ha 😘
    Succes xxxx

14. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    Hey meiden, ik kom hier ook meekletsen.
    Gisteren ongesteld geworden en gelijk ernstige buik en rugkrampen. Vandaag een avond dienst, en zie er erg tegenop.. kan door de krampen bijna niet normaal lopen. Vorige maand bijna nergens last van. Wel is mijn cyclus 2 dagen korter geweest, 28 dagen.

15. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    nod lijst 23 t/m 29 april 2017������

23 april:

24 april:

25 april:

26 april:

27 april:
    gwoonan - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde
    dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - 11e ronde
    Elena83 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3

28 april:
    tann - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3

29 april:
    vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    mama2017 - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde na miskraam en missed abortion
    kelliej - 25 jaar - 1e kindje - 4e ronde

datumloos (0)

buiten de lijst (0)

totaal: 9

wachtbankje (0), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (0), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0)

wil je op de lijst? Vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

16. dvk1990

dvk1990 Bekend lid

6 nov 2016
    811
    471
    63
    @vuurbloempje:
    Ja, het word een moeilijke maand, maar je moet er beiden achterstaan om naar de dokter te stappen. Hij is idd geduldiger, maar heb al lang moeten wachten voordat hij eindelijk voor kinderen wou gaan. Dus met de jaren ervoor is mijn geduld nu erg op de proef gesteld. Maar het is iets wat je samen doet dus ik ga druk bezig met tempen en testen en heb, nu er een paar uur overheen zijn, wel vrede mee.

Hopelijk is het deze maand ook voor jullie raak;). Wie weet gelijk de eerste ronde raak.

@Kelliej:
    Ik heb er nu wel een beetje vrede mee, je moet er samen achterstaan en dat is voor diegene die wat ongeduldiger is soms wel wat moeilijk ;). Mijn man is al niet zo van de dokter enzo dus voor hem is het een erg grote stap, helemaal omdat hij denkt dat de fout bij hem ligt en dit liever niet zwart op wit wil zien. Dit hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar dit maakt het voor hem wel moeilijker... Dus gun hem deze maand ook nog wel om het te proberen en om hem mentaal even goed voor te bereiden op de huisarts zoals hij hetzelf zei.
    Met een beetje geluk is het helemaal niet nodig en is het deze maand raak, ik hoop het zo!

@Elena83:
    Vervelend meid, hopelijk is het vanavond te doen. Het is erg vervelend om met die krampen te werken. Sterkte! Hopelijk is het deze maand raak.

---------------------------------------------------------------------------------------------------
    Ik zal voor jullie allemaal duimen!We gaan voor een mooie roze lijst.
    Nu eerst die stomme ongesteldheid-dagen doorkomen en dan hup op zoek naar mn ei.

17. Kelliej

Kelliej Actief lid

7 mrt 2017
    104
    0
    16
    Oooik voel je, ik heb ook altijd zon last ervan... Vreselijk, liefst op de bank in de foetushouding de hele dag:x sterkte ermee

18. Jolijn83

Jolijn83 Actief lid

16 nov 2016
    199
    58
    28
    Vrouw
    NULL
    Tann;20578849]NOD lijst 23 t/m 29 april 2017������

23 april:

24 april:

25 april:

26 april:

27 april:
    GwoonAn - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde
    Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - 11e ronde

28 april:

29 april:
    Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde
    Mama2017 - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde na miskraam en missed abortion
    Kelliej - 25 jaar - 1e kindje - 4e ronde
    Jolijn - 33 jaar - 1e kindje - 28e ronde

Datumloos (0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 7

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)[/QUOTE]

19. Jolijn83

Jolijn83 Actief lid

16 nov 2016
    199
    58
    28
    Vrouw
    NULL
    Hoi allemaal,
    Ik hoop dat het goed is gegaan met het kopieren en invullen van de lijst! Ik wil graag meekletsen! Helaas weer ongesteld geworden vandaag. Wij zijn (nog steeds) bezig voor ons 1e kindje en gaan de 28e ronde in. :( Wij zitten in de MMM en gaan komende maand voor de 3e IUI behandelingen met Clomid. Iedereen veel succes deze maand!!
    Groetjes Jolijn

20. Kelliej

Kelliej Actief lid

7 mrt 2017
    104
    0
    16
    Welkom!
    Jeetje ronde 28 hehe ik hoop op een snelle positieve test! Succes meid!

Deel Deze Pagina