Welkom jolien. Lijkt me erg heftig om in de MMM te zitten. Heel veel succes deze mnd en ik duim extra hard voor je. Dank je dames. Het is gewoon echt niet mijn dag.. alles maar dan ook alles gaat mis vandaag. Net thuis van mijn werk en ook daar liep het voor geen meter. Spoed oproepen, extra cliënten, dingen die niet kloppen of onduidelijk zijn, veel telefoon en dan ook nog mensen zeuren dat je later bent als anders. Grrr Ondertussen heb ik erg veel krampen en ben dus ook best wel licht geraakt. Vanmiddag was mijn man zwaar de pineut omdat hij per ongeluk 2 flinke deuken in onze goed als nieuwe keuken maakte door dat het keukenkastje met de handknopjes er tegenaan knalde. Dus laten we deze dag maar heel snel vergeten!
Welkom Jolijn, hopelijk is het deze ronde raak voor jullie. 28ste ronde alweer, en dan klaag ik zo nu en dan met ronde 11. Heel veel succes deze maand en ik zal hard voor je duimen. Gisteren te horen gekregen dat mijn zus, die vorige maand besloten om voor de tweede te gaan, weer in 1x zwanger zijn geraakt. ik ben heel blij voor hen, maar het viel me wel erg rauw op mijn dak. Maar gisteren even uitgehuild bij mijn moeder over hoe oneerlijk de wereld is en het gaat nu op zich gelukkig weer. Vandaag laatste werkdag en dan even vrij. En maandag snel de huisarts bellen.
Aiii dat is dan ef niet zo leuk, hoe erg je het een ander ook gunt, je gunt het jezelf ook😘 weten ze dat je bezig bent voor een kindje?
bedankt meiden, dat is lief! ik gun het jullie ook allemaal van harte hoor! of je nou 2 maanden bezig bent of 30... iedereen heeft het recht om deze wens in vervulling te laten gaan! Ik weet er ook alles van @dvk! Mijn broertje heeft sinds een maand een kindje en mn schoonzus staat op het punt van bevallen.... heel blij voor hun en ook goed dat dat gewoon doorgaat, maar het is een hard gelach. Het is niet altijd makkelijk om weer heel blij te zijn voor iedereen, maar ik bedenk me altijd dat het andersom ook niet makkelijk zal zijn voor hun.
Hoi Ladies! Ik ben zojuist ongesteld geworden en ik voeg me toe aan jullie lijstje !! Mijn nod is 28 april als ik weer een uitschieter heb zoals nu dan kan ik buiten de lijst vallen maar dat wachten we wel weer af
Welkom Jolijn en Elena (en ook alle anderen natuurlijk ) Fijn dat er ook wat mensen zijn van mijn leeftijd die ook pas voor de eerste gaan!
NOD lijst 23 t/m 29 april 2017������ 23 april: jk84- 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 24 april: 25 april: 26 april: lolsmurf - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4 27 april: GwoonAn - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - 11e ronde Elena83 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 3 28 april: Tann - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 RiRi93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 3 29 april: Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde Mama2017 - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde na miskraam en missed abortion Kelliej - 25 jaar - 1e kindje - 4e ronde Jolijn - 33 jaar - 1e kindje - 28e ronde Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 11 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Jk,dank je wel. Ik vind het ook fijn als ik iemand boven de 30 zie. Ben stiekem bang dat mensen mij te oud vinden. Hey Riri, welkom hier! Ik heb je op de lijst gezet. Goed? Ik heb me zelf weer op de lijst gezet zag dat ik er af was. Verder rustiger dagje hier als gisteren en geen krampen meer. Ongesteldheid weer zogoed als voorbij. Nu begint ronde 3 pas echt voor mijn gevoel. Fijn weekend dames.
Hallo dames, ik mag me ook weer melden bij dit lijstje! Vannacht ongesteld geworden, een week eerder dan ik dacht dus gelukkig weer snel aan de slag �� Sjors - 32 jaar (morgen 33)�� -3e kindje - ronde 4 na ma - nod 29
Goedemorgen dames, Gisteren is mijn thermometer binnen gekomen en de ovulatietesten liggen klaar voor dag 10 . Ik heb ongeveer vijf maanden geleden verteld aan mijn familie dat wij bezig zijn. Ik had moeite met continu de grapjes van nu zijn jullie aan de beurt en moet je ons wat vertellen? Leuk he zo'n kleine en ga zo maar door. Was het zat en heb het toen gewoon gezegd. Ik ben nu wel blij dat ik het toen gezegd heb want de steun die ik krijg is erg fijn. Maar goed we gaan er weer voor en wie weet is het deze maand raak. Ik hoop in ieder geval dit keer duidelijk mijn ei te vinden
Wat fijn dvk dat ze je zo steunen! Is idd vervelend als je al een poos bezig bent en iedereen vraagt er steeds na! Bij mij ging niemand er nog van uit dat we er nog 1 bij wilde, want we hebben toch al een tweeling..dan ben je in 1x klaar
Hoi! Mag ik hier op de lijst? MamavanHayden 28 jaar 2e kindje ronde .. 😕 moet weer even een beetje moed bij elkaar schapen.. ik ben het wachten zo zat.
Hoi dames ik zou ook graag op de lijst willen Ik ben 23 en dit word ronde 4 voor een eerste succes allemaal owja nod is 29 April
Ja dat begrijp ik helemaal! Wij krijgen die vraag ook al langer wanneer wij eens beginnen. (Mijn vriend is ouder als ik, 31 nl) we hebbe al meerdere in de vriendengroep die papa en mama zijn maar af en toe word ik ook zooooomoe van die vraag.. maar als je dan al in de zoveelste ronde zit lijkt het me eg klote idd. Ik ben niet meer ongesteld, ben sinds vanmorgen begonnen met temperaturen ook
NOD lijst 23 t/m 29 april 2017������ 23 april: jk84- 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 24 april: 25 april: 26 april: lolsmurf - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4 27 april: GwoonAn - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - 11e ronde Elena83 - 33 jaar - 1ste kindje - ronde 3 28 april: Tann - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 29 april: Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde Mama2017 - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde na miskraam en missed abortion Kelliej - 25 jaar - 1e kindje - 4e ronde Jolijn - 33 jaar - 1e kindje - 28e ronde RiRi93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Sjors - 33 jaar -3e kindje - ronde 4 na ma Datumloos (1) MamavanHayden 28 jaar 2e kindje ronde ? Buiten de lijst (0) Totaal: 13 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik had je al op de lijst gezet. Maar nu heb ik je op de 29ste gezet. Dames heb jullie op de lijst gezet. Wij hebben ook zo vaak de vraag gehad wanneer we nou een aan kinderen beginnen. Ging zelfs zo ver dat mensen expres dingen in huis haalde om te eten wat zwangeren niet mogen om te kijken of ik het wel of niet at..pfff. oh ja en je wil geen wijn dan zal je wel zwanger zijn. Nou ik drink maar af en toe een wijntje dus...
Ooooh men dat is wel heel erg. Ik werk in de horeca en als ik na sluit geen biertje drink dan gaat het ook; ben je zwanger?? Dus heb nu gezegd dat ik doordeweeks zowieso niet drink en in t weekend drink ik dan af en toe een biertje mee haha. Dat wordt nog wat als we echt zwanger zijn
Ja, de hints en vragen van anderen vind ik ook echt heel vervelend worden. Pas geleden vroeg een mannelijke collega of het voor mij ook niet eens tijd werd, "want voor je het weet ben je te oud."Hij moest eens weten, we zijn al vanaf dec '15 bezig... Ik moest echt moeite doen m'n tranen te bedwingen. Het voelt elke keer weer echt alsof je je zelf moet verdedigen waarom je nog geen kinderen hebt.