Pln, herkenbaar ik heb ook altijd gezegd dat ik voor mijn 30ste een kindje wilde. Maar het liep anders. Dvk, wat goed dat je gebeld hebt. Lijkt me best moeilijk. Bah wat een rotopmerking van je schoonouders. Ik zou ook woest zijn! Wat goed dat bindweefselmassage helpt Sjors. Hopenlijk ook voor jou nu snel raak! Laten we hopen op een mooie roze lijst!
NOD lijst 23 t/m 29 april 2017 💙💗 23 april: jk84- 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 24 april: Marjo88 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 18 25 april: BZD - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 26 april: lolsmurf - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4 27 april: GwoonAn - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 11 Elena83 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 Lenthe85- 31 jaar - 3e kindje - ronde 12 zwanger2015 -31 jaar - 3e kindje- ronde 8 28 april: Tann - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 MamavanHayden - 28 jaar - 2e kindje - ronde ? 29 april: Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mama2017 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 na miskraam en missed abortion Kelliej - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Jolijn - 33 jaar - 1e kindje - ronde 28 RiRi93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Sjors - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 na ma Pln - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Buiten de lijst (0) Totaal: 18 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hoi meiden, ik heb mezelf ook maar weer op de lijst gezet. Hopen op een roze lijst deze maand. 3 maanden geleden heb ik een miskraam gehad en nu blijken er veel mensen zwanger te zijn die het nu mogen vertellen... Blijft een beetje lastig. (Niemand weet van de mk af)
Nee het was een vroege miskraam. Ik was heel blij dat ik nog zwanger kon worden na een conisatie ivm baarmoederhalskanker. Daarna is mijn cyclus er raar geworden. Mensen denken soms dat we er klaar mee zijn. Dus was heel erg blij en daarna natuurlijk een erge domper. Maar goed het kan dus wel. Mijn luteale fase is wat kort en dat kan het innestellen wat lastiger maken. Hopen op veel 2018 baby's dan maar
nee wij zijn niet van plan om naar de arts te gaan, van de andere twee kinderen was ik wel binnen drie maanden zwanger dus lijkt mij dat er geen probleem moet zijn met zwanger worden alleen dat het dus helaas misschien gewoon bij twee blijft ik type het makkelijker dan dat het voelt dit is ook het laatste jaar dat we blijven proberen ik vind het steeds zo vreselijk teleurstellend als het weer niet is gelukt, ik wil dat niet steeds blijven ervaren en er zo mee bezig zijn dan stoppen we er mee! (meer mijn keus dan die van mijn man hoor, maar hij begrijpt het wel. ik hoop gewoon dat het nog een keer gegund is liefs
Ohh moeilijk is dat hè? Hoe ver was je? Ik heb een ma in december gehad en in februari vertellen 5 dames om me heen dat ze zwanger zijn! Ik ben super blij voor allemaal maar ik heb echt ff een potje zitten janken op de wc 😏 Hopelijk mogen we allemaal op roze deze maand!! Ik ga zo eerst even naar de fysio en daarna Etos zwanger worden capsules halen. Slik al maanden foliumzuur dus ga dit erbij doen.
Het is erg moeilijk. Hier om me heen ook veel zwangerschapsaankondigingen... Ik heb een vroege miskraam gehad en gelijk daar achteraan een missed abortion. Van de eerste zou ik bijna zijn uitgerekend (4mei). Ik hoop dat ik snel weer op roze mag. En dat hoop ik natuurlijk ook voor jullie allemaal.
Jeetje, 2 achter elkaar ..wat heftig!! Hopelijk heb je voor 4 mei een mooie positieve test. 👌
Lenth85 ik zie dat jij ook al zo lang bezig bent voor een derde kindje. Vervelend elke maand die teleurstelling he.. ik ben ook zo blij dat ik al 2 kindjes heb, die trekken mij er elke maand weer doorheen. Zo gek dat het eerst vrij vlot lukt en dan ineens niet meer! Ik ben naar de gynaecoloog geweest voor onderzoek en bloedprikken. Mijn man heeft zijn zaad ingeleverd. Volgende week krijgen we de uitslagen. Wil toch voor de zekerheid weten dat er niks mis is... Zou jij je niet willen laten onderzoeken?
Ja vind ik ook gek had ik eigenlijk ook niet verwacht, bijna elke maand denk ik dat ik zwanger ben en is het niet zo ( verbeeld het me denk ik dan) mijn man vind dat niet nodig omdat we er al twee hebben dus die denkt dat daar niks mis mee is en wij vinden het beiden ook wel een hele stap op naar de dokter te gaan (beetje eng .maar met de zomervakantie gaan we kijken wat we doen stoppen of door gaan omdat ik aangaf dat ik dit niet te lang wil telkens die teleurstelling. Ik probeer me dan steeds in te denken dat twee kinderen lekker makkelijk is geen extra kosten meer dus nog lekker luxe leven enz. Maar ja dat is eigenlijk mijzelf steeds voor de gek houden om maar niet verdrietig te worden....de jongste van ons is bijna vier Vond de arts het niet gek dan dat je kwam om je te laten onderzoeken omdat je toch Al wel twee kindjes hebt? Ik ben ook beetje bang dat die dat vreemd vinden omdat je al wel kinderen hebt...ben dus wel heel benieuwd hoe het bij jou vergaat wie weet durf ik die stap ook ooit te zetten...
Ik wil ook graag op de lijst maar dat gaat niet met de telefoon dus is er iemand die mij erop wil zetten? Fiederelsje, 35 jaar, 2de kindje Ik heb een onregelmatige nogal lange cyclus maar verwacht rond 25 april ongesteld te worden.. Wij zijn nog maar net begonnen voor een tweede, maar de vorige keer duurde het ook best lang. Ben benieuwd hoeveel rondes we deze keer moeten wachten!
Gaan jullie deze maand ovulatie testen gebruiken!? Zo ja, welke? Ik heb er nog een paar van de vorige ronde liggen van zwanger en kids. Heb toen een duidelijke positieve test gehad dus gebruik ze deze keer ook. Maar toen ik een week na de positieve test bij de gynaecoloog was zei ze dat ik pas net m'n eisprong had gehad! Zo lastig, voor mijn ma voelde ik duidelijk wat krampen rond m'n eisprong maar dat is nu ook niet meer 😏
Ik ga ze deze maand voor het eerst gebruiken van sensitest, ben benieuwd. Ik denk dat wij ondanks de ovulatietesten toch gewoon regelmatig klussen hoor hihi wil niet alles van zon test laten afhangen, maar ik wil wel even weten of ik uberhaupt een eisprong heb
Hoihoi Ik ga ze wel gebruiken en heb ook de ovulatietesten vam sensitest, had afgelopen maand 2 positieve testen waarvan 1 echte knaller! Ik ga ook wel een beetje af op de app in mijn telefoon en de ovulatiedatum die de site van sensitest berekend. Ik ken mijn lichaam nog niet zodanig dat ik de eisprong voel omdat ik ook vaak krampen heb door mijn ontlasting, is lastig te onderscheiden. Succes
Nee wij klussen ook gewoon omdat we zin hebben en niet omdat een testje positief is!! Maar vind het wel handig om te weten idd..mssn dan nog een paar keer extra zin maken 😉 Bij mijn eerste zwangerschap deden we het om de dag de hele maand door. Maar dat gaat nu echt niet meer lukken haha
NOD lijst 23 t/m 29 april 2017 💙💗 23 april: jk84- 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 24 april: Marjo88 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 18 25 april: BZD - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 Fiederelsje -35 jaar - 2de kindje ronde 4 26 april: lolsmurf - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4 27 april: GwoonAn - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 11 Elena83 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 Lenthe85- 31 jaar - 3e kindje - ronde 12 zwanger2015 -31 jaar - 3e kindje- ronde 8 28 april: Tann - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 MamavanHayden - 28 jaar - 2e kindje - ronde ? 29 april: Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mama2017 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 na miskraam en missed abortion Kelliej - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Jolijn - 33 jaar - 1e kindje - ronde 28 RiRi93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Sjors - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 na ma Pln - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Buiten de lijst (0) Totaal: 18 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)