Ik ga de testjes van zw en kids gebruiken. Vorige maand niet goed gevonden. Ws omdat ik te veel gedronken had. Deze maand nieuwe poging.
Oh wat lastig dat je daar ook krampen van hebt. Dat maakt het idd moeilijk om te onderscheiden wat nou wat is. Ik heb hier gelezen dat een positieve ovu test geen gerantie is op een eisprong, dat moet je temperaturen ofzo. Nou heb ik dat echt geen tijd en geduld voor haha jij ook succes deze ronde ...👍
Welke heb je? Ik heb de dipsticks..vind het best fijn! Plak ze allemaal onder elkaar en zo makkelijk te zien of ze oplopen
Ja ik heb ook de dipsticks. Niets mis mee. Ik maak er ook foto's van. Maar ze liepen Vorige mnd wel op maar niet zo donker als co streep. En daarna weer wel echt wit. Ik had veel gedronken omdat ik flink aan het sporten was. Las pas naderhand dat je 2 uur vtv beperkt mag drinken.
Oh ja, ik drink ook altijd heel veel...soms wel 2 liter! Dus moet ook 2 uur voor de test niet drinken. Hopelijk krijg je nu wel een knaller. Hoe vaak test jij? Ik deed vorige maand 1x per dag en toen die op liep 2x..
Het is net alsof ik dit zelf had kunnen schrijven! Zo herkenbaar allemaal.. Ook ik heb geen zin meer in die teleurstelling elke maand en ik roep ook steeds over een paar maanden ga ik aan de pil, dan ben ik er klaar mee. Maar als ik naar mijn hart luister kan en wil ik dat helemaal niet. Ik heb ook lang getwijfeld om naar de gynaecoloog te gaan maar iets in mij vond dat ik gewoon moest gaan. Voor de zekerheid.. De gynaecoloog vond het niet vreemd dat ik alles nagekeken wou hebben. Ze vond het eerder heel raar dat het nu zo lang duurt en leefde enorm met mij mee. Nu het gesprek nog even afwachten, ik hou je op de hoogte!! Heb jij wel een regelmatige cyclus?
Hoi Sjors, hier is temperaturen ook niet handig ivm veel onregelmatige diensten en heb gelezen dat je dan wel hetzelfde tijdstip moet kiezen. Ik ga ook niet alleen op de testen af, maar wel op de periode die ongeveer word geschat die week proberen we zoveel mogelijk te vrijen Ik wil het wel leuk houden dus het is voor nu nog geen must voor ons, ook omdat ik ondertussen nog afstudeer. We zien wel hoe het komt
Ik ben nu sinds ongeveer een week aan het temperaturen, vind het vreselijk pff haha ook al is het een kleine moeite. Wil het deze maand volhouden om te checken of het ongeveer klopt met de ovulatietesten..
Ja dat is dan wel fijn om te weten of de ovulatie testen dan ook kloppen!! Succes, hou vol 😁👍💪
Zooo even beetje bijgelezen. Ik heb weer een aantal teste van kruitvat binnen haha dus hopelijk heb ik ze snel nodig! Nu wachten op de eisprong over een weekje ongeveer. Ik wil deze en volgende maand nog even afwachten en anders ga ik vanaf juni beginnen met ovulatietesten. Maar denk dat mijn cyclus wel klopt maar weet niet precies wanneer mijn eisprong is. Nu op de goede gok haha.
Ik denk dat ik vandaag of morgen ga beginnen met de ovulatietesten. Wordt wel beetje gek deze maand, wegaan de 22ste op vakantie met pap,mam, mijn zusje, schoonbroer en mijn man. Dus ik kan pas echt testen als we terug zijn (scheelt me wel wat testen denk ik hihi). Hoop alleen niet dat mijn cyclus ineens korter is en ik op vakantie ongie word. Kan ik het die week ook eens wat loslaten en gewoon genieten van elkaar en de vakantie
Morgen is het cyclusdag 10 dus ik begin morgen met de ovulatietesten. Tempen doe ik sinds dag 3, gaat lekker heen en weer ondanks dat ik op hetzelfde moment temp. Ben benieuwd wat hij de komende dagen gaat doen
Ik ben ook begonnen met temperaturen.. Wat heb ik daar een hekel aan zeg. Ik ga het denk ik ook niet lang volhouden. Elke dag 6 uur de wekker terwijl ik onregelmatig werk. (Ja ik weet met een kleintje wordt je nacht nog korter 😉 Maar bij mij schommelt het ook behoorlijk en ik vind mijn temp best hoog. Weet van een paar jaar geleden dat het zo rond de 36 was nu rond de 36,6 en zelfs 37! Nou ja ik zie wel. Vanaf morgen (of overmorgen) starten met ovulatie testjes.
Hoi Dames, ik ben nu pas de eerste keer ongesteld sinds het verwijderen van mijn implanon, wil beter inzicht krijgen in mijn cyclus maar me niet vastpinnen op de ovulatietesten. Ik studeer momenteel af waar mijn focus is, en mocht het ons gegund zijn dan is het zeer welkom! Hopelijk een roze lijst deze maand succes allemaal.
Ik kan het me heel goed voorstellen. Ik zou het ook wat minder op willen focussen. Maar dat is nog niet gelukt. Misschien als Ik meer inzicht heb in mijn cyclus en weet wanneer mijn eisprong ongeveer is dat ik dan wat meer rust krijg. Dvk, hoe laat doe jij je ovulatie testen? Vind het best lastig. Mag niet met ochtend urine en je mag 2 uur vtv maar beperkt drinken.