Ik verwacht volgende week vrijdag mijn eisprong, dus ik begin dinsdag met de ovulatietesten. Spannend weer, maar heb er zin in.
ben afgelopen dagen stil aan het meelezen maar gek genoeg ben ik niet meer zo enthousiast als afgelopen 3 maanden meer in de zin van dat ik het nu gewoon rustig op me af wil laten komen.. afgelopen 3 maanden was ik te actief mee bezig elke dag afwachten en testen elke dag hier mee praten en uiteindelijk die teleurstelling als ik ongesteld werd. Ik wil het super graag maar denk dat dit toch het beste is door het gewoon los te laten en om de dag gemeenschap hebben en niet afwachten op de eisprong of nod... en tot nu toe vind ik dit prima zo haha ! Ik ga deze maand geen ovulatie testen gebruiken zoals ik zei gewoon om de dag gemeenschap en we zien vanzelf wel waar het schip strandt succes allemaal ! op naar een mooie roze lijst
@RiRi, Mijn vriend wil absoluut niet om de dag gemeenschap hebben, pas als het echt niet lijkt te lukken. ook omdat we er nu nog niet teveel de focus op willen leggen. Heb jij wel al een beetje inzicht in je cyclus, dat is mijn voornaamste reden om ook ovulatietesten te gebruiken. succes
Snap je heel goed riri..ben ook elke maand weer enorm terleurgesteld! Voor mijn ma wist heel goed wanneer mijn eisprong was maar nu niet meer dus het ontspannen klussen is hier wat minder..en mijn man en ik hebben allebei een nieuwe baan wat veel energie kost dus veel zin hebben we ook niet 😏 Om de dag klussen is juist denk wel goed..bij mij is dat de eerste zwangerschap gelukt..zonder ovutesten!
Ook ik heb me de afgelopen dagen beetje afzijdig gehouden. Wil er niet al te veel mee bezig zijn. Aangezien de wacht tijd al zo mega lang is tot mijn eisprong (al denk ik dat dat niet zo heel lang meer zal duren nu) en ik zelf geen ovulatie testen gebruik of temp waar er 'wat logisch is 'veel over word gesproken ik daar niet over mee kan praten. Ik zal vanaf nu iets meer mijn best gaan doen wat meer te reageren zover ik kan natuurlijk. 😊 wel spannend voor iedereen hoor. Hoop op mooie ovu testen en daarna een mooie roze lijst. En jeetje zeg wat is het gezellig druk geworden in de lijst en ook op de 29e
Het meeste geklets komt ook vaak na de eisprong als we op het gevreesde wachtbankje zitten. En dan gaat het vaak over de dingetjes die we voelen dan enz. Ik heb nu ook niet zoveel te vertellen, werk veel dus ook veel afleiding haha.
Het is nog geen Pasen, maar wij gaan wij gaan eieren zoeken! Kijk dat ziet er mooi uit BZD Jullie zullen hele gezellige dagen hebben..
Ik heb hele onregelmatige momenten in de maand ivm met mijn werk in de kraamzorg. Kan zo midden in de nacht opgebeld worden. Tempen doe ik bij de eerste wekker (5:40) en dan ga ik even naar de wc en drink ik snel even een glas water. De ovulatietest doe ik dan met de tweede plas zeg maar als ik uit bed kom rond 7:30. Die plas zou ook nog wel geconcentreerd zijn, maar wel minder dag de eerste plas. Mijn app zegt dat mijn eisprong op donderdag valt, precies de dag dat wij naar de huisarts gaan Hopelijk kunnen we de spanning een beetje aan en toch de dag van te voren even klussen... Hier is om de dag klussen ook niet mogelijk, dus dat is wel jammer, maar niks aan te doen. Hier is het eizoeken ook al begonnen, maar nog geen tweede streep te zien. Maar dat had ook nog niet verwacht het is nu bij mij cd 11 Succes dames met het zoeken
Dankje! Ja kan idd dat hij het liever niet wil..mijn vriend vind het helemaal geen probleem hij vind t juist fijn zo veel mogelijk seks haha naar soms slaan we ook een dag over hoor als we te moe zijn. Ja ik heb wel inzicht in mijn cyclus maar mijn eisprong kan ook week later dan gepland plaatsvinden vandaar ook dat we om de dag willen doen zodat we hem niet missen tot ongeveer mijn NOD...en de cyclus kan bij mij tussen de 25 en 32 dagen zijn
Ja begrijp ik..maar ik heb altijd gezegd dat werk ons niet mag weerhouden van het genieten want soms wil dat wel eens gebeuren en dan zeg ik ff heel duidelijk oke we werken weer te veel en zijn meer met collega's dan met elkaar dus vanaf nu wil ik weer focussen op elkaar en dan merk ik dat we beide na werk veel meer ontspannen zijn lekker gaan douchen en na het eten snel in bed gaan liggen...tijd moeten we echt voor elkaar vrij maken want als we alleen werken en slapen krijgen we niks voor elkaar haha
met alleen werken en slapen komen er geen kindjes nee haha Het is bij ons ook niet dat we veel met werk bezig zijn..we hebben op zich elke avond wel tijd voor elkaar!! Maar door de energie dat het werk, vooral geestelijk, met zich mee brengt liggen we om half 10 op bed zonder enige zin om het nog even gezellig te maken 😉 + dat ik overdag ook nog 2 stuiterballen thuis heb waar ik veel energie in steek!!!! 😜we gaan het gewoon proberen deze maand!! Hebben jullie dat ook dat er op de ovutesten altijd een streepje staat!? Bij mij zijn ze nooit helemaal wit..
NOD lijst 23 t/m 29 april 2017 💙💗 23 april: jk84- 32 jaar - 1e kindje - ronde 4 Merel V - 31 jaar - 1e kindje - ronde 17 MMM 24 april: Marjo88 - 28 jaar - 3e kindje - ronde 18 25 april: BZD - 34 jaar - 2e kindje - ronde 4 Fiederelsje -35 jaar - 2de kindje ronde 4 26 april: lolsmurf - 31 jaar - 3e kindje - ronde 4 27 april: GwoonAn - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 Dvk1990 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 11 Elena83 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 Lenthe85- 31 jaar - 3e kindje - ronde 12 zwanger2015 -31 jaar - 3e kindje- ronde 8 28 april: Tann - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 MamavanHayden - 28 jaar - 2e kindje - ronde ? 29 april: Vuurbloempje - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mama2017 - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 na miskraam en missed abortion Kelliej - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Jolijn - 33 jaar - 1e kindje - ronde 28 RiRi93 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 4 Sjors - 33 jaar - 3e kindje - ronde 4 na ma Pln - 25 jaar - 1e kindje - ronde 2 Buiten de lijst (0) Totaal: 20 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op "quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
haha je hebt het druk zat met je kleintjes geloof ik best! En ja ik heb ook altijd 2 streepjes wel 1 hele lichte ...maar voor de eisprong wel echt een knaller jij ook?
Ohh merel, wat spannend! Riri, vorige maand een idd ook een enorme knaller..maar een week later bij de gyno zei ze dat ik pas net mn eisprong had gehad dus wist niet zo goed wat ik ermee aan moest! Wel 2 weken na positieve ovu test ongesteld dus mijn lichaam doet lekker wat die zelf wilt ��
@sjors84 Dit waren mijn ovulatie testen afgelopen maand! De eerste wit met de controlerestreep, daarna ook het streepje dat de LH meet steeds donkerder waarna die weer afneemt. Volgens de site waar ik de testen heb gekocht heb ik 19/3 de 2de test mijn eisprong gehad. Ik voel hem zelf namelijk niet, misschien komt dat nog Maar bij jou zijn ze dus altijd wit met alleen controle streepje?
Oh spannend merel! Misschien straks 2 bevruchte eitjes! Duimen duimen en nog eens duimen. Bij mij beginnen de ovulatie testen wel echt wit, dus alleen controle streep zichtbaar. Gisteren witter dan wit, vandaag een licht streepje. Nu doortesten tot het net zo donker of nog donkerder is als controle streep. Afwachten maar. Pln, de ovulatie test geeft alleen je LH piek weer, niet de eisprong zelf. Die krijg je binnen 24 tot 48 uur na je positieve ovulatie test. Een LH piek zegt ook niet altijd dat er een eisprong is. Met temperaturen schijn je je eisprong wel te kunnen vinden den omdat je temperatuur minimaal 0,3 graden stijgt en dan ook hoger blijft