Wie vergezelt me? De NOD lijst van 9 t.e.m 15 april bestaat nog niet eens, maar ben gezegend met lange cyclussen dus heb deze al moeten aanmaken Ik ben 28 jaar, begin nu aan ronde 3 voor een 2de kindje Mijn NOD is 18 april
Lijkt me gezellig! Als maandag m'n ms door zet val ik nog net binnen deze groep, namelijk nod op 22 april Nog even afwachten...
Spannend! Ik wil me ook graag toevoegen. Ik ben 29 jaar en dit is de 1e ronde voor ons 2e kindje! Ik vind het heel spannend. Voor onze dochter heb ik 2/3 miskramen gehad. Blijft toch altijd een wonder! Mijn nod is rond 17 april!
Zal ik de eerste zijn die eens een mooie lijst zal maken Haha. Hopelijk zal iedereen z'n eigen dingetjes erin bij gaan houden. Daantje09, van jou mis ik nog wat gegevens?? Ik mag me helaas ook hier melden, vandaag (maandag) ongesteld geworden.. Ik ben 24 jaar, we gaan voor ons 2e kindje en alweer ronde 8. Deze ronde wordt de eerste keer IUI, aanstaande woensdag hebben we het intake gesprek om alle praktische zaken te regelen. NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 16 april 17 april minieme - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde 18 april Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde 19 april daantje09 20 april 21 april 22 april beebj - 24 jaar - 2e kindje - 8e ronde MMM Totaal: 4 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (1), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Welkom Minnimou & Beebj! Minnimou, succes in de 1ste ronde! Beebj, merci om de lijst aan te maken, ik ben daar gene held in Was je 1ste kindje ook via IUI?
Mag ik ook mee kletsen? Vanmorgen ongesteld geworden, morgen de uitgangsecho en als alles goed is en we kunnen meteen door zal mijn NOD ergens rond 17 april zijn. De lijst aanpassen op m'n tel lukt helaas niet. Mijn gegevens: LVtje, 32 jaar, 2e kindje, ronde 7 / 5e IUI (mmm)
Ons eerste kindje was direct raak zonder enige poespas in de eerste ronde dat we zelf probeerden, echt een wondertje blijkt nu! Zonder Tamoxifen heb ik een oneindig lange cyclus vanwege te veel mannelijke hormonen & m'n man blijkt lui zaad te hebben, dus verminderd vruchtbaar.
Zo er komt langzaam aan wat leven in de groep, dat heb je dus ook met een lange cyclus he, je valt net buiten de actieve groepjes, haha Beebj wil jij mij ook weer aanpassen? Lukt je altijd goed 27 jaar, 3e kindje, 3e ronde. Vind dit best een rot ronde, uitgerekend in december. Ik ben niet van de rondes overslaan, dat vind ik echt een gemiste kans, maar tegelijkertijd vind ik het nou niet de leukste maand
Noujaaaaa daantje, voor deze ene keer zal ik het nog eens doen dan Wil er alleen geen gewoonte van maken, haha. Als iedereen z'n eigen dingetjes bijhoudt, zo gepiept via de iMac Gelijk de IUI vermeld bij mezelf, 1e ronde IUI.. NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 16 april 17 april minieme - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 7e ronde / 5e IUI MMM 18 april Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde 19 april daantje09 - 27 jaar - 3e kindje - 3e ronde 20 april 21 april 22 april beebj - 24 jaar - 2e kindje - 8e ronde / 1e IUI MMM Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Thanks Beebj! Op de laptop is het idd zo gepiept, ik forum vaak met m'n telefoon en dan is het iets uitdagender. Zeker met kleurtjes haha. @Daantje: snap wat je bedoeld. Bevallen op 2e kerstdag bijv zou ik ook niet staan te juichen. Maar ja, een ronde overslaan is voor ons ook geen optie. Kan me voorstellen dat als je heel makkelijk zwanger wordt je dan eerder zegt van, we slaan deze maand even over. Maar nu ... Nee ik zal al blij zijn als we überhaupt weer zwanger mogen worden. Maar dat is ook weer ieders persoonlijke keuze.
Jaaa klopt LV, ik doe de lijst ook aanpassen via m'n iMac en verder zit ik hier ook altijd via m'n iPhone.
Hee dames!! Ik kom jullie mee vergezellen, mijn NOD is 19 april. Hopelijk wordt het een mooie roze maand💓💓. Morgen ga ik naar de huisarts toe omdat ik heftige menstruatiepijn heb en hopelijk kan hij me helpen met iets wat ertegen kan helpen (had voorheen de pil ervoor gekregen maar dat is niet de bedoeling nu haha) ik wil niet steeds een naproxen of iets dergelijks innemen. Ben bang dat ik misschien iets heb waardoor dus de menstruatie altijd erg heftig is (de pijn)
NOD-lijst 16 t/m 22 april 2017 16 april 17 april minieme - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde LVtje - 32 jaar - 2e kindje - 7e ronde / 5e IUI MMM 18 april Rainbow88 - 28 jaar - 2e kindje - 3e ronde 19 april daantje09 - 27 jaar - 3e kindje - 3e ronde KleinMeisje93 - 23 jaar - 1e kindje - 2e ronde 20 april 21 april 22 april beebj - 24 jaar - 2e kindje - 8e ronde / 1e IUI MMM Totaal: 6 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Hoii ik meld me ook. Ik ben 22 jaar en ben al tijdje bezig weet niet precies welke ronde het is doordat ik tussendoor weer aan de pil ven getaan naar denk sws wel ronde 7. Dus laten we het daar maar ophouden. Mn nod is 22 april. Ben nu ongesteld, eindelijk na 68 dagen. Dit is mn langste cyclus ooit. Ben bang dat ik PCOS heb ofzo doordat mn cyclussen zo lang zijn. Dus weet natuurlijk niet precies wanneer mn nod is en of ik wel ongesteld ga worden deze maand. Ik ga donderdag naar de dokter om te vragen hoe of wat. Maar volgens mn gemiddelde van mn app word ik dus 22 april ongesteld. We zullen het zien. Het is mn eerste kindje trouwens.