Ovulatiepijn bedoel je denk ik? Soms, maar niet genoeg om zeker te weten dat het ovu is. Wel andersom, als ik weet dat ik ovuleer voel ik het wel.
Nee is echt na mijn ovulatie. Tenminste had donderdag positieve test! Dus ga er vanuit dat die wel is geweest?!
Ik bedoel gisteren positieve test en dan vandaag of morgen evt. eisprong, dus overmorgen 1dpo. Jij zou dan morgen als 1dpo rekenen?
Ik had donderdag positieve test en zaterdag als 1 dpo gerekend.. maar als je echt safe wil zitten is zondag misschien beter idd.. ben er ook nog niet ervaren mee hoor haha..
Tegenwoordig niets meer.. echt laatste paar maanden he constant bezig dat de tijd voorbij vliegt Het is alweer bijna juni, weet nog met nieuw jaar dat ik niet kon wachten tot de zomer begon en het is al bijna zover
Gisteravond en vanmorgen best buikpijn gehad. Eitje zit duidelijk rechts deze keer. Mijn linker eileider is dominanter, rechts 'wint' eigenlijk nooit dus dit is wel grappig Gister positief getest, vandaag dan ovulatie, morgen 1 dpo
Hebben jullie last van cervixslijm voordat je ovulatietest positief is? Of is dat zo’n beetje gelijktijdig?
Handig dat je het zo duidelijk voelt! Dan weet je in ieder geval hoe ver je ongeveer bent. Ik zou echt niet weten wat ik moet voelen.
Ja, wel handig, maar ook wel vervelend qua pijn. Het is best een scherpe pijn die doortrekt. Heb je ook geen afscheiding waaraan je kunt herkennen waar je ongeveer zit? Of last van hormonen? Ik wil mijn vriend altijd bespringen als ik ovuleer ik vind hem ook altijd veel knapper en mannelijker rond deze periode Toevoeging: vanmorgen dus ook, ik zat zijn spierballen te voelen ( ) en maakte een compliment over zijn outfit. Hij: wil je een kind van me of zo? Ik: Ik kan er niets aan doen! Ik ben een slaaf van mijn hormonen!! Het universum wil dat we een kind maken!
Haha! Soms merk ik het aan m’n afscheiding, maar ook niet altijd eigenlijk. Ik wacht nog steeds m’n ei af... had hem toch al stiekem verwacht afgelopen weekend gezien mijn laatste cyclussen.
Bah hier lichte hoofdpijn en m’n buik borrelt echt de hele tijd. Niks geks gegeten. Iemand die dat herkent?