Ik had dat dus ook en in het topic 'symptomen per DPO' viel mij dus op dat zoooooveel dames last hebben van hun darmen rond die tijd
Vandaag bij de gynaecoloog geweest voor echografie. De Clomid heeft zijn werk gedaan! 2 eitjes klaarzitten (van 3cm! en van 2cm), baarmoederslijmvlies in orde, dus onverwacht vandaag al pregnylspuit en morgen inseminatie! Ik ben 2 dagen vroeger dan in mijn andere cycli... Ik hoop dat het morgen raak is! Net van mijn zus gehoord dat ze zwanger is via IVF. Het mag nu eindelijk ook eens aan mij zijn (maar ben blij voor haar, ook al is ze minder lang bezig)
Wat spannend! Heb er vandaag nog steeds last van én diarree Wat toevallig! Precies zoals mij. Hoeveel dpo was je gisteren?
*** NOD-lijst 23 t/m 29 mei *** 23 mei (2) Pinguinkje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 9 Sela~, 36 jaar, 6e kindje, ronde 5 Suethatsme, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde (na 4 mnd mm) 24 mei (4) Parel30, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 BertxBirgit, 28 jaar, 4e kindje, ronde x (2 jaar bezig dus tel kwijt) Roosie91, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2 D3rde, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 25 mei (1) Denise1, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 26 mei (4) MilouR, dan 30 jaar , 3e kindje, ronde 2 KristelVH, 23 jaar, 1e kindje, ronde 3 (1ste na VMK) Poetie85, 34 jaar, 1e kindje, ronde 13 Xavina, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2 27 mei (1) Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 9 Lalalaura, 30 jaar, 1e kindje uit mijn buik, ronde 9 (1e ivf-d na 8x iui-d, eerste ronde na mk) Beebi1987, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 KleineLai, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk 28 mei (3) Ro1990, 28 jaar, 1e kindje, ronde 12 Juffie123, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 Chuppie, 38 jaar, 4e kindje, ronde 5 HHJ, 25 jaar, 2de kindje, ronde 6 29 mei (4) Nimonia, 34 jaar, 1e kindje, ronde 16 Niets, 36 jaar, 1e kindje, ronde 5 Nicole1987, 31 jaar, 4de kindje, ronde 5 Mini25, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Totaal (23) Wachtbankje (10) Negatieve test (0) Tuurtest (0) Zwanger (0) Ongesteld (0) Wil je op de lijst, reageer op het bericht, pas de totalen aan en verwijder de quotes aan het begin en eind.
Ik meld me ook aan in dit groepje en neem direct plaats op het wachtbankje.. Gisteren 2 keer positieve ovulatie test en vanmorgen was het streepje zo goed als verdwenen. Weer spannende weken tegemoet
Oke ja ik gok ook hoor.. had donderdag knalpositieve ovulatie test.. vrijdag nog steeds vrij donker maar wel iets lichter dan de dag ervoor. Dus zaterdag als 1 dpo gerekend.. maar zeker weten doe je het nooit. . Heb nu nergens last van.. kan me van me vorige zwangerschap herinneren dat me borsten vrij snel enorm gevoelig worden.. merk ik nu nog helemaal niks van.. maar is nog vroeg natuurlijk
Ja is toch gokken altijd he! Helaas kunnen we niet naar binnen kijken wanneer de eisprong nou precies plaats heeft gevonden Jaa het is nog vroeg! Het kan nog alle kanten op. Ik ben benieuwd hoe het zich verder ontwikkelt bij je
Ik denk dat ik net buiten deze groep ga vallen met m’n NOD of ik heb m’n piek gemist met de ovulatie testen.. Zou dat kunnen? Hele andere vraag... Hoeveel DPO testen jullie meestal? M’n vorige zwangerschap heb ik op m’n NOD getest volgens mij, misschien 1 dag later zelfs. Maar ik lees dus op het forum dat veel al vroeger testen.
1 dpo vandaag! Woohoo! Ik heb beide zwangerschappen op 10 dpo postief getest. Dat is 12 dagen na de positieve ovulatietest.
Op welke cyclusdag hebben jullie je ovulatie gevonden??? Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn eisprong..
Ik heb de vorige keer al vanaf 9 dpo getest, omdat ik al vroeg verschijnselen kreeg en een innestellingsbloeding gehad leek te hebben . Denk dat de innesteling alleen niet goed is gegaan en hierdoor extra extra vroeg ongesteld werd . Bij de zwangerschap van Abel begon ik denk ik ook rond 10 dpo, omdat ik te nieuwsgierig werd. Maat voor meerdere rondes zou dat een duur geintje worden . Ik probeer dit keer te wachten tot een dag voor mijn NOD, maar of dit gaat lukken is een ander verhaal...
Eisprong vindt binnen 24-48u na positieve ovu test plaats, dus om safe te zitten wordt er vaak gerekend: dag 1 positieve test, dag 3 eisprong, dag 4 is dan 1dpo. Maar ja, ik twijfel ook elke keer. Had vrijdagochtend getest (bijna positief) en zaterdagochtend (knal). Zondag liep 'ie weer af. Maar wellicht had ik vrijdagavond ook al een megaknal test, dat weet ik dus niet. Dan zou maximaal zondagavond mijn ei zijn geweest. Ik reken dus maar maandag als 1dpo. Ik begin 6dpo met testen. Vind ik leuk en heb elke zwangerschap 7dpo al (licht) positieve testen. Kwaaltjes per DPO heb ik niet zo veel mee. Niets zo verraderlijk als een vrouwenlichaam Lees vaak van vrouwen met allerlei kwaaltjes en dan worden ze gewoon ongesteld. Denk ook dat je extra op alle dingen gaat letten en dan pijntjes en prikkels opmerkt die er normaal ook wel zijn maar waar je je dan niet bewust van bent. Maar goed, bij iedereen is dit verschillend als ik ongesteld ben of op het wachtbankje zit ben ik er ook niet echt mee bezig. Ovulatie en testperiode dan weer wel