O nee KleineLai, ik heb juist goede hoop voor jou! Je bent nog vroeg.. dus wie weet! Het kan nog alle kanten op. Vanochtend heb ik een testje gewaagd. Veeeeeel te vroeg natuurlijk, 7dpo. Ik denk echt in de verste verte een tuurstreepje te zien. Krijg 'm ook niet op de foto.. maar dat zou ook gewoon het voorgedrukte streepje kunnen zijn van de test. Test is de normale van de action en zag al binnen de tijd een tuurdetuurtuur streepje, maar heb begrepen dat zij al een voorgedrukt lijntje hebben die je evt kan zien. Test over 2 dagen nog eens
Heb het toch geprobeerd vanochtend en net negatief gezet, maar zie het zelf amper.. en na het uploaden zie je het waarschijnlijk helemaal niet meer. Dus ik verwacht dat jullie helemaal niets zien
Haha ja dat dacht ik al! Logisch ook, in het echt is het al amper te zien .. Ben nog heel erg vroeg, dus mocht het zo zijn, wordt het vanzelf duidelijker.
Ik had even niet meegelezen omdat ik een een NOD groepje later val, maar de eerste (tuur) streepjes zijn al gesignaleerd, leuk! Ik duim voor iedereen hard mee. Als ik geen ovulatietesten had gedaan dacht ik dat aankomende zondag mijn NOD was, maar heb afgelopen weekend pas m’n eisprong gehad. Ik ga denk ik wel vroeger testen, ben gewoon te nieuwsgierig! Ik heb extra vroege van Sensitest liggen, jullie daar ervaringen mee?
Ahh nee, wat jammer zeg! Nou spannende dagen nu, ik gebruik ze nu al 2 maandjes en geven gewoon de juiste resultaat. Maar je kan dus 6 dagen voor NOd maximaal al gaan testen en 76 procent van de vrouwen hebben 6 dagen voor NOd positief kunnen testen.. dus de kans is er wel dat jou hcg nog te laag is en daardoor negatief test. Het beste is om op je NOD dag te wachten hoe moeilijk dat ook is. Fingers crossed en ik duim voor je!
*** NOD-lijst 23 t/m 29 mei *** 23 mei (3) Pinguinkje, 32 jaar, 1e kindje, ronde 9 Sela~, 36 jaar, 6e kindje, ronde 5 Suethatsme, 33 jaar, 3e kindje, 1e ronde (na 4 mnd mm) 24 mei (5) Parel30, 30 jaar, 1e kindje, ronde 14 BertxBirgit, 28 jaar, 4e kindje, ronde x (2 jaar bezig dus tel kwijt) Roosie91, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2 D3rde, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2 Mamacaiere, 32 jaar, 6e kindje, ronde onbedoeld. 25 mei (1) Denise1, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 26 mei (4) MilouR, dan 30 jaar , 3e kindje, ronde 2 Poetie85, 34 jaar, 1e kindje, ronde 13 Xavina, 27 jaar, 3e kindje, ronde 2 Hadassa, 40 jaar, 5e kindje 27 mei (4) Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 9 Beebi1987, 26 jaar, 2e kindje, ronde 1 KleineLai, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 na mk Want2beAmom, 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje 28 mei (5) Ro1990, 28 jaar, 1e kindje, ronde 12 Juffie123, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 Chuppie, 38 jaar, 4e kindje, ronde 5 HHJ, 25 jaar, 2de kindje, ronde 6 MelMelMel, 34 jaar, 2de kindje, ronde 1 29 mei (4) Nimonia, 34 jaar, 1e kindje, ronde 16 Niets, 36 jaar, 1e kindje, ronde 5 Nicole1987, 31 jaar, 4de kindje, ronde 5 Suuster, 32 jaar, 1e kindje, ronde 9 Totaal (26) Wachtbankje (25) Negatieve test (0) Tuurtest (0) Zwanger (1) Ongesteld (0) Wil je op de lijst, reageer op het bericht, pas de totalen aan en verwijder de quotes aan het begin en eind.
Hoi allemaal, Ik ben nieuw op dit forum!! Sinds 28 februari gestopt met de pil, 16 maart eisprong gevoeld en 30 maart voor eerst ongesteld. Vervolgens had ik vorige maand positieve testen 6 dagen achter elkaar maar werd ik met 4+2 toch ongesteld, hele vroege miskraam helaas...... Nu weer ronde 3 en eisprong 13 mei gevoeld dus zit nu 9dpo en Nod zou 27 mei zijn! Vorige maand heb ik vanaf 10dpo positief getest met early action. Ik durf nu niet meer zo vroeg.... Heb ook andere testen gekocht van 2besure maar daar lees ik weer wisselende dingen over dat ze pas super laat positief testen, ondanks dat ze beweren 6 dagen eerder te kunnen testen. Morgen of overmogen toch maar even naar de action karren. Verder idee dat ik zondag of maandag krampjes heb gevoeld en sindsdien pijnlijke borsten. Vind het zo spannend en ben zoooo ongeduldig!!!
Hier vanmiddag toch een restje gewaagd. Helaas spierwit. Early test van kruitvat heb ik gebruikt. Ik heb nooit zoveel klachten gehad als nu en toch negatief getest. Ik twijfel aan mijn nod datum. Op zondag 12 mei had ik mijn laatste dag van cervix slijm. S’avonds kwam er een flinke portie met roze/rood erin. Maandag geen cervix slijm meer te bekennen en gewoon geen afscheiding meer. Dinsdag of woensdag begonnen mijn borsten pijnlijk aan te voelen een de zijkanten. Heb ik altijd na de ovulatie. Ook dat zware drukkende gevoel in mijn buik heb ik toen een heel aantal dagen, denk wel een week gehad. Sinds afgelopen zondag enorm moe en steken in mijn liezen en buik. Als ik ervan uit ga dat mijn ovulatie van zondag op maandag was, of zondag overdag, gezien de roze kleur in het laatste cervix slijm, wat mij dan logisch lijkt, tel ik dan maandag als dpo 1? En dan vandaag dpo 10? Of tel ik verkeerd? Voor nu ga ik ervan uit dat het niet is gelukt en mijn menstruatie dit weekend komt. Best even een domper moet ik zeggen. Ook als ik zit voel ik steken rechtsonder en soms linksonder. Maar helaas, het zegt dus niks.