Ik heb al drie dagen stomme indroogstreepjes, en vanochtend dus deze.. Blijf gewoon door testen tot ik ongesteld ben. Blijf hoop houden dat ie nog op gaat lopen
Dankjewel!! Zojuist liep ik langs de test en zie een lijn, maar zal wel een indrooglijntje zijn. Iemand?
Wat een spannende testen allemaal weer! En vervelende berichten van de dames die op rood gaan Hier is nog helemaal niks te merken.. vandaag 8 dpo.. gisteravond alleen hele avond wat licht menstruatie achtig onderbuik gevoel en beetje opgezet.. ik wacht rustig af *duurtlang*
Zo wat voel ik met je mee zeg, ik heb dat nu ook ben net een jaartje getrouwd. En twee vrienden van ons zijn nu al meteen zwanger na de eerste ronde en vragen continue aan ons wanneer gaan jullie beginnen? Zo van hallo, misschien duurt het bij anderen een stuk langer. Natuurlijk gun je ze heel erg, maar het doet je idd wel wat. Ik heb dit ook met mijn man besproken dat ik er wel een beetje mee zit vooral als ik toch ga menstrueren heb ik een paar dagen dat ik in een dipje zit. Dan pept hij me weer op met opmerkingen van ja “ onze kind wordt dan wel het schattigste”. Dat helpt mij dan wel weer om de moed erin te houden. Dus voel je vooral niet schuldig meid!
Dit is action toch? ik wil je niet ontmoedigen maar zulke testen had ik ook, en ook de rondes hiervoor. Was helaas niks
Dankjewel voor je reactie! Hier ook steeds dipje na NOD vooral met de vmk heb ik er echt van af gezien. Je hebt gelijk, mijn partner zegt ook steeds dat ik me op ons moet richten en dat het allemaal goed komt. Voor zelfde geld zijn wij "eerst" en voelt die vriendin zich zo, je weet het nooit. Het is gewoon lastig dat je er totaal geen invloed op hebt, niet weet hoelang je moet wachten etc etc. Het zal uiteindelijk allemaal goed komen, maar het maakt het niet minder makkelijk!! Ons kindje is in ieder geval meer dan gewenst. Nu maar focussen op onze aankomende vakanties
Hoe snel een indroogstreepje? Want deze test ziet er nog niet ingedroogd uit. Ik zie op die andere foto wel een licht roze streepje.
Nou kon het niet loslaten, volgens de app zou ik nu 9dpo zitten maar volgens mijn eigen gevoel 11dpo. Dus toch WEER een test gedaan zojuist voor het geval de app gelijk heeft(mens is goed in zichzelf gek maken) Nu verschijnt dit binnen de afleestijd. Lijkt eerder op indroger naar mijn idee (ondanks binnen tijd afgelezen) , op negatief kleurt die wel ietsje. Gebeurt dat ook bij indrogers? Wat denken jullie?
Ik zie het lijntje niet alleen op de negatieve foto, maar ook op de originele!! Wel vooral de uiteinden van de lijn, weet niet wat dat betekent, maar ik zie wel degelijk iets!
Ik denk dat ik zondag nog een testje doe, als er dan niks duidelijk uit komt zal het wel ECHT niks zijn.