Is er al een groep voor de volgende maand NOD? Ik hoop toch zo dat het snel raak is, alles al gepland en vastgelegd voor onze bruiloft volgende zomer en hoop dat dat gewoon door kan gaan! Haha
Je schreef dat je 10dpo bent vandaag. Dat is echt nog te vroeg om duidelijk te testen in veel gevallen. Zelfs early testen geven het vaak dan nog niet goed weer. Soms reageert je lichaam later pas en maakt het later pas voldoende hcg aan om een fatsoenlijk testresultaat te zien. Het kan nog alle kanten op wil ik iig tegen je zeggen.
Klein vraagje tussendoor.. Voelt een beginnende zwangerschap hetzelfde aan als beginnende menstruatie? Of zijn het toch andere soorten steken enz
Ja het klopt dat een beginnende zwangerschap hetzelfde kan aanvoelen als een aankomende menstruatie. Toch zijn er kleine verschillen. Enorme moeheid bv. Of plopjes in je buik, hongergevoel en misselijkheid kunnen wijzen op een evt. zwangerschap. Vertel, wat ervaar je en hoever ben je qua dpo?
Ik mag ook op rood. We gaan dus voor de medicatie en nu eerst maar eens goed uit laten zoeken hoe het zit met risico's tav zwangerschap.
Zit nu op 6/7 dpo.. vandaag misselijk Maar geen verschil in gevoel als ik naar voorgaande cyclussen kijk. Ben nog nooit zwanger geweest, dus vroeg me af of het gewoon echt hetzelfde voelt. Ben er overigens ook vrij zeker van dat het deze ronde niet raak is hoor
Misschien als je toch wakker bent op dat tijdstip eens opschrijven waar je aan moet denken. Het kan je helpen. Wat mij helpt is voor het slapen gaan dit moment te nemen. In ieder geval mijn hoofd te legen.
Hier eerste rood gespot bij afvegen. Wel korte cyclus dan dit keer. Maar het leek er al op dat het eraan kwam. Ik krijg dan altijd eerst gelige afscheiding. En vaak een dikke pukkel. Zoals nu ook weer. En gisteren heel even een lichte kramp, dit heb ik niet vaak
Dat is een goeie idd! Dankjewel ga ik vanavond al proberen. Hopelijk val ik wel makkelijk in slaap dan. ☺️
AaHh wat jammer, ik zeg altijd alles heeft zo zn redenen. Misschien moest eerst de medicatie en dan lekker zwangerschap. U never know wat de toekomst je brengt en ik wens je veel sterkte toe!
Dames, even een vraagje. Ben nu 9 dpo. We hebben na de eisprong nu weer voor het eerst seks gehad. Alleen op het toilet begon ik te bloeden. Tijdens eisprong ook elke keer gebloed na gemeenschap. Aangezien het nu 4 dagen voor nod is twijfel ik of ik nu een soort van menstruatie heb opgewekt of dat dat gewoon kan komen door de doorbloeding. Temperatuur was vanmorgen wel weer gestegen. Verder geen andere klachten dan anders.
Ja volgens de app 10 dpo maar volgens mijn gevoel (zoals vorige cyclussen klopte) al 12 dpo. We gaan het zien. Ik verloor zojuist wel een hele dikke witte slijmerige draad nog nooit eerder gehad
Ik heb geen bloed, maar wilde net ook iets zeggen over de eerste keer seks na eisprong.. na de seks kreeg ik ineens pijn in mn buik en enorm opgeblazen gevoel.. dit heb ik nu nog steeds, 6/7 uren later bizar! Hier ook 9 dpo
Dat denk ik niet. Is denk ik een contactbloeding. Het was niet heel weinig, maar is wel vrijwel gelijk gestopt. Hopelijk blijft het weg
Gek idd! Je wil niet teveel op dingen letten, maar kan er gewoon niet onderuit. Konden we maar even doorspoelen naar volgende week
Of een rustgevend muziekje? Vind ik soms ook fijn, alleen instrumentale muziek. Maar ook soms duurt het lang voordat ik in slaap val. Gelukkig heb ik dat niet vaak. Succes