♡ NOD-lijst 16 t/m 22 september 2015 ♡ 16 september: (0) 17 september: (0) 18 september: (0) 19 september: (0) 20 september: (0) 21 september: (0) 22 september: (0) Datumloos: (0) Buiten de lijst: (0) Totaal: Wachtbankje (0) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
♡ NOD-lijst 16 t/m 22 september 2015 ♡ 16 september: (0) Tibo, 27 jaar, 2de kindje, 2de ronde 17 september: (0) 18 september: (0) 19 september: (0) 20 september: (0) 21 september: (0) 22 september: (0) Datumloos: (0) Buiten de lijst: (0) Totaal: Wachtbankje (0) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
Ik sluit me al aan, zaterdag ongesteld geworden, met een cyclus van 31 dagen kom ik dan al gauw hier uit.. T kan zij. Dat m'n cyclus langer of korter is, is niet echt een pijl op te trekken bij mij, ga nu maar even uit van 31
♡ NOD-lijst 16 t/m 22 september 2015 ♡ 16 september: (0) Tibo, 27 jaar, 2de kindje, 2de ronde Glaewil, 29 jaar, 1ste kindje, 4de ronde 17 september: (0) 18 september: (0) 19 september: (0) 20 september: (0) 21 september: (0) 22 september: (0) Datumloos: (0) Buiten de lijst: (0) Totaal: Wachtbankje (0) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
♡ NOD-lijst 16 t/m 22 september 2015 ♡ 16 september: (0) Tibo, 27 jaar, 2de kindje, 2de ronde Glaewil, 29 jaar, 1ste kindje, 4de ronde 17 september: (0) Linnepin86, 28 jaar, 2de kindje, 2de ronde 18 september: (0) 19 september: (0) 20 september: (0) 21 september: (0) 22 september: (0) Datumloos: (0) Buiten de lijst: (0) Totaal: Wachtbankje (0) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
Ik klets ook mee! Zojuist ongesteld geworden na de eerste maand zonder pil. Verwachte NOD 17 of 18 september. Succes deze ronde meiden!
Iedereen succes! Ik ben ook weer rood. Wil iemand mij op het lijstje zetten? Rondje 46, nod 18 sept, 35 jaar, 2e kindje, mmm
Hoi, Ik wil me ook graag op de lijst laten zetten. 33 jaar, 3de kindje, 2de ronde. NOD op 17 sept Zie al wat bekende uit vorige lijst... Hopende dat dit een lijst met meer roze en minder onzekerheden word!
♡ NOD-lijst 16 t/m 22 september 2015 ♡ 16 september: (0) Tibo, 27 jaar, 2de kindje, 2de ronde Glaewil, 29 jaar, 1ste kindje, 4de ronde Ellamalou, ? jaar, 1ste kindje, 5de ronde 17 september: (0) Linnepin86, 28 jaar, 2de kindje, 2de ronde Debsterjuh, 33 jaar, 3de kindje, 2de ronde 18 september: (0) Voetstap, 35 jaar, 2de kindje, 46ste ronde 19 september: (0) 20 september: (0) 21 september: (0) 22 september: (0) Jonymeisj, 26 jaar, 2de kindje, 25ste ronde Datumloos: (0) Buiten de lijst: (0) Totaal: Wachtbankje (0) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (2), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, ronde, en hoeveelste kindje. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET! (Haal Quote boven en onderaan weg met het kopiëren, dan werkt het wel)
Vandaag ongesteld geworden dus ik sluit me ook graag aan. Deze ronde met ovulatietesten beginnen, ik ga nu even uit van 31 dagen. Volgende week jarig dus op moment van NOD weer een jaartje ouder.. Ieder nadeel heeft zn voordeel dus, mag ik in ieder geval een wijntje drinken op mn eigen feestje en hoef ik niet direct te 'liegen' tegen familie en vrienden😊 NOD 21 september Presa, 25 jaar, 4e ronde, 1e kindje
Hoi allemaal, Ik kom me ook maar weer aanmelden. Net ongesteld geworden Elfi, 30 jaar, 1ste kindje, ronde 10, NOD 18 sep. Zou iemand mij op de lijst kunnen zetten? Alvast bedankt! Laat de volgende ronde maar komen en mag de lijst dan mooi roze zijn!!
Hoi allemaal Kom er ook bij. Net ongesteld geworden. Eerste cyclus na stoppen met pil van 27 Dan komt mn nod op 17 sept als mn cyclus beetje regelmatig word 30, tweede kindje rond 2 Succes allemaal!