Als ik mijn temp moet geloven, zit ik nu al 7 dpo.. geloof t alleen niet.. (eerste maand tempen). Netjes op tijd etc, maar ben wel flink verkouden en beetje grieperig geweest, dus............ wordt weer koffiedik kijken hahaaha
♥ NOD lijst 23 t/m 30 september 2015 ♥ 23. (2) Appelboom, 31 jaar, 1e kindje, ronde 22 (1e na mk/bbz) MarLin1305, 36 jaar, 1ste kindje, ronde 1 in MMM 24. (7) Goldsword, 26 jaar, 2e kindje, ronde 4 Nath94, 24 jaar, 1e kindje, ronde 7 Jdk, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Fauna, 31 jaar, 2e kindje, ronde 17 Annekeruiter85, 30 jaar, 2e kindje, ronde 14 Puppy28, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9 Moeke1983, 31 jaar, 2e kindje, ronde 1 25. (5) Jannn, 30 jaar, 3e kindje, ronde 4 Blupje86, 28 jaar, 1ste kindje, ronde 1 (na bbz) Ri1987, 27 jaar, 1e kindje, ronde 6 Annabeth, 28 jaar, 1e kindje, ronde 1 (na lang wachten) Big Wish, 35 jaar, 1e kindje. ronde 3 26. (2) Sassiekaa, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Mom2be92, 23 jaar, 2e kindje, ronde 5 27. (8) Asuka, 25 jaar, 1e kindje, ronde 10 Trutje89, 23 jaar, 1e kindje, ronde 13 Iertje, 24 jaar, 1e kindje, ronde 4 Dora26, 27 jaar, 1e kindje, ronde 9 Repeltje, 21 jaar, 1e kindje, ronde 11 Dogs, 30 jaar, 2e kindje, ronde 14 Guusje1987, 28 jaar, 2e kindje, ronde 2 Cins, 33 jaar, 1e kindje, ronde 8 28. (5) Sharontjh, 23 jaar, 2e kindje, ronde 3 Jaleisha, ? jaar, 5e kindje (3e uit eigen buik), ronde 6 Kimmy89, 26 jaar, 1e kindje, ronde 4 Tesss, 35 jaar, 1e kindje, ronde 16 J010, 30 jaar, 1e kindje, ronde 12, 29. (2) Prins03, 27 jaar, 2e kindje, ronde 4 Ddtje, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 30. (3) MamavanHayden, ? jaar, 2e kindje, ronde 28 Alisha, ? jaar, 2e kindje, ronde 1 Mystiek, 30 jaar, 1e kindje, ronde 1 (MMM) Datumloos. (1) Lijntje00, 26 jaar, 1e kindje, ronde 22 Totaal: 35 Zwanger (1), Ongesteld (0), MMM (2),Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!
Dames, ik heb mezelf erbij gezet. Sinds de vorige lijst tref ik geen andere verzoeken aan. Mocht ik iets gemist hebben, roepen jullie even?
Hier vanmiddag bij thuiskomst witte afscheiding bij afvegen. De andere symptomen blijven ook wel. ook heel af en toe misselijk en vanmiddag ook beetje duizelig. Tja, de voelsymptomen kan ik me nog wel inbeelden, maar de afscheiding lijkt me toch niet......
Hey dames even jullie mening nodig Ik denk dat dag 18 mijn ei was redelijk donkere streep en vruchtbaar slijm dat ver uit te rekken was en een pijnlijke steek rechts dag 19 heel licht streepje en niks pijntjes meer maar gisteren dag 20 terug vruchtbaar slijm en was verder uit te trekken en terug een donker streepje maar dit keer had ik een pijnlijke steek links. Wat is dit nu weer?
Deze heb ik gebruikt bij mijn zoontje. Ik was toen (denk ik) 2 dagen over tijd en had een knaltest in handen. Geen idee hoe het voor NOD zou zijn geweest, niet eerder getest.
Hey dames Vergeet mijn vorige post net nog een test gedaan en is de de zogezegde Knaltest? Indien ja, we hebben al 3 dagen achter elkaar geklust omdat ik dacht dat ei 2 dagen eerder was. Zou het kwaad kunnen als we vandaag nog eens klussen?
Ik vind het zeker een knaltest. Ik twijfel wel of je vanavond weer moet gaan. Het is beter voor het zaad als er 1 dag tussen zit
ik ben bij mijn dochtertje zwanger geraakt toen klusten we zelfs 2x per dag elke dag whahahaha dus nja...ik zou het gezellig maken!
Na het fertiliteitsonderzoek werd obs aangeraden bij een positieve ovulatietest de dag van en de dag na de test te klussen. De dagen voorafgaand werd idd om de dag aangeraden.
Bedankt voor de reacties dames ben blij dat ik hem gevonden heb Vandaag toch gezellig gemaakt je weer maar nooit
oh oh oh ik zit mezelf heerlijk gek te maken.... deze maand voor het eerst gestart met klussen voor een 2e kindje... volgens de period tracker zou ik vandaag of morgen m'n eisprong moeten hebben, dus keurig om de dag geklust de hele afgelopen week ... nu is sinds vandaag ineens m'n afscheiding anders. dus geen rekbaar slijm maar gewoon weer normaal zegmaar.... alleen het punt is dat ik mijn eisprong niet heb gevoelt. normaal voel ik hem altijd. ben er echt een dag beroerd van met flink veel scherpe pijn aan 1 kant van m'n buik, maar nu dus niks.... kan het zijn dat m'n eisprong nog komt ondanks dat het slijm alweer zo anders is? moet zeggen dat ik deze maand voor m'n gevoel ook veel minder rekbaar slijm had in vergelijking met vorige maanden.... misschien geen eisprong deze maand? of kan dat niet? wordt (nu al) helemaal gek van mezelf!!
Mijn app gaf aan dat ik gisteren eisprong moest hebben en dmv ovulatietesten weet ik dat hij vandaag is en voel al 2 dagen niets van pijn ..
9 van de 10 keer voel ik mijn eisprong, net zoals jij beschrijft: flinke buikpijn aan een kant, die pijn wordt steeds feller tot ie ineens weg is. Dan heb ik mijn eisprong gehad. Met inwendige echo's is dit bevestig. Echter heel af en toe voel ik niks. Ik heb dan wel een eisprong, dat merk ik aan mijn temperatuur. Geen verklaring waarom ik het soms niet voel... Vervelend hè, jezelf zo gek maken...