Hi dames, Even een update. Vandaag was de ovu test helemaal wit. Dus mijn eisprong is geweest. Ook ik neem plaats op het wachtbankje. Succes iedereen!!!!!
Hoi hoi, Vanaf maart met de pil gestopt. Cyclus 34-31-28-38-42 Deze maand begonnen met ovulatietest maar daar ben ik nog niet zo'n kenner in. Ik heb eerst de Kruidvat testen gebruikt maar nu over gestapt op sensitest. Het lijkt erop dat 2 september een positieve ovulatie was maar ik ben niet zeker. In de tussentijd gewoon door getest. Bij die van sensitest zie je een heel licht streepje maar niet positief tot aan de dag van vandaag. Wat denken jullie? Gr.
heb ik ook gehad, je moet maar eens terugbladeren daar vind je mijn testen dacht ook op cd 13 een positieve test te hebben en blijkt dat hij op cd 23 was zou even blijven doortesten
oooh meiden ik lees 1 dag niet en zie dat er 2 meiden zwanger zijn! Van harte gefeliciteerd!!! hier nu op waarschijnlijk cd18 heb wel steeds een soort van buikdruk, buikpijn kan ik het niet noemen, maar ik denk wel dat ik weet dat het zeker PMS is heb ik altijd een week voor de ongi dus kan wel kloppen
Omdat ik 3x positief testen met ov reken ik vnf te bewuste dag met heel veel pijn en zit ik nu'op 2 dpo. Heb andaag last van een raar gevoel in mijn buik lijkt een beetje op lichte weeën en is drukkend herkend iemand dit?
Dames die zwanger zijn van harte!! Geniet ervan en wens jullie een voorspoedige zwangerschap. Ik werd vanochtend wakker met menstruatie klachten. Raar gevoel in mijn buik en benen. Normaal heb ik dit pas twee dagen voor mijn menstruatie. Ik ben vorige periode 3 dagen eerder ongesteld geworden en heb ook zo mijn nod gerekend. Dat betekent dus dat ik volgende week zaterdag mijn 1e nod zou zijn. Mijn borsten zijn ook wat opgezet en heb nog steeds last van afscheiding, dat s na mijn eisprong al zo. Nou ja we wachten af!
Gefeliciteerd roze dames! Ik zit op het wachtbankje, aanstaande donderdag is mijn NOD. Ik weet niet wat het is maar ik heb deze ronde echt een gevoel dat het goed zit, al durf ik daar niet op te hopen. De volgende symptomen heb ik (/gehad): - roze afscheiding 1 dag gehad - steeds een brok in mijn keel en een beetje een drukkend gevoel op mijn borst (zou dit brandend maagzuur kunnen zijn? ben best angstig aangelegd dus zit ook steeds te denken of het nou iets anders is) - steken in mijn borsten (normaal heb ik altijd gewoon een blijvende pijn voor mijn nod) Herkennen jullie dit een beetje?
aaaarhggg!!! ik maar denken dat ik dinsdag m'n eisprong heb gehad ... (dinsdag ook voor het laatst geklust) .... krijg ik vanavond ineens super felle steken (overduidelijk m'n eisprong) ...... dus net ook maar weer even gezellig gemaakt haha.....
Puppy28, de brok in je keel zou je schildklier kunnen zijn. Die werkt tijdens een zwangerschap namelijk extra hard. Ik hoop dat dat het is. Stress veroorzaakt dit gevoel ook wel eens. Ik kan zelf over 2 dagen testen. Ik heb vreselijke maagpijn en neem hiervoor omeprazole, maar het lijkt niet te werken. Maandag ook even de dokter hierover bellen. Verder veel afscheiding (sorry lekker verhaal) en gevoelige tepels. Sinds een paar nachten ook levendige dromen. Net had ik menstruatiepijn, dus dacht 'oh nee het zal toch niet!!' maar (nog) niks..
9 dpo... nu ff met hele vroege ochtendurine.. gister middag ook een gedaan maar was lichter. . Sorry.. nog geen daglicht te bekennen... wuhahah dus foto is ietwat donker nu vraag ik me af. Dit is de zwanger en kids dipsticks. Hoor meer over de indrogers hiervan. Overigens is de mijne wel echt roze... en lijn is vrijwel direct te zien. ... ook al drogen deze best langzaam. meiden hier ervaring met deze...? En als je indrogers had van dit merk zag dit er dan net zo uit?? Ik ben nog niet blij.. lees teveel hier haha morgen sowieso ff kruidvat test doen nog
bij m'n eerste zwangerschap had ik dezelfde testen.... toen op 9 dpo ook zo'n streepje.... en een of twee dagen later een stuk donkerder! dus wie weet!!
Ik zie zeker wel een streepje. Hier test helaas nog omowit. Ik kan geen tuirstreepje ontdekken. De symptomen blijven. Dinsdag nieuwe poging
Ik zou ook graag op de lijst willen. Had het al eerder gevraagd, maar ben nog niet toegevoegd zag ik. Op de IPad krijg ik de lijst zelf niet gekopieerd. Hopelijk kan iemamd me dus toevoegen. 35 jaar, tweede kindje, 23e september NOD, 17e poging (15e na miskraam). Bij ons eerste kindje raakten we direct bij poging 1 in verwachting. Toen we voor een tweede gingen ook weer vrijwel direct raak, maar dat werd een miskraam. Nu ruim een jaar verder na de miskraam en al diverse bezoekjes gebracht aan het ziekenhuis. Bij alle controles bleek er niks gevonden te zijn. Alles goed dus. De gynaecoloog zegt steeds dat het aan mijn leeftijd ligt dat het nu niet zo snel gaat. Tja... Als ik mijn man eerder was tegengekomen waar we wel eerder aan kinderen begonnen, maar ik was 30 toen ik hem leerde kennen. in oktober krijg ik een HSG als ik dan nog niet in verwachting mag zijn. Aan alle zwangeren van harte gefeliciteerd!! Geniet ervan, ondanks de kwaaltjes in de eerste maanden en lekker toeleven naar de eerste echo. Voor iedereen die in spanning zit... Succes en op naar vele knaltesten!
Goedemorgen dames! Even een ander vraagje, kan iemand mij uitleggen welke soorten afscheiding ik kan verwachten waar in mijn cyclus? Ik lees bij jullie namelijk verschillende soorten en blijkbaar zie je daar ook wat aan... Ben m'n eigen lichaam aan t herondekken na ruim 15 jaar pil gebruik.... Thanx alvast